Fitness Seller

Rob G en Frenkpie liggen hier bezopen in bed

Bezoekers in dit topic

Brabantse nachten zijn lang! :thumbup: Hic!
 
Whaha damn die Frenk zal wel moeilijk poepen komende dagen, ik heb hem flink te grazen genomen.

Haha wat was die kerel lam gezopen, sjonge jonge, in de kroeg proberen sneaky zijn bierglas bij te vullen aan de tap :finger: Hahaha, aap!
 
hahahah wat een mooi avondje maar godver ik had niet zo hard moeten zuipen... maar na 10 flessen was ik de tel kwijt en ben toen maar ''op gevoel'' gaan zuipen... NOT a good idea !! :D
rob heeft nog wat filmpjes/fotos gemaakt van marc en mij met zn telefoon.. misschien dat ze nog worden gepost :P

Ik heb wel goed gelachen...

''Hey marc, moet je es kijken ene biertap, zou die het doen?''
:D:D

en rob met zn k*t jagermeister.. gvd laatste keer dat ik van die rommel zuip.. :mad:
 
:roflol::verneder:

biertje drbij benchie?:klink:
 
hahahah wat een mooi avondje maar godver ik had niet zo hard moeten zuipen... maar na 10 flessen was ik de tel kwijt en ben toen maar ''op gevoel'' gaan zuipen... NOT a good idea !! :D
rob heeft nog wat filmpjes/fotos gemaakt van marc en mij met zn telefoon.. misschien dat ze nog worden gepost :P

Ik heb wel goed gelachen...

''Hey marc, moet je es kijken ene biertap, zou die het doen?''
:D:D

en rob met zn k*t jagermeister.. gvd laatste keer dat ik van die rommel zuip.. :mad:

hahaha, nice!
 
''Hey marc, moet je es kijken ene biertap, zou die het doen?''
:D:D
Hahaha ja, en die vent pissig :roflol:
"Ga je daar ook voor betalen?"
- Euh... nee, hoezo?

En toen durfde hij niks meer te zeggen, omdat we zulke huge mofo's zijn natuurlijk. Blijkt die kerel achteraf daar te werken. Ik dacht dat dat gewoon een of andere klant was daar :o
 
Hij durfde wel wat te zeggen, maar zag aan die bescheten, scheve, zatte rotkoppen van jullie dat het toch geen zin had :p
 
Hij durfde wel wat te zeggen, maar zag aan die bescheten, scheve, zatte rotkoppen van jullie dat het toch geen zin had :p

Echt niet, hij zei verder niks meer :P
 
Hahaha ja, en die vent pissig :roflol:
"Ga je daar ook voor betalen?"
- Euh... nee, hoezo?


En toen durfde hij niks meer te zeggen, omdat we zulke huge mofo's zijn natuurlijk. Blijkt die kerel achteraf daar te werken. Ik dacht dat dat gewoon een of andere klant was daar :o

:laugh: :roflol:

vraagt om foto's
 
Ik wil meer Brabant van de kaart Zuip party's !!!! WAAR WAAR WAAR!!!
 
Euh, m'n moeder komt net ff zeggen dat er nog een jas en een onderbroek ligt hier :D Moet van een van jullie zijn. Wat is van wie? :P
 
Verrek, die jas is van mij!

Neem morgen ff mee naar de gym bro :)
 
Verrek, die jas is van mij!

Neem morgen ff mee naar de gym bro :)

Rustweek he. Volgende week weer ;) Zeg ff van tevoren welke dagen je gaat ofzo :P

En die onderbroek zal wel van Frenkpie zijn. Het is een 3XL, voor zijn 10inch cock :roflol:
 
uhh wat voor een onderbroek is het? ik kan me nog vaag herinneren dat ik nog in bad ben geweest maar ik weet niet waar ik het allemaal gelaten heb :D

Rustweek he. Volgende week weer ;) Zeg ff van tevoren welke dagen je gaat ofzo :P

En die onderbroek zal wel van Frenkpie zijn. Het is een 3XL, voor zijn 10inch cock :roflol:

:D:D


AAAAAAAHAHAHAHA krijg net te horen van bench dat die moeder mijn onderbroek gewassen heeft :roflol: dat noem ik pas service :P
 
Ouwe zatte kanaries man. Allemaal shit vergeten, illegaal bier aftappen, containers in bosjes flikkeren, op de grond gaan liggen, stenen wegflikkeren, 's moeder wakkerhouden met geschreeuw, in mijn bed gaan liggen....

hufters!
 
met wie ben je in bad geweest?
 
Back
Naar boven