XXL Nutrition

Road to the stage. Algemene kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mmm ja kan altijd dbol begin nemen en winny ofzo einde van de kuur. Denk er nog overna :) thanks maat!

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Update:

Heb zaterdag mijn kadotjes ontvangen van mn apotheker. Was weer blij. Nieuwe kit HGH, tren en twee keer melanotan 2.

Melanotan 2 direct zaterdag gezet op 0,5. kreeg vrij snel buikpijn. Een paal krijg ik ook steeds sneller en vaker. zelfs als ik ontbijt aan het maken ben.
Alleen heb ik woensdag 1 ml test in mn rechterschouder gezet en dat nog steeds zeer. erop liggen lukt wel, maar voel eerst een behoorlijke pijn. Rood is het ook niet. Voel wel dat het iets harder is en heb soms jeuk aan mn schouder. weten jullie wat het is?
Zelfde verhaal hier ongeveer
Woensdag super sust gezet 1 e x in bil en loop nog steeds met een klein ei op mn bil rond.. zeer gevoelig ziet beetje rood en dagen na de inject serieus griepsymptomen gehad..
Gisteren in mn been gezet en is ookal lekker gevoelig nu.. ik kijk het nog ff aan. Kan bij mij door de prop esthers komen. Zou me nog geen zorgen maken in jou geval
 
Maar wat zeggen jullie als kickstart? Vorige was anavar vond het persoonlijk niet heel spannend. Ik twijfel tussen de volgende twee.

D bol of mtren

Weet dat mtren gigantisch op je lever zal slaan. Zal maar 4 weekjes een kickstart doen.


Ik vond tren ace wel een lekkere kickstart voor de tren e.
 
Ik vond tren ace wel een lekkere kickstart voor de tren e.

Ik neig inderdaad om tren ace te zetten. Welke dosis zat je op? 100? Elke dag of om de dag?

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Update:

Op het gebied van m'n kuur of training heb ik niet veel te melden. Alles gaat lekker en de trainingen ook. Had vandaag geïmproviseerde training. Quads en biceps, daarna in de zon. Melatonan werkt langzaam niet kwa bruin worden ( denk ik) maar ik ben totaal niet verbrand. Heb me 4 keer half ingesmeerd.
Bestelling van daxtrio heb ik vandaag ontvangen. Slin spuitjes, 0,6 naalden en alcohol doekjes.
 
Ik neig inderdaad om tren ace te zetten. Welke dosis zat je op? 100? Elke dag of om de dag?

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Update:

Op het gebied van m'n kuur of training heb ik niet veel te melden. Alles gaat lekker en de trainingen ook. Had vandaag geïmproviseerde training. Quads en biceps, daarna in de zon. Melatonan werkt langzaam niet kwa bruin worden ( denk ik) maar ik ben totaal niet verbrand. Heb me 4 keer half ingesmeerd.
Bestelling van daxtrio heb ik vandaag ontvangen. Slin spuitjes, 0,6 naalden en alcohol doekjes.


Ik zat op 100mg EOD.
 
Update:

Mijn volgende kuur gaat er zo uit zien.

1 - 4 tren a op 100 eod.
1 - 10 tren e op 400. Wellicht verhogen naar 600/800.
1 - onbekend test e.
Hgh 5 IU. Wellicht omhoog naar de 8 IU. Zit nu op 3,5 per dag. Verhoog het langzaam, zodat ik weinig sides krijg.

Straks hamstrings en kuiten trainen.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Update:

Toch na overleg 1 - 10 tren a eod. Eerst op 100 en dan langzaam verhogen naar de 150.
1 - 12 test p. Dit houd ik constant op 50.
Hgh blijft hetzelfde.
 
Zijn je doelen intussen nog gelijk gebleven, MAP of iets anders?
 
Zijn je doelen intussen nog gelijk gebleven, MAP of iets anders?

Nog steeds map inderdaad. Wil proberen een solid 95 Kg wegen op een mooie vetpercentage van 7 procent. Klote is dat ik vrij droog stond en vervolgens 3 weken slecht ben gaan eten. Maar ga nu weer met volle moet er tegen aan!
 
Hey man hoe gaat het hier?
Ben benieuwd naar je volgende kuur vooral naar de verhoging in hgh wat vind je daar trouwens tot nu toe van?
 
Update:

Sorry dat ik even niet heb gereageerd. Was zaterdag en zondag op Freefestival. Bijna 48 uur wakker geweest haha. Dinsdag heb ik getraind. Woensdag niet omdat ik jarig was. Vandaag gaan we weer lekker knallen! Vanavond update ik wat meer.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Hey man hoe gaat het hier?
Ben benieuwd naar je volgende kuur vooral naar de verhoging in hgh wat vind je daar trouwens tot nu toe van?

