XXL Nutrition

Road to the stage. Algemene kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

laurens700

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
214
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Beste body en botjebuilder,

Even voorstellen. Ik ben aan het voorbereiden om het podium te beklimmen. Daarvoor ga ik een log bijhouden over mijn training, voeding, kuren en alle benodigde zaken.

Mijn status. Ik weeg nu 88,5 kilo met vetpercentage van 11%. Mijn uiteindelijke doel is om het podium te beklimmen met een status van 93 kilo op 3 - 4%. Meer kilo's zijn altijd welkom. Ik wil mee doen aan de MAP. Daarvoor heb ik een coach, die mij helpt met m'n trainen en voeding.

Mijn kuur om dit moment is:

1 - 4 anavar
1 - 14 test 500
1 - 12 tren 400
1 - 12 mast 400

Daarna een bridge van 6 weken op 250 test

Mijn blast gaat nog een verassing worden.

Op dit moment zit ik net in de vierde week van mij kuur. Voel me zelf op en top, behalve vandaag haha.

De vraag is ook ga ik foto's plaatsen.? Ik weet niet of het verstandig is om foto's te plaatsen, omdat ik het podium wil bekleden. Wie weet ga ik het alsnog doen. Wil elk geval wel foto's van mijn voedsel plaatsen haha.

Mijn voeding en training plaats ik vanavond even online.
 
3-4%.. succes man! I'm in.

Foto's maken je log wel levendiger ;)
 
inderdaad foto's graag!
Wat maakt het uit, iedereen op die podia kuurt.

Succes!
 
Pfffoe 4,5kg zwaarder en 7-8% eraf tegelijk,.. Ga ik wel ff volgen, heel benieuwd!
Op welke wedstrijd mik je ? 2015/2016?
 
ik volg! Ik hoop alleen dat je de log vol houd...


Foto's zijn wel leuk maar maak je gezicht dan "onherkenbaar".
 
Nice! Misschien kun je nog iets vertellen over je kuurverleden?

Waar is je coach gevestigd trouwens?

Wat is je doel met deze blast?
 
Pfffoe 4,5kg zwaarder en 7-8% eraf tegelijk,.. Ga ik wel ff volgen, heel benieuwd! Op welke wedstrijd mik je ? 2015/2016?
Ja dat gaat zeker zwaar worden! Maar moet kijken of het realistisch is. Ik wou eerst instansie aan de SAP cup mee doen. Alleen of dit haalbaar is. Ik denk zelf niet, anders gaat het 2016 worden.
Nice! Misschien kun je nog iets vertellen over je kuurverleden? Waar is je coach gevestigd trouwens? Wat is je doel met deze blast?
Eerste keer Winstrol gedaan. Achteraf zonde, maar alles was nieuw. Tweede kuur winstrol en test. De batch van de test van fake, dus weg gegooid geld. Derde kuur Test en tren. Top kuur was dit. Later in het jaar werd ik ziek en had ik veel stress door mn ex. Mijn coach zit in Harderwijk gevestigd. Doel met deze blast is tot de 9 procent cutten en dan een klein beetje gainen.
 
Laatst bewerkt:
Je plan is inderdaad goed. 9% is mooi om op te groeien. Hopelijk zit je snel op de 9% en kun je weer gaan opbouwen! Ik blijf je volgen
 
Zoals ik al eerder zei ik mijn voeding en training posten. Mijn voeding is in gedeeld in een trainingsdag en niet trainingsdag.

Trainingsdag voeding:

Ochtend: XXL shake 40 gram Oats 70 gram kaneel 0,5 Tussendoor: kip/rosbief 100 gram 2 rijstenwafels pindakaas 20 gram Lunch: Rijst 100 gram Kip 150 gram groente 100 gram noten 10 gram tussendoor: Rood fruit 50 gram magere kwark 450 gram muscle meat muesli 50 gram Avondeten: Rijst/zoete aardappel 100 gram Groente 150 gram kip/biefstuk/gehakt 150 gram trainen: Pre workout /BCAA na het trainen: Rozijnen of Shake met vitagro na het trainen ( +- 30): 3 hele eieren. Slapen: Shake ( casseine) Pistache

