XXL Nutrition

Rob G foto's (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dream warrior zei:
ziet er goed uit G :thumbs:
you now what to do:lifter:

hallo toch ook even mijn complimenten geven voor je fysiek. Zier er goed symetrisch uit. Nog effe doorzetten met het bouwen van de dikte van je spieren en dan ga je echt een grote jongen zijn. Heb je al eens een wedstrijd gedraaid ? En hoe oud ben je ?
 
hij zal er nu wel veel massiever uit zien man !

weer oude posts naar boven halen,
je weet wat dat betekend he ? :whip:

hehe, ey maar Rob G, post eens wat nieuwe pics,
ben benieuwd of je gevorderd bent ;)
 
Ja, idd rob G. Post eens wat van je nieuwe bulk foto's.
 
Sow, wie heeft deze oude topic opgegraven? ;)

Maaruh, thnx voor de complimenten, ennuh koolhoven: :) neej ik heb nog nooit een wedstrijd gedraaid, gaat ook nog heel wat jaartjes duren voordat ik wedstrijd-waardig ben, maar ik heb ook geen plannen om ooit wedstrijden te draaien. Ik ben trouwens 20 jaartjes oud.

Ennuh, foto's maak ik weer tegen de zomer. Ben nu flink aan't bulken en zit op 74 kilo. Wil wel graag een kilo of 80 wegen voordat ik ga cutten/stoppen met bulken. Dan fatsoenlijke piccie's schieten.
 
hoeveel woog je op die foto's? en wat is je huidige vet %.. en het vet % van toen?
 
Woog op die foto's 70 kilo met een vet% van ongeveer 7% denk ik.

Nu 74 kilo met een vet% van 8 a 9%. Heb de hele zomer eigenlijk alleen mijn gewicht vast gehouden, maar de laatste weken (vacantie, lowlands) ben ik wel bijna 2 kilo terug gevallen. Ben 5 weken geleden weer begonnen met flink bulken en en die tijd van 68 naar 74 kilo gegaan. Dus het gaat op zich wel weer lekker nu.
 
ohw, van 70 naar 74 kilo met ietsje meer vet zal wel niet veel verschillen qua uiterlijk.
Deze zomer zal Rob G 85 kilo zijn met hetzelfde vet% als toen ;)

of niet dan ?
 
Het scheelt niet zo veel neej. Ietjes voller maar ook weer ietsjes minder strak :)

Ennuh, 85 kilo zou wel erg optimistisch zijn, maar een kilo of 77 hoop ik toch wel te halen.
 
Ok 85 is wel beetje erg optimistisch, maar 80 moet wel lukken denk ik.
Je hebt nog meer dan een half jaar tijd voordat het echt zomer word. ;)
Mijn doel voor volgende zomer is iig wel iets van 85,
ik weeg nu 77 en train 3 maanden dus dat moet lukken :D
 
Jay Impel zei:
Ok 85 is wel beetje erg optimistisch, maar 80 moet wel lukken denk ik.
Je hebt nog meer dan een half jaar tijd voordat het echt zomer word. ;)
Mijn doel voor volgende zomer is iig wel iets van 85,
ik weeg nu 77 en train 3 maanden dus dat moet lukken :D

Jah 80 kg moet ik wel gaan wegen, maar ik denk dat ik dan mijn vet% wel wat lager wil hebben en dan ben ik toch wel weer wat kilotjes kwijt. Dus als ik 77 kom te wegen met een vet% van 7% of iets lager dan vind ik het al heel mooi :)

Ennuh, 77 en 3 maanden trainen, dat is best wat. Wat is je vet%?
 
huh rob een doel van 3kg in een jaar vind ik weinig hoor. tien moet wel te doen zijn!
 
Rob G zei:
Jah 80 kg moet ik wel gaan wegen, maar ik denk dat ik dan mijn vet% wel wat lager wil hebben en dan ben ik toch wel weer wat kilotjes kwijt. Dus als ik 77 kom te wegen met een vet% van 7% of iets lager dan vind ik het al heel mooi :)

Ennuh, 77 en 3 maanden trainen, dat is best wat. Wat is je vet%?

Is niet zo veel als je denkt hoor Rob, ik ben namelijk 2 meter lang :D hehhehe
Maar wel veel gehaald want ik woog eerst 70, en heb nog altijd
hetzelfde vet percentage van 8%. Ik zet gelukkig niet zo snel vet.
Ik had meer kunnen groeien want ik eet nog steeds niet echt super,
maar ben wel blij met elke maand een kilo of iets minder.

Mijn uiteindelijke doel is trouwens 110 a 120 kilo, dan ben ik groot genoeg :)
 
Rob G zei:
Sow, wie heeft deze oude topic opgegraven? ;)
jijzelf onder een andere naam:D

Rob G zei:
Ennuh, foto's maak ik weer tegen de zomer. Ben nu flink aan't bulken en zit op 74 kilo. Wil wel graag een kilo of 80 wegen voordat ik ga cutten/stoppen met bulken. Dan fatsoenlijke piccie's schieten.

en die 80 ga je zeker wel halen. zoniet dan komen we je met een paar man sterk ff opzoeken in Bakel, langs Helmond, in de buurt van Eindhoven:)

genoeg motivatie dacht ik zo he:)
 
D. zei:
huh rob een doel van 3kg in een jaar vind ik weinig hoor. tien moet wel te doen zijn!

Ben dit jaar begonnen met 70 kg, wil ongeveer eind mei 80 wegen. Dan wil ik mijn vet% terugbrengen naar 6 a 7 % en dan hoop ik 77 kilo zeker over te houden.

Ik zou wel moeten, want anders staat r een monster genaamd 'Dandyman' bij me op de stoep om mij eens eventjes te bewerken :)
 
en hij zal niet alleen zijn.
 
dat zeker niet en tegen die tijd ben ik ook geen kleintje meer ;) hehehe
 
Mooie pics hoor, lekker droog en toch redelijke mass imo. :)
 
Doh, lees nu pas de rest en merk dat het oude pics zijn.

Ben dan nu wel heel erg benieuwd hoe je er nu uitziet :D
 
Back
Naar boven