MuscleMeat

Road to the flexcup, kuurlog!!

Bezoekers in dit topic

OnlyAesthetics

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2013
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Ik heb besloten om een kuurlog bij te houden van mijn prepkuur voor de flex.

Ik gebruik de gear van een nieuw UG lab in Nederland, naam mag ik niet noemen maar in de echt of nep sectie kunnen jullie mijn topic hierover wel terugvinden denk ik.

Ik ga tot 7weken voor de flex 24oktober het volgende pakken:

test e 500mg week
tren e 400mg week
deca 240mg week

Daarna ga ik over op Test prop, Tren ace, Mast prop en Bold.
De hoeveelheden worden tzt bepaald in overeenstemming met mijn coach.
Het injecteren doe ik in beide bovenbenen en in de glute, waarom i niet alles in de glute zet is omdat ik liever zie wat ik aan het doen ben.

vorige week maandag (10-08-2015) heb ik mijn eerste injects gezet.
test e 1,6ml ongeveer 500mg
tren e 2ml 400mg
deca 1 ml 250mg

Ik weet dat tren en deca allebei een 19nor zijn en ik houd letro bij de hand om eventuele gyno te voorkomen.
Voorheen geen last van gyno gehad maar alsnog, het zekere voor het onzekere.
Tevens pak ik vanaf mijn 5e week HCG mee (500IU) per week.

Tijdens de eerst inject ging alles goed leek alsof ik dit makkelijker geinjecteerd kreeg dan de merk die ik hiervoor gebruikte.

Achteraf heb ik op dinsdag heel veel last gehad van mijn glute dacht mss teveel getrilt met de naald. maar toen het dik werd en begon op te zwellen was in en uit de auto stappen not done, lopen ging nog wel.
Dit is donderdag weggetrokken de reden hiervan weet ik niet, heb gewoon steriel gewerkt.

Maandag avond begon het moeite met slapen al snacht meerdere malen wakkergeworden dus de tren deed zijn werk al.

Nu heb ik besloten om vanaf gister dus de injects te verdelen voor stabiele bloedwaardes.
maandags ga ik 250mg test e, 200mg tren e en 125mg deca te zetten, en op vrijdag de zelfde hoeveelheid nogmaals.

Gister dus mijn injects weer gezet tot op heden nergens last van als de vorige keer. Afgelopen nacht wel een hoop last gehad met het slapen weer, maarja het is toch vakantie..

Mijn stats:
21jaar
1,80m
102kilo 12% bf
(ja ik weeg echt 102 kilo, heb enorme poten namelijk mijn calves en quads kunnen andere junioren over dromen)

Qua kracht voel ik dat ik wel meer drive heb sinds ik weer on ben, en heb met het benchen mijn PR verbroken 140kilo 1x

Tot volgende week train ik tweemaal per dag kracht en cardio in de avond(30min stairmaster), heb toch vakantie.. why not
maandag: borst in de ochtend. rug in de avond met 30min stairmaster
dinsdag: armen in de ochtend, schouders in de avond met cardio
woensdag: buik en hamstrings in de ochtend geen cardio
donderdag: quads en calves in de ochtend, avond buik geen cardio
vrijdag: borst in de ochtend. rug in de avond met 30min stairmaster
zaterdag: armen in de ochtend, schouders in de avond met cardio
zondag: rustdag

dit houd ik nog 1,5 week aan. Daarna over op een andere schema omdat ik dan weer moet werken en met school aan de gang moet.

Ik zal iedere dag proberen te posten, hoe de trainingen verlopen en hoe het gaat met resulaten etc.

Morgen zal ik ook mijn huidige voedingsschema uploaden.

Gr,

OnlyAesthetics

succes kerel!

nice stats, pics?

Fotos komen morgen omdat ik eerst me kop enzo ff moet blurren op de fotos hahaha

Nice , Succes man

In! Succes ermee :) Tren en deca heb ik ook gedaan vorige winter, was echt een geweldige massa/kracht bouwer

Succes, ik volg!

Benieuwd naar de foto's (vooral je benen na deze intro) :)

okee cool, succes.

in! :D goodluck

ik ga je volgen ;) succes

succes

heb je geen begeleiding?

Ook in. Succes!

Zag een vraag of ik begeleid word:
Ja ik word begeleid

Zoals beloofd mijn voedingsschema:

smorgens:
90gr bambix
40gr eiwitshake
40gr bosbessen
5ml olijfolie

2e meal:
kipfilet 150gr
1 ei
100gr broccoli
basmati rijst 65gr

3e meal
7 rijstwafels
1ei
150 gr kipfilet broodbeleg

4e meal:
kipfilet 150gr
100gr broccoli
basmati rijst 65gr

5e meal pre workout:
40gr whey delicious
30gr brinta

tijdens te training:
6 amino tabs

6e meal post workout:
30gr dextrose
40gr whey delicious

7e meal:
kipfilet 150gr
100gr sperziebonen
basmati rijst 65gr

voor het slapen:
5ml olijfolie
40gr caseine shake

Ik nuttig geen zuivel meer en houd me van de zout af. Que kruiden gebruik in natrium arme/vrije kruiden

en de pics?

Ik ga dit maar eens volgen, succes!

aan je kuur en voeding te zien weet ik wie je coach is :)

succes, zal je volgen!

uploadfromtaptalk1440002246735.jpguploadfromtaptalk1440002285508.jpguploadfromtaptalk1440002313511.jpguploadfromtaptalk1440002343991.jpguploadfromtaptalk1440002372463.jpguploadfromtaptalk1440002424902.jpguploadfromtaptalk1440002476723.jpguploadfromtaptalk1440002597465.jpguploadfromtaptalk1440002680086.jpg

zo wat fotos vanaf me tel geupload zitten oude maar op fotos die nieuw zijn tussen benen kan ik nu geen fatsoenlijke foto maken, gister legday dus lastig nou.

van het weekend zal ik er duidelijke fotos van droppen, heb wel ff de orbitape eromheen gedaan me kuit heeft een omtrek van 48cm

Back
Naar boven