MuscleMeat

Road to the most shredded me! (contest log 2013) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen idee waar dat aanligt, zie dat eigenlijk vrijwel bij iedereen in me omgeving...
Benen zijn gewoon verdomde lastig droog te krijgen in mijn ervaring dan hè.

Sterke training trouwens man, flink volume op de squats zo!


ja idd, denk dat het wel komt met de jaartjes. mijn doel was eigenlijk de strepen op me quads te krijgen maar daar ga ik denk ik teveel massa voor inleveren:rolleyes:


Sterk hoor die squats met lunges zo supersetten! Hoeveel seconden rust hou je dan? En full of parallel squats?

Benen zijn bij mij wel altijd snel droog, is denk ik gewoon aanleg.

ja deze training heb ik iets meer rust gepakt had ook wat meer de tijd. tussen de 1/1.5 min rust. Normaal tussen 45 en 1 min. Ik doe geen full squats, zou het wel willen, ben het ook aan het oefenen maar daar ben ik niet lenig genoeg voor. het onderste stuk trekt heel me rug bol. Ik heb ze nu tot parallel gedaan. front squats zijn wel altijd full en box squats doe ik op een laag bankje.

Dan heb je mazzel met je benen. vind het er altijd wel vet uit zien als die ook shredded zijn! ben benieuwd.
 
Zo 2 daagjes kamp gehad. dieet goed kunnen volhouden, school houd er rekening mee:D!

wel knetter hard verbrand.
 
Zo 2 daagjes kamp gehad. dieet goed kunnen volhouden, school houd er rekening mee:D!

wel knetter hard verbrand.

hehehehe, school houdt er rekening mee, toe maar!!
Goed voor elkaar bro :D
 
haha ja zeker chill, als ik naar de leeftijdsgenoten om me heen kijk. Die kunnen gewoon 0,0 begrijpen waarom ik zoiets doe. Iedereen heeft er wel respect voor hoor maar zullen het nooit doen. OOH een dieet zeggen ze dan:eek:

dan zeg ik, niks geen dieet:



481578_465386360214223_1915583426_n.jpg
 
zo weer lower body gedaan. Nog best duf van dat kamp. 2 dagen volle bak wezen kyten.

LB training van vandaag:

triset:
barbell lunge (uitstappen): 4x10 p been x 70
front squat: 4x12x60
leg extension: 4x15x58

triset:
DL 4x10x100
SLDL 4x10x60
leg curl 4x15x58

standing calf raise 7x20x70
calf press:3x20x120 met 3 dropsets
leg abduction : 4x5x40

triset:
windshield wipers 4x6xbw
rope crunch 4x10x83
staand draaien met een schijf van 10 kg 4 x 10

superset:
legraise met twist 4x10
crunch 4x10

benen na de deadlifts:



----------

morgen weer Up body. Het gaat al weer stukken beter met mijn schouder. ben alleen totaal mijn kracht kwijt door die trage reps met weinig gewicht. Dumbbell press met 30 kg 6x afgelopen woensdag:o.

983555_469308346488691_364945384_n.jpg
 
Nette training man! Jij moet een beste conditie hebben met die trisets zo.
 
Ja conditie zit wel goed! het is ook even wennen. In het begin weet je niet wat je overkomt maar nu na 4 weken "gaat het wel". weer tijd voor iets anders. komende 4 weken even iets anders proberen, weer even werken met Giant Sets denk ik. Heb al vakantie dus heb veel tijd om mijn trainingen in te plannen. wil over 5/6 weken foto's laten maken.
 
Vandaag nog even buik gedaan en een nieuw schema gemaakt. Ik post het schema nog wel maar het is voor 6 dagen in de week en dan met weinig oefeningen, met veel sets en weinig herhalingen. Binnenkort zal ik er nog we even een update pic opgooien. Ik ga mijn dieet aanpassen op mijn trainingen. Daar op de punten waar aandacht nodig is eet ik hoog in calorieën, 2 dagen normaal, en 3 dagen laag. Dit ga ik ook allemaal opnieuw uitrekenen als ik een nieuwe vetmeting heb gedaan.

Morgen triatlon op school: 600 meter zwemmen, 24 km fietsen en 6 km hardlopen. Ik ga voor de anderhalf uur. Heb er zin in!
 
Tering triatlon zit er op (geen hele hoor). Ik zal je zeggen: als je er nog geen ervaring mee hebt, en je na het fietsen gaat rennen en je bent op de eerste 2 km, die pijn die dan door je quads/kuiten gaat, kan geen benentraining tegenop haha.

Het was 600 m zwemmen, 24 km fietsen, en 6 km hardlopen. Dit alles heb ik gelopen in 1 uur en 24 minuten. Daarmee heb ik de 3de plaats/prijs binnen gehaald. Dit had ik nooit verwacht, had op een top 20 gehoopt en 1 uur en 30 minuten als scherp doel voor mezelf gezet. Niet slecht denk ik zo met mijn 89 kg, terwijl ik op een sportopleiding met vele topsporters met voetbal, tennis, hockey en van alles en nog wat zit en ik slechts "een beetje in de sportschool zit". In ieder geval leuk om is te doen, weer flink door het stof gaan.
 
