MuscleMeat

Road to SBD Gains

Bezoekers in dit topic

eindelijk een fijne kcal verhoging. wel direct met de notitie: 2 weken volhouden en goed volgen en bek houden kijken wat gewicht en shape dan weer doet.

2690/2410(rust) kcal.
 
Meer kcal was direct te merken in de training.
Alles ging direct stukje makkelijker. Laat het maar niet al te snel zichtbaar zijn in de spiegel en weegschaal maar de energie en de kilo's op de bar die met gemak omhoog vliegen is fijn.

Squat
4x4x100kg

Deficit deadlift
3x6x105kg

Benen assistance
 
love de extra kcals. alles voelt easy en qua uitvoering ben ik meer dan tevreden.
ondertussen rustig aan het kijken of er ergens een meet/beginnerswedstrijd is om te kijken wat ik ervan vind om echt wedstrijden te draaien.
mijn stats zijn er niet naar, maar toch wil ik het graag eens meemaken om te kijken wat ik van zo'n dag vind. om serieus verder te beuken en ook echt iets om naar toe te werken.

enfin train van vandaag.

paused bench (als rpe7 of lager voelde mocht ik elke set 2.5kg uppen)
6x70kg
6x72.5kg
6x75kg

neutral grip pull ups
incline neutral db press
single arm lat pulldown
chest dips +2.5kg
rear delt cable row.

gewicht is op de compounds nog laag, maar als ik op deze manier blijf verhogen en het volume zo kan behouden.
dan is het over een week of 10 a 12 week, party time!
 
-93kg nouja dat is de bedoeling.
Beter man, op(de lange termijn) zou je met jouw lengte zelfs beter in de -105kg passen als je besluit om meer PL wedstrijden te doen.
 
het idee van een "officiele" wedstrijd ook even laten varen.

een sbd cup komt eraan die super tof is. maar deze komt ook veel te vroeg. ben dan net iets over de -83kg en dus veel te licht voor een -93kg klasse.
nu lekker bouwen en verder kijken richting eind dit jaar.
 
Beter man, op(de lange termijn) zou je met jouw lengte zelfs beter in de -105kg passen als je besluit om meer PL wedstrijden te doen.
true dat! maar daar heb ik veel een aantal jaar voor nodig.
wil ook niet meer team blubberlifter zijn.

liever met wat meer kwaliteits massa in de -93kg en later erover heen om terug te cutten dan enorm bulken tot de -105.
ooit zal ik er komen.
 
Kleine week update.
Weekgemiddeld 79.45kg. Voeding wat omhoog gegaan dus kan wat makkelijker aan mijn schema houden en minder troep ernaast eten omdat ik honger heb.

Train van vrijdag
Paused DL net vanaf de grond.
4x4x110kg

Legs assistance
Split squat heel elevated
Leg ext
Leg curl
Kuiten
20210723_150854.jpg


Wel al in het foto topic wat gepost. Maar eigenlijk hoort het hier ook als logboek, waar ik soms graag ook wat prive ventileer.
Eind januari is mijn vrouw uitgerekend. Na een heftig half jaar lijkt nu alles goed te zijn en over een paar weken kunnen wij zelfs al kijken voor een pret echo of ik een kleine man of kleine vrouw op de wereld mag zetten.

Dit goede nieuws vier ik vandaag met pizza en trainen met vriendjes.

20210723_130330.jpg
 
Proficiat man! En goeie benen
 
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws. 🎉
 
Kleine week update.
Weekgemiddeld 79.45kg. Voeding wat omhoog gegaan dus kan wat makkelijker aan mijn schema houden en minder troep ernaast eten omdat ik honger heb.

Train van vrijdag
Paused DL net vanaf de grond.
4x4x110kg

Legs assistance
Split squat heel elevated
Leg ext
Leg curl
Kuiten
Bekijk bijlage 532854

Wel al in het foto topic wat gepost. Maar eigenlijk hoort het hier ook als logboek, waar ik soms graag ook wat prive ventileer.
Eind januari is mijn vrouw uitgerekend. Na een heftig half jaar lijkt nu alles goed te zijn en over een paar weken kunnen wij zelfs al kijken voor een pret echo of ik een kleine man of kleine vrouw op de wereld mag zetten.

Dit goede nieuws vier ik vandaag met pizza en trainen met vriendjes.

Bekijk bijlage 532856

ik gok op een meisje


gefeliciteerd samen!
 
train van zaterdag samen met Natty87 en wovano was er ook herrie te maken.

paused bench clusters
8x2x82kg

beetje ub assistance + leg press
 
train van zaterdag samen met Natty87 en wovano was er ook herrie te maken.

paused bench clusters
8x2x82kg

beetje ub assistance + leg press
Waren mooie bench clusters!
Leuk om ook eens andere oefeningen gedaan te hebben.

Die one arm seated row ga ik vaker doen. Misschien word ik dan ooit eens buff:P
 
Waren mooie bench clusters!
Leuk om ook eens andere oefeningen gedaan te hebben.

Die one arm seated row ga ik vaker doen. Misschien word ik dan ooit eens buff:P
op naar de 90kg clusters. en dan door! :)

zitten echt wel een heleboel leuke oefeningen in mijn schema altijd verwerkt, die net even anders zijn maar wel heerlijk voelen.
maarja nu heb ik een coach en alles en ziet het er nog steeds uit of dat ik nooit train.
 
Dag a. Klein aantal wijzigingen qua techniek. Ook mag het volume wat omhoog en moet de intensiteit rustig aan omhoog. Ik merk dat ik meer energie heb en het nog niet optimaal benut in de gym. Deze heel week staat dan ook in het teken van de juiste intensiteit opzoeken met veel amraps en dood gaan.

Squat volume (nu op flats ipv heels. Mobiliteit is "te" goed)
4x6x102.5kg (ipv 4x4)

Deficit deadlift
3x6x107.5kg minder explosief en betere spanning. Gewicht word ondertussen makkelijk.

Leg extension 1sec hold on top.
3x amrap
Leg curl slow eccentric
3x amrap
Zittend kuiten 2sec hold on top.
3x15
 
Back
Naar boven