Fitness Seller

Road to the stage. Algemene kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus je bent in 2 maand tijd 15 kg kwijt, 15 cm buikomvang kwijt, 4 cm op je armen en 6 cm op je benen erbij?
 
Pf waar te beginnen. 3/4 deadlift ( rackpull zou ik in kunnen komen als het dit is ), DB deadlift, overhead squat, push ups, op 1e push dag zit alleen maar frontdelts, de laatste rugdag is net zoveel biceps als upperback, ik mis in general oefeningen voor side delts, weinig rows t.o.v pulls, 1 hamstring oefening.

Zoals gezegd, geen kritiek maar ben wel benieuwd naar de reden erachter.



High reps kan ik ergens wel inkomen, doet 't voor mij ook goed als ik ON ben op een redelijke dosering, maar wel afwisselend idd.

Klopt, daarom is het ook interessant om elkaars mening erover te horen. Maar als dit voor hem werkt, prima.

Ik train zelf ook liever 8-12 reps.
 
Klopt, daarom is het ook interessant om elkaars mening erover te horen. Maar als dit voor hem werkt, prima.


Zo is dat!

Wat voor de één werkt werkt soms niet voor een ander. Het is enkel aan ons om te beslissen wat we met de verschillende theorieen/meningen doen....
 
Dus je bent in 2 maand tijd 15 kg kwijt, 15 cm buikomvang kwijt, 4 cm op je armen en 6 cm op je benen erbij?

Ik weeg mezelf niet echt. Maar inderdaad 15 cm kwijt in 2 maanden en 3 weken. De rest kan misschien komen omdat ik vorig jaar groter was..

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Training ging lekker. Deed bij de laatste sets van elke oefening een dropset. Zodat ik lekker zwaar kon gaan. Aders op m'n armen popte er lekker uit. Tevens beetje cardio gedaan. 30 min op de hometrainer Morgen gaan we benen knallen! Pic van de hometrainer.

2dgmgdc.jpg


Net drie pannenkoeken weg gegeten. Had er zo zin in! Op naar de JBC. Pics daarvan komen ook nog online..
 
Whey shake en havermout op. Net heb ik nog 2 rijstenwafels met pinda en 100 gram kip. Vanmiddag lekker knallen! Mn Benen gaat het worden! Gisteren naar je JBC, was een leuke ervaring. Kreeg al wel zin om zelf op het podium te staan :D Misschien ga ik toch in december op het podium staan!

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Bestelling geplaatst net bij musclemeat:

- Beef meat-balls 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 1kg beef meat balls1€ 11,00
- Kipfilet uit Argentinië (270-290gr rauw) (5kg) (pees vrij) Kipfilet-uit-Arg1€ 29,25
- Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 1.05kg (5 x 210gr) Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian1€ 15,50
- Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) Pangasiusfilet 1KG1€ 4,00
- Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) Zoete Aardappel blokjes 2,5kg1€ 6,50
- Goldmix (voorgekookt) (1kg) Goldmix 1KG2€ 4,00
- Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG2€ 4,00
- Bosvruchtenkorf (1kg) Bosvruchtenkorf 1KG1€ 6,00
- Cranberry & Fruit muesli (750gr) 750 gram1€ 4,50
- 2 Minuten Marinade voor Vlees Ketjap & Chili (85ml) 2 Minuten Marinade voor Vlees Ketjap & Chili (85ml)1€ 1,49
- Angus Burger (7x150gr) Angus Burger (7x150gr)1€ 14,70

Tevens bestelling geplaats bij XXL:

Wat kleding
Roidrage
Mealbag
Fitnesstas
straps

Doyouevenhoist bestelling:

Ook even wat haltershirts.

Morgen bij mn dealer wat spulletjes bijbestellen.

Vanavond ga ik trouwens borst, schouders en triceps trainen i.v.b dat ik morgen niet kan trainen. Ik hou mijn range nu tussen de 8/10 reps. Bij benen zit ik gewoon op 15 reps. Flinke pomp had ik in mn benen, mn aders popte er een beetje uit. Ben nu alleen zo gaar haha! Gewoon wat caffeine in mn mik en gaan! Beast is los!!