Zo, nieuw schema in elkaar gezet. voor 6 dagen in de week:

Maandag: Benen, Schouders, Kuiten. (focus op hamstrings, op kracht)
Dinsdag: Rug, Biceps. (alleen onderrug en rows)
Woensdag: Borst, Triceps, Buik. (alleen onderkant-midden borst)
Donderdag: Benen, Kuiten (focus op hamstrings en kuiten)
Vrijdag: Rug, Schouders. (focus op pullups "lats")
Zaterdag: Borst, Sprints, Buik. (bovenkant borst)
Zondag: Rust


kcalorieën:
Maandag: Hoog
Dinsdag: Laag
Woensdag: Mid
Donderdag: Laag
Vrijdag: Mid
Zaterdag: Hoog
Zondag: Laag

Ik zit alleen nog een beetje te denken hoe ik het ga indelen met de hoeveelheid calorieën. Ik wil in de komende 3 en halve week minimaal 1,5% procent omlaag nog. Trainingen worden kort maar krachtig.

Dacht zelf:
op mijn hoge dag 200-300 Kcal boven onderhoud
op mijn mid dag 200-300 Kcal onder onderhoud
op mijn lage dag 600-700 Kcal onder onderhoud

Voor de foto contest wil ik 9/10 dagen het Keto dieet volgen waarna ik 2,5/3 dag(en) ga laden.


Wat denken jullie over dit schema plus dat met die calorieën?


Feedback is zeer welkom!
 
Wat ik persoonlijk fijner vind is om op lage dagen 200-300 onder onderhoud te eten en dan een verschil van 400 extra creëren met cardio, hierdoor zit je toch nog 600-700 onder je onderhoud en kan je nog fatsoenlijk eten ;)
 
Wat ik persoonlijk fijner vind is om op lage dagen 200-300 onder onderhoud te eten en dan een verschil van 400 extra creëren met cardio, hierdoor zit je toch nog 600-700 onder je onderhoud en kan je nog fatsoenlijk eten ;)


ja dat kan ik natuurlijk ook doen. Bijv. 2 daagjes HIIT erbij. en voor de rest nog opmerkingen over de mid en hoge dagen?
 
Zo, morgen ff een nieuw dieet maken. Alvast uitgerekend wat ik nodig heb.

Mijn basisbehoefte is 3600 kcal. Ik ga een dag Hoog/Mid/Laag eten. Op de hoge dagen eet ik voornamelijk KH en minder vet en eiwit. De mid dagen hoger in vet en minder KH. De lage dagen hoog in vet en voornamelijk laag in KH

Net heb ik alles uitgerekend en zou wel willen weten wat jullie zouden veranderen!!

hoog: 3900 kcal, 195 gram ei, 75 gram vet, 635 gram kh. Verhouding+-: 20/15/65%
mid: 3400 kcal, 220 gram ei, 90 gram vet, 430 gram kh Verhouding+-: 25/25/50%
laag: 3100 kcal, 220 gram ei, 105 gram vet, 310 gram kh Verhouding+-: 30/30/40%


Eigenlijk zou ik de vetten op de lage dag nog willen verhogen en koolhydraten verlagen. Graag jullie mening hierover.
 
Update pic:


Hier nog lekker ontbijt van vanochtend, zeker een aanrader:


-Zoete aardappelen 5-10 minuten laten koken (in blokjes) daarna eruit halen en af laten koelen.
-Een ui in snippers snijden + een paprika in snippers snijden.
-Een schaal pakken, daar 3 eieren en 3 ei eiwitten in doen met een klein scheutje melk.
-Pan opzetten met olijfolie.
-Zoete aardappelen in plakjes snijden en in de pan doen.
-De gesnipperde ui en paprika in de schaal doen en goed door elkaar kloppen.
-Wat peper, paprikapoeder en bieslook erbij.
-De aardappels omdraaien als ze een beetje zacht/bruin worden. Ongv. 4 a 5 min.
-Als laatste het mengsel met ei goed door roeren en over de aardappels gieten.
-De pit iets lager zetten en na een paar minuten omdraaien voor een mooi omelet/pannenkoek.
-Eet smakelijk!!

975895_471576586261867_1082581460_n.jpg


974148_471576529595206_2024580684_n.jpg
 
Kanonnen, wat een aders. Hoeveel mm is je buik-huidplooi ongeveer?
 
Kanonnen, wat een aders. Hoeveel mm is je buik-huidplooi ongeveer?

Hmm, durf ik niet te zeggen, Ik sloop nu net dat plastic ding van BF nu ik hem uit de la haal:(
Vet percentage was op dat ding gisteren 9%
 
Hmm, durf ik niet te zeggen, Ik sloop nu net dat plastic ding van BF nu ik hem uit de la haal:(
Vet percentage was op dat ding gisteren 9%

:( tjaa is ook plastic rotzooi allemaal...
Maar 9% is wel echt heel netjes man!
 
:( tjaa is ook plastic rotzooi allemaal...
Maar 9% is wel echt heel netjes man!

Ook dat had ik eigenlijk wel lager verwacht. Dacht meer aan de 8% maarja. Ga me ook niet meer echt focussen op me vet% en me gewicht. Tuurlijk hou ik het bij maar ga meer kijken in de spiegel voor wat ik wil.
 
Back
Naar boven