AndroidHealthClinic

@Rob G; Crystal Meth op sbs6 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmm ga nu toch twijfelen of ik wel samen met rob op kamers wil :P
 
Hey hey hey....Mr Roddel en Mrs Achterklap :D

Iemand hier die meth ook echt heeft getest?

Jeps, met courtesy van een kennis in LA. Ik wilde dan ook de beruchte Eastcoast shizzle proberen.

Levi heeft het gehad, maar vond het nogal mee vallen. Ik denk dat het ook allemaal wat wordt overdreven.

Ik vindt het eerlijk gezegd knap tegenvallen. Ik kreeg er hoofdzakelijk last van mn maag/darmen van en was de hele dag aan het bouten of schijten. De werking doet ook niet onder voor bv dextro-amphetamine dat hier gewoon in NL verkrijgbaar is.

(dextro is de rechtsdraaiende isomeer van gewone amphetamine waardoor het beter door de hersenbloedbarriere komt, en daardoor veel sterker en heftiger werkt.)

Ja maar hij wordt sindsdien wel iedere dag wakker met zijn beide duimen in zn reet, dus tof is het ook niet.

Je had beloofd dat dit tussen ons zou blijven :mad: :p

Denk dat Levi het niet het heeft gespoten ;)

Nee heb wel eens andere substanties middels een naald gebruikt, maar ook daar was ik totaal niet van onder de indruk.

Volgens mij heeft levi een aardige resistentie opgebouwd als het om drugs gaat, dus hem als referentiepunt nemen lijkt me niet echt verstandig. ;)

Ik beperk me tegenwoordig tot een jointje en wat GHB. Beide middelen hebben geen negatieve invloed op mn geestelijk welzijn, training, voeding en groei.

Speed,coke,mdma etc....lijkt erop alsof mn lichaam die stoffen niet meer accepteren. Bedoel daarmee dat ik me tijdens de high van de genoemde middelen eerder geremder en down voel dan wat je zou moeten verwachten.

Als het moet kan ik bergen speed wegsnuiven om 'strak' te worden, maar ik hoef maar een heel klein beetje te nemen om de hele nacht wakker te liggen zonder dat ik me euforisch of superenergiek voel.

Tenzij je dagelijks/wekelijks gebruikt bouw je niet echt een resistentie op.

Hoe je het ook bekijkt, het is tyvusrommel eerste klas.
 
Laatst bewerkt:
Hey hey hey....Mr Roddel en Mrs Achterklap :D



Jeps, met courtesy van een kennis in LA. Ik wilde dan ook de beruchte Eastcoast shizzle proberen.



Ik vindt het eerlijk gezegd kanp tegenvallen. Ik kreeg er hoofdzakelijk last van mn maag/darmen van en was de hele dag aan het bouten of schijten.



Je had beloofd dat dit tussen ons zou blijven :mad: :p



Nee heb wel eens andere substanties middels een naald gebruikt, maar ook daar was ik totaal niet van onder de indruk.



Ik beperk me tegenwoordig tot een jointje en wat GHB. Beide middelen hebben geen negatieve invloed op mn geestelijk welzijn, training, voeding en groei.

Speed,coke,mdma etc....lijkt erop alsof mn lichaam die stoffen niet meer accepteren. Bedoel daarmee dat ik me tijdens de high van de genoemde middelen eerder geremder en down voel dan wat je zou moeten verwachten.

Als het moet kan ik bergen speed wegsnuiven om 'strak' te worden, maar ik hoef maar een heel klein beetje te nemen om de hele nacht wakker te liggen zonder dat ik me euforisch of superenergiek voel.

Tenzij je dagelijks/wekelijks gebruikt bouw je niet echt een resistentie op.

Hoe je het ook bekijkt, het is tyvusrommel eerste klas.

:) Maar hoe krijg je het voor elkaar zo'n vetpercentage te houden met al die rommel? :D
 
:) Maar hoe krijg je het voor elkaar zo'n vetpercentage te houden met al die rommel? :D

Zit nu op denk ik 15% ongeveer, mede te wijten aan drugsgebruik ;)
Mbv de sth en de igf verwacht ik over 3 maanden op 12-13% te zitten.

De pics die ik hier gepost heb zijn allemaal nog van toen ik rond de 97kg was met BF van minstens 18%
 
die reportage kwamen een aantal dingen bekend voor. mijn broer zit weer aan de speed:mad:
hij was er 3 maanden vanaf omdat hij opgenomen is geweest. alles leek weer beter te gaan. zijn kop stond weer op onweer sinds vorige week en het is gedaan met de rust. k*tspul allemaal.
ik hoop niet dat het weer zo ver moet komen dat hij wordt opgenomen, want vorig jaar was het een ware hel! (vandaar misschien mijn gewichtverlies en niet kunnen bulken) Hij wil ook niet opgenomen worden dus pas als hij gevaarlijk wordt(oftewel het te laat is) kan het pas.
vorig jaar was de druppel dat hij een jerrycan benzine mee zijn kamer in nam dus hadden mijn pa en ik hem eruit moeten halen. op grond probeerde hij nog een mes te pakken...eindelijk werd hij toen opgenomen.

haha wie komt er nog bij me pitten tijdens de wok:D
 
haha wie komt er nog bij me pitten tijdens de wok:D

Ik werd door overmatig speedgebruik lichamelijk helemaal afgezwakt, dus een speedgebruiker tegen de grond werken is niet zo'n punt als je zelf niet gebruikt ;)
 
Brabantse nachten zijn lang he, of kom je niet uit Brabant RobG?
 
Back
Naar boven