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Bestelling geplaatst net bij musclemeat:

- Beef meat-balls 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) 1kg beef meat balls1€ 11,00
- Kipfilet uit Argentinië (270-290gr rauw) (5kg) (pees vrij) Kipfilet-uit-Arg1€ 29,25
- Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian Pure 1.05kg (5 x 210gr) Gemarineerde runderkogelbiefstuk stukken Indonesian1€ 15,50
- Pangasiusfilet (rauw) (1kg, 800gr netto, 4stuks) Pangasiusfilet 1KG1€ 4,00
- Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) Zoete Aardappel blokjes 2,5kg1€ 6,50
- Goldmix (voorgekookt) (1kg) Goldmix 1KG2€ 4,00
- Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG2€ 4,00
- Bosvruchtenkorf (1kg) Bosvruchtenkorf 1KG1€ 6,00
- Cranberry & Fruit muesli (750gr) 750 gram1€ 4,50
- 2 Minuten Marinade voor Vlees Ketjap & Chili (85ml) 2 Minuten Marinade voor Vlees Ketjap & Chili (85ml)1€ 1,49
- Angus Burger (7x150gr) Angus Burger (7x150gr)1€ 14,70

Tevens bestelling geplaats bij XXL:

Wat kleding
Roidrage
Mealbag
Fitnesstas
straps

Doyouevenhoist bestelling:

Ook even wat haltershirts.

Morgen bij mn dealer wat spulletjes bijbestellen.

Vanavond ga ik trouwens borst, schouders en triceps trainen i.v.b dat ik morgen niet kan trainen. Ik hou mijn range nu tussen de 8/10 reps. Bij benen zit ik gewoon op 15 reps. Flinke pomp had ik in mn benen, mn aders popte er een beetje uit. Ben nu alleen zo gaar haha! Gewoon wat caffeine in mn mik en gaan! Beast is los!!
 
Vandaag gaan we rug trainen! Had gisteren mijn bestellingen ontvangen. Alles keurig en netjes verpakt.

XXL:

De mealbag van XXL ziet er echt goed uit. Stevig en kwalitatief. Zitten drie koelelementen in die je in de vriezer kan doen. De bakjes moet je wel zelf regelen.

Sporttas ziet er ook goed uit. had verwacht dat de tas iets groter was. Minpunt vind ik zelf de schouderriem. Net iets te smal en het kunstof rubber waar je schouder op leunt ook iets te klein.

Kleding van XXL was netjes verpakt. Een aantal shirts zijn veranderd. De mouwen zitten nu beter ( niet meer zo los).

Doyouevenhoist haltershirts zien er goed uit en zitten lekker. Heb ook een vest besteld, maar vind de pasvorm niet heel mooi en trekt erg veel haren aan.

Musclemeat. Tja wat moet ik daar nog over zeggen. Heerlijk vlees en groente. Heb de meatballs gekocht en die smaakte verschrikkelijk lekker! Misschien iets te zout, maar ze zijn verrukkelijk. ( ik doe nooit zout over mn eten, dus misschien proef ik het dan sterker).

Vandaag mn pakketje van mn dealer. Heb nu een ander merk ik had gg en nu ep. Test, tren en mast :)
 
Ik ben zelf dol op de Mekong rijst mix van muscle meat. Beetje olie in een koekenpan, spul d'r bij, paar minuten opwarmen en omroeren en smullen maar!
 
Top dat je gaat loggen ;)

Ik volg je man! Lekker uitgebreid begin van je log! Houden zo!
En mss af en toe een piccatje :$$
 
Ik ben zelf dol op de Mekong rijst mix van muscle meat. Beetje olie in een koekenpan, spul d'r bij, paar minuten opwarmen en omroeren en smullen maar!

Klopt ja. Daar heb ik nog wat van over van m'n vorige bestelling. Heb ook nog basmati rijst. M'n hele vriezer zit helemaal vol. Vandaag de gemarineerde biefstuk indonesia gebakken, wat een heerlijke geur kwam daarvan af! Daarna nog een kipfilet met wat 2 min marinade, rook ook erg goed.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Top dat je gaat loggen ;)

Ik volg je man! Lekker uitgebreid begin van je log! Houden zo!
En mss af en toe een piccatje :$$


Ja ga ik misschien toch doen. Moet even kijken hoe en waar ik ze ga nemen. Vandaag rug gedaan. Was heerlijk! Morgen m'n injectie zetten met een combinatie van GG/EP.
 
Vanochtend geprikt met GG/EP. De eerste injectie ging goed en had weinig bloed. De tweede injectie ging helaas wat minder goed. Ik haalde het dopje van de naald eraf en ik deed iets en ik zat ineens met de naald in m'n vinger.
Was een behoorlijk pijnlijk gevoel en ik bloede als een rund haha. Zie het resultaat.