Hey man! Ik update vanavond even over de verhoging. Thanks voor je bericht! T

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Update 2:

Net test P en tren a gezet in m'n been. Pfff voel meteen de injectie. Vandaag chest volop getraind en ging als een speer. Hgh zit ik op 4 IU. Ik ga hem per morgen verhogen naar de 5 iu. Volgende week 6 iu en ga zo maar verder. Tot ik de 7/8 IU heb bereikt. Kwa werking van de hgh merk ik zeker verandering met m'n haren en ook heb ik slapende handen of voeten. Soms voel ik pijnscheutjes in m'n handen. Kwa vetverbranding is het net nog te vroeg. Al moet ik zeggen dat ik er vandaag vrij droog bij stond.
 
Update:

Sinds gisteren beetje griepsymptomen. Verkouden, lichte keelpijn en klein beetje brak. Donderdag geïnjecteerd in m'n been en moet zeggen ik voel hem wel zitten. Vandaag in mijn schouder gezet en deze voel ik ook goed. De olie tijdens het injecteren brand lichtelijk. Eerste keer dat ik korte esthers zet. Heb het gevoel dat ik er al iets harder bij sta, maar dit is volgens mij een placebo.

Morgen mag ik met m'n coach trainen. Gaat leuk worden. Spiergroep benen. Ene kant heb ik er super veel zin in, maar door de PiP en griepsymptomen kijken ik er ook een beetje tegenop. Maar fuck it ik ga gewoon knallen!! Ik ben een beest en wil een grotere beest worden! Ik ga een weerwolf worden! BAM! Even wat agressie kwijt. Heerlijk gevoel!
 
jammer van je griep dingetjes, hopen dat snel weer over is en zo niet pech gewoon gaan ^^

ben benieuwd hoe je training was man !!
en de spierpijn die derna volgt :D
 
jammer van je griep dingetjes, hopen dat snel weer over is en zo niet pech gewoon gaan ^^

ben benieuwd hoe je training was man !!
en de spierpijn die derna volgt :D

Ja voel me nu weer kip lekker! Alleen m'n been is nog vrij gevoelig, waar ik heb geïnjecteerd.
Training was echt mega! Locatie was in Rotterdam, echt een Old skool gym. Alles met tape vastgemaakt, zag er echt vet uit. We gingen eerst opwarmen met leg extension, leg curl en liggende legcurl. Daarna zag het er als volgt uit:

Hack squat lunges per been
Superset
Hack squat
Suoerset
Liggende leg curl ( boven in 2 seconden vasthouden en vervolgens korte beweging maken)

Leg press ( voeten tegen je billen aan en dan pompen) ging hier echt kapot mee.

Squat 10 seconden om laag en dan omhoog.

Leg extension 20 keer en dan 20 seconden vasthouden.

Foto's komen nog. Spierpijn voel ik al aankomen haha.
 
Mooi dat je er alweer bovenop bent man mss kwam het omdat je lichaam nog ff moest wennen aan de gear heb ook altijd als ik begin een paar dagjes dat ik me wat brak en ziek voel maar daarna kan je er altijd vol tegenaan. :D

klinkt als een heavy training man goed bezig!!! blijven gaan beest!!!
 
whaa lijkt me heerlijke training man !!
miss wel wat goeie ideeen voor me eigen leggday :D

gelukkig dat de griep inprincipe over is !
betekent volop knallen ^^

hoe heette die gym waar je bent geweest ? ( denk dat ik hem ken namelijk haha )
 
Mooi dat je er alweer bovenop bent man mss kwam het omdat je lichaam nog ff moest wennen aan de gear heb ook altijd als ik begin een paar dagjes dat ik me wat brak en ziek voel maar daarna kan je er altijd vol tegenaan. :D

klinkt als een heavy training man goed bezig!!! blijven gaan beest!!!

Klopt inderdaad. Denk dat mn lichaam moest wennen. Haha was echt een top training! Nu een lichte spierpijn.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

whaa lijkt me heerlijke training man !!
miss wel wat goeie ideeen voor me eigen leggday :D

gelukkig dat de griep inprincipe over is !
betekent volop knallen ^^

hoe heette die gym waar je bent geweest ? ( denk dat ik hem ken namelijk haha )

Heb vandaag volop m'n spieren kapot gemaakt. Nieuwstraat heette die.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Vandaag borst/triceps gedaan. Pomp en focus waren extreem goed. Zat lekker in de spier en merk dat ik constant hoger in gewicht kan gaan. Verder is er 2 kilo bijgekomen van donderdag tot maandag. Wellicht de hgh doet zijn werking? Vet kan het niet zijn, omdat dit al gemeten is.

De pijnscheutjes en tintelingen in mijn handen heb ik nog steeds. Ik zit nu op 5 IU dit verhoog ik volgende week naar 6 IU tot dat ik de 8 IU heb bereikt.
 