Niet trainingsdag voeding:

Ochtend: XXL Shake 40 gram Oats 50 gram Kaneel 0,5 Tussendoor: Kip/rosbief 100 gram rijstenwafel 2 x Pindakaas 20 gram Lunch: Wraps volkoren 2 x klein kip 150 gram paprikamix 100 gram groente 100 gram noten 10 gram Tussendoor: Rood fruit 50 gram Magere kwark 450 gram muscle meat muesli 50 gram Avondeten: noedels 75 gram groente 150 gram vis of kip 200/150 gram Tussendoor: 3 eieren 2 eiwitten Rosbief of rookvlees 100 gram Slapen: Casseineshake

Training:

Dag 1: benen, kuiten

Leg ext 4 x 15
Lunges 4 x 15
3/4 deadliftt 4 x 15
Leg press 4 x 15
dumbell deadlift 4 x 15
zittende kuitmachine 4 x 15

Dag 2: Borst, schouders, triceps

Push ups 4 x max
cable flys 4 x 15
cable crossover flyes 4 x 15
frontpress 4 x 15
front dumbell raises 4 x 15
push down 4 x 15
cable bent over triceps 4 x 15

Dag 3: Rug, shrugs, biceps

Chinning 4 x max
Pulldown wide grip 4 x 15
Pulldown behind the neck 4 x 15
dumbell shrugs 4 x 15
Cable shrugs 4 x 15
con curls 4 x 15
barbell prone incline curl 4 x 15

Dag 4: Benen, kuiten

Squats 3 x 6
overhead squats 3 x 6
legpress small 3 x 6
leggpress wide 3 x 6
leg curl 3 x 6
staande kuitmachine 3 x 6

Dag 5: Borst, schouders, triceps

Bench press 3 x 6
peck deck 3 x 6
cable standing chest press 3 x 6
barbell military press 3 x 6
bent over lateral raises 3 x 6
kickback dumbell 3 x 6
French barbell press 3 x 6

Dag 6: Rug, shrugs, biceps

Chinning 3 x max
seated cable row 3 x 15
hyper extension 3 x max
upright row 3 x 15
dumbell curl 3 x 15
Preacher curl 3 x 15

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Vandaag niet getraind vanwege mijn werk. Morgen ga ik Rug, shrugs en biceps pakken. Daarna naar de JBC om een beetje voor te bereiden. Als het niet te laat morgen gaat worden, probeer ik te loggen. Anders gaat het overmorgen worden.
 
Laatst bewerkt:
Je voeding zit vrij laag vind ik. Hier zal je wel snel mee op 9% zitten.
 
Van wie komt dit traijing schema?
 
Trainingsschema vind ik vreemd, beetje aparte keuze van oefeningen imo. Verder wel interessant, I'm in.
 
Trainingsschema vind ik vreemd, beetje aparte keuze van oefeningen imo. Verder wel interessant, I'm in.


sws ook wat qua rep-range,... imo moet er nog aardig wat massa gebouwd worden, en vind 4x15 dan wel heel erg tegen het conditionele aan zitten,... zou zelf eerder kortere sets doen van 3x8 oid,...
wellicht met her en der een week (of 2) afwisseling (wat periodiseren) voor puur kracht met 5x5
 
Zoals welke oefeningen? Ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt.

Pf waar te beginnen. 3/4 deadlift ( rackpull zou ik in kunnen komen als het dit is ), DB deadlift, overhead squat, push ups, op 1e push dag zit alleen maar frontdelts, de laatste rugdag is net zoveel biceps als upperback, ik mis in general oefeningen voor side delts, weinig rows t.o.v pulls, 1 hamstring oefening.

Zoals gezegd, geen kritiek maar ben wel benieuwd naar de reden erachter.

sws ook wat qua rep-range,... imo moet er nog aardig wat massa gebouwd worden, en vind 4x15 dan wel heel erg tegen het conditionele aan zitten,... zou zelf eerder kortere sets doen van 3x8 oid,...
wellicht met her en der een week (of 2) afwisseling (wat periodiseren) voor puur kracht met 5x5

High reps kan ik ergens wel inkomen, doet 't voor mij ook goed als ik ON ben op een redelijke dosering, maar wel afwisselend idd.
 