6se5uo.jpg


Vandaag lekker knallen! Ga m'n benen pakken.

gisteren rug met roidrage gebruikt en het was heerlijk! Niet een dip gehad, maar een relaxed gevoel.
 
Haha dat heb ik ook eens gehad. Een 08x40 groene naald zo een heel eind m'n duim in. Auw.
 
Heb een foto gemaakt bij fit for free. Daar kennen ze me gelukkig niet. Mn andere gym kennen ze me namelijk wel.

f2m03l.jpg


Foto is niet heel duidelijk, maar er komen meer :)

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Ik moet zeggen op die foto lijk ik dik :P maar dat ben ik niet.
 
Ik persoonlijk zou je test lager houden als tren en mast bijvoorbeeld;t

Test 250
Mast 400
Tren 500

Tren hoog test laag mast tussen in!

Succes met je doelen!
 
Ik persoonlijk zou je test lager houden als tren en mast bijvoorbeeld;t

Test 250
Mast 400
Tren 500

Tren hoog test laag mast tussen in!

Succes met je doelen!


Wat is je gedachte gang er achter dan. Waarom zou jij dit zo doen? Bedankt man!


Ik wou in m'n volgende kuur wellicht hoog primo laag tren en mast zetten. Tijdens m'n wedstrijd op korte esters. Dus gaat een kuur worden van 9 maanden.

Heb net benen, kuiten, rug, biceps getraind. Ben nu gaar! Nu lekker eten! Jammie haha
 
Test op minstens 500 mg/week houden. Tren zou ik voor jou op max 400 mg/week houden en masteron heb jij op dit moment nergens voor nodig. Jij hebt massa nodig dus ik zou al maar beginnen gaan vreten.
 
Test op minstens 500 mg/week houden. Tren zou ik voor jou op max 400 mg/week houden en masteron heb jij op dit moment nergens voor nodig. Jij hebt massa nodig dus ik zou al maar beginnen gaan vreten.

Ik baseer dit op dat test veel vocht vasthoud tren 16x keer zo meer spieropbouwender is als tren en lagere test hogere tren minder bijwerkingen geeft van de tren en idd mast zou je eruit kunnen laten dat is echt voor de hardere look meestal laatste weken voor de wedstrijd.
Maargoed iedereen heeft een andere mening en ervaringen.
 
Zo is dat, iedereen heeft zijn eigen mening.

Als ik kan kiezen tussen 750 mg tren E of 750 mg test E dan neem ik de test. Tren is niet echt iets "gezond". Test daarentegen kun je weinig verkeerd mee doen.


Maar net zoals Big Cat eens zei. Als je 1 gram tren E per week kan verdragen samen met een gram test dan moet je dit zeker doen want een betere massabouwer ga je niet vinden...
 
Ik baseer dit op dat test veel vocht vasthoud tren 16x keer zo meer spieropbouwender is als tren en lagere test hogere tren minder bijwerkingen geeft van de tren en idd mast zou je eruit kunnen laten dat is echt voor de hardere look meestal laatste weken voor de wedstrijd.
Maargoed iedereen heeft een andere mening en ervaringen.


Heb liever ook hoger test. Daarvoor heb ik op 250 bij 400 en ik merkte echt bijwerkingen. Zoals achterdochtigheid, veel sneller agressief, hijgen.

Ik heb dat een stuk minder nu. Heb het wel vrij warm haha. Net rijst, groente en gehaktballen van muscle meat op en nu nog rijstenwafels met pindakaas. Heb berenhonger zeg!
 
Gisteren benen geknald

Lunges 4 x 12 op 60 kilo.
Leg ext 4 x 12 op 90 kilo laatste set een dropset van 130, 100, 70.
Dumbell stifed deadlift 4 x 12 op 24 kilo.
Leg press breed 4 x 12 op 150 kilo.
Deadlift eerst 2 x 12 op 60 kilo daarna 2 x 12 op 80.
zittend kuitheffen 4 x 12 op 100 kilo

Ik vind de contractie belangrijker dan het gewicht.

Hometrainer 16 min op een hartritme van 129 gefietst.

Vanavond gaan we rug, traps en biceps knallen. Morgen gaat het mijn 6de injectie worden. test, tren en mast :) Ik merk dat ik een flinke droge look krijg, schouders en borst poppen goed uit. Aders zie ik lopen over mn schouders als ik ze heb getraind.
Ik zit sinds kort aan de t3, maar ik ben zo verschrikkelijk moe de laatste tijd. ben aantal keer te laat gekomen op mn werk en in de middag stort ik weer in. Normaal is dit toch niet bij t3?
 
Back
Naar boven