AndroidHealthClinic

Road to the most shredded me! (contest log 2013)

Bezoekers in dit topic

Ik heb juist na een cut een duidelijk rebound effect, dan kan ik bijna niet teveel eten. Heb je het idee dat je juist gepiekt hebt? Of zie je er nu nog beter uit dan tijdens je shoot?
 
Ik heb juist na een cut een duidelijk rebound effect, dan kan ik bijna niet teveel eten. Heb je het idee dat je juist gepiekt hebt? Of zie je er nu nog beter uit dan tijdens je shoot?

Okee dan. ja het eten nu is echt raar. Heb natuurlijk een maand lang elk klein dingetje lopen opschrijven en nu pak je maar wat. Eet nu rond onderhoud. Heb genoeg energie en gewicht blijft gelijk dus vind het prima.

Ik heb sowieso wel goed gepiekt. Miss had ik iets meer carbs mogen laden. het was niet zo dat ik er nu keihard bij sta. Maar dat komt ook door die ongelooflijke cheat maaltijd.
 
Okee dan. ja het eten nu is echt raar. Heb natuurlijk een maand lang elk klein dingetje lopen opschrijven en nu pak je maar wat. Eet nu rond onderhoud. Heb genoeg energie en gewicht blijft gelijk dus vind het prima.

Ik heb sowieso wel goed gepiekt. Miss had ik iets meer carbs mogen laden. het was niet zo dat ik er nu keihard bij sta. Maar dat komt ook door die ongelooflijke cheat maaltijd.

Hehehe kan ik me goed voorstellen ;)
Ook niet niks aangezien je op 82/83kg bent geëindigd echt goed gedaan man!!
 
Zo heerlijke trainingen laatste keren. volle bak energie weer! Paar daagjes op het strand liggen doet ook goed. Misschien sta ik er nu nog beter bij als op de foto's. Ben ook stuk bruiner geworden!
 
Zo vandaag nog ff full body gedaan.

Morgen vertrek ik richting Spanje dus mijn contest zit er nu echt op! Ik wens iedereen nog heel veel succes met de contest en voor degene die nog foto's moeten maken zij in hun meest ripped, shredded, jacked, full en harde conditie mogen komen!!

Ik heb nog geen bevestiging gekregen of alles goed is dus het is nog ff twijfelen of alles goed is. Ben iig heel benieuwd hoe het iedereen is vergaan en kan niet wachten tot ik in de gallerij kan spieken!

Zeau, ik ga maar is lekker 10 dagen ontspannen, hehe!
 
Zo vandaag nog ff full body gedaan.

Morgen vertrek ik richting Spanje dus mijn contest zit er nu echt op! Ik wens iedereen nog heel veel succes met de contest en voor degene die nog foto's moeten maken zij in hun meest ripped, shredded, jacked, full en harde conditie mogen komen!!

Ik heb nog geen bevestiging gekregen of alles goed is dus het is nog ff twijfelen of alles goed is. Ben iig heel benieuwd hoe het iedereen is vergaan en kan niet wachten tot ik in de gallerij kan spieken!

Zeau, ik ga maar is lekker 10 dagen ontspannen, hehe!

Have fun kerel! Geniet er lekker van. Je hebt t goed gedaan en een mooi log bijgehouden, zeer informatief. Bedankt daarvoor. Ik kijk uit naar je foto's!
 
Zo terug van vakantie. Net ff de foto's bekeken en echt grootse complimenten voor de andere deelnemers. Vooral markrot staat echt terecht op 1 imo. Hoop zelf dat ik nog wat plaatsjes kan klimmen dus stemmen aub!

Motivatie is echt enorm na zo vakantie dus word flink bouwen en kijken of ik volgend jaar weer mee ga doen!

Ook iedereen bedankt voor de hulp en tips in deze log!!
 
hier nog 2 foto's die niet op de collage stonden, vond ze allebei ook wel vet:



Martijn -2.jpg


Martijn -31.jpg
 
Back
Naar boven