.


High reps kan ik ergens wel inkomen, doet 't voor mij ook goed als ik ON ben op een redelijke dosering, maar wel afwisselend idd.



Benen idd wel, maar UB is voor mij persoonlijk nagenoeg nutteloos,.. geprobeerd, maar groei er amper op.
pompt wel,... maar puur conditioneel,... en probleem is gewoon dat beide pompt, maar ik op dat moment het verschil niet voel (rode/witte spiervezels) alleen het na langere periode des te meer merk,... kracht word ietwat minder, en progressie staakt (bij mij dan he)
 
Haha wat een hoop reacties.

Nog even voor de duidelijkheid. Ik ben nu aan het cutten. Dus mijn schema's zijn gebaseerd op het droog trainen. Ik ben ook geen ecto met een snelle stofwisseling. Zelfs nu met deze schema's kom ik aan en word ik droger. En ik wijk enigszins af met mijn schema.

Ik eet per lunch en avond maaltijd 200 gram kip.
Met de kwark eet ik 500 gram.

Mijn schema word over +- 2 weken weer veranderd. Zodra ik de 9% heb dan wil ik een clean bulk doen.
Even wat stats:

Lengte: 1,82 cm
Borstomvang: 111 cm
armomvang: 42,5 cm
beenomvang: 62,5 cm ( lopen inderdaad achter)
Buikomvang: 75,5

Rackpull is het inderdaad, dit wissel ik soms af met stif legged deadlift.
 
aaah zo, ik nam aan eerst bouwen nu, en dan pas cutten ;)
Overigens,... high rep-range geen probleem, als dat voor jou werkt, no problemo!! maar tbv cutten, zgn droogtrainen is high reps al een flinke tijd overrated, dat weet je wel he ;)
niet dat het daarop gebasseerd is bedoel ik dan ;)
http://www.fitnessandpower.com/training/bodybuilding-misc/high-reps-are-not-for-muscle-toning
Zomaar ff de eerste link die ik tegenkawam, maar zijn er de laatste tijd meer en meer van.
 
aaah zo, ik nam aan eerst bouwen nu, en dan pas cutten ;) Overigens,... high rep-range geen probleem, als dat voor jou werkt, no problemo!! maar tbv cutten, zgn droogtrainen is high reps al een flinke tijd overrated, dat weet je wel he ;) niet dat het daarop gebasseerd is bedoel ik dan ;) http://www.fitnessandpower.com/training/bodybuilding-misc/high-reps-are-not-for-muscle-toning Zomaar ff de eerste link die ik tegenkawam, maar zijn er de laatste tijd meer en meer van.


Eerlijk gezegd wist ik dat niet. Bedankt voor de link.

Ik zit sinds januari bij mijn coach. Daarvoor altijd zelf geklote met voeding en training. Ging allemaal redelijk goed. Mijn armomvang was toen 43 cm, de rest weet ik niet meer.
Tot dat ik mijn ex leerde kennen. Ik trainde nog wel, maar kwa eten letten ik niet altijd goed op. Daarna veel ruzie en stress. Oktober weken lang met pijn in mijn buikomgeving gelopen. Niet kunnen werken en trainen. Uiteindelijk eerste hulp, kwam niet uit mijn bloedtest of echo's. Naar een manuale therapeut geweest, bleek het te veel stress te zijn. Eind december punt achter de relatie gemaakt.
Doel gemaakt wat ik wil bereiken en iemand die ervaring heeft met MAP/bodybuilding atleten gecontacteerd. Mijn stats van begin januari waren:

Buikomvang: 91,5
Armomvang: 38,5
beenomvang: 56
Borstomvang: 105

Ben dus van 91,5 naar 75,5 (eergisteren gemeten) in een periode van januari tot eind maart.

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Ik ga nu trainen! Rug, traps en biceps. Hou jullie up-to-date!
 
Back
Naar boven