Update:

Vandaag had ik kuiten/quads gedaan. Heerlijke slopende workout.

Kuiten:

Standing calves raises. 4 x 12
Single leg seated calves. 50 per kuit. Geen rust ( los schudden mag)

Quads:

Squat. 4 x 12
Front squat. 4 x 12
Hack squat lunges. 4 x 8 per been
Superset
Hack squat. 4 x 8
Legpress wijd 4 x 10
Superset
Legpress smal 4 x 10
Leg extention 4 x 6 drie keer triple dropset.

Heerlijke training. Moest zeggen om met kuiten te beginnen is ook weer een leuke variatie. Kuiten zijn dan volop gepompt tijdens het squaten.

Vandaag ook weer een injectie test/tren in mijn schouder gezet. Alles ging prima.
Bijwerkingen:

Slaaploosheid ( overdag slapen/avond wakker)
Geïrriteerd (iets sneller)
Flink zweten tijdens het sporten en sex

Gisteren had ik trouwens flinke kramp in m'n onderarm. Bleef een aantal minuten aanhouden. Nog nooit eerder gehad. Ik schrok ook dat het zolang duurde. Geappt naar m'n fysio. Kan door een calsium te kort komen of water te kort. Nu weet ik dat m'n water goed zit. Calsium neem ik niet constant in ( pillen). Afspraak gemaakt met de fysio om een deep tissue massage te krijgen, dit wilt vaak ook werken.

Kwa hgh zit ik op 5 IU wat ik eerder zei. Merk dat ik meer pijn heb in m'n vingers. Mela 2 injecteer ik 1 keer in de week. Werd al na een weekje mega zwart. Zo zwart dat het amper natuurlijk was.

---------- Toegevoegd om 03:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Slapen is echt kut! Ben nog steeds wakker haha. De klachten die ik heb lijken op het carpaap tunnel syndroom. Sinds een week slapen mijn handen /voeten regelmatig. Tijdens het typen merk ik het ook. De kramp in mijn onderarm heeft hier misschien ook mee te maken?

Ik ga maar een shoot hgh nu zetten, aangezien ik toch wakker ben en wel m'n gh productie wil.
 
je kunt je dosis hgh weer iets verlagen tot de klachten weg trekken en dan stapsgewijs verhogen. CTS is echt een irritant gevoel.
 
Update:

Vandaag had ik kuiten/quads gedaan. Heerlijke slopende workout.

Kuiten:

Standing calves raises. 4 x 12
Single leg seated calves. 50 per kuit. Geen rust ( los schudden mag)

Quads:

Squat. 4 x 12
Front squat. 4 x 12
Hack squat lunges. 4 x 8 per been
Superset
Hack squat. 4 x 8
Legpress wijd 4 x 10
Superset
Legpress smal 4 x 10
Leg extention 4 x 6 drie keer triple dropset.

Heerlijke training. Moest zeggen om met kuiten te beginnen is ook weer een leuke variatie. Kuiten zijn dan volop gepompt tijdens het squaten.

Vandaag ook weer een injectie test/tren in mijn schouder gezet. Alles ging prima.
Bijwerkingen:

Slaaploosheid ( overdag slapen/avond wakker)
Geïrriteerd (iets sneller)
Flink zweten tijdens het sporten en sex

Gisteren had ik trouwens flinke kramp in m'n onderarm. Bleef een aantal minuten aanhouden. Nog nooit eerder gehad. Ik schrok ook dat het zolang duurde. Geappt naar m'n fysio. Kan door een calsium te kort komen of water te kort. Nu weet ik dat m'n water goed zit. Calsium neem ik niet constant in ( pillen). Afspraak gemaakt met de fysio om een deep tissue massage te krijgen, dit wilt vaak ook werken.

Kwa hgh zit ik op 5 IU wat ik eerder zei. Merk dat ik meer pijn heb in m'n vingers. Mela 2 injecteer ik 1 keer in de week. Werd al na een weekje mega zwart. Zo zwart dat het amper natuurlijk was.

---------- Toegevoegd om 03:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

Slapen is echt kut! Ben nog steeds wakker haha. De klachten die ik heb lijken op het carpaap tunnel syndroom. Sinds een week slapen mijn handen /voeten regelmatig. Tijdens het typen merk ik het ook. De kramp in mijn onderarm heeft hier misschien ook mee te maken?

Ik ga maar een shoot hgh nu zetten, aangezien ik toch wakker ben en wel m'n gh productie wil.
Gaat lekker hier man. Typische hgh klachten. Dus het doet zen werk. Beginnen met kuiten ook eens wat anders ^^ missch ook eens proberen. Binnenkort pic update bro?:D
 
Hoe gaat het hier ???
 
Back
Naar boven