XXL Nutrition

Rob G foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ok, na lang aarzelen heb ik toch maar besloten mijn foto's te posten. Ik weeg nu 69 kilo met een bf van ik denk 7 misschien 8 % (kijk zelf zou ik zeggen :)). Lengte van 1,78 m

Foto's komen snel als admin ze kan posten, zijn maar een paar en niet echt goede kwaliteit.


be gentle...

robgbeen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Admin, opschieten! ;)
 
en het geroffel duurt voort, :D
 
Jah damnit, was iets fout gegaan met de mail. Ik heb ze nu nog eens gemailed naar Admin. Hopen dat ze nu aangekomen zijn...

Irritante is dus dat mij eigen webruimte van chello in gebruik is door een maat van mij. Dus ik kan ze zelf niet posten....

robgdubblebicepsback.jpg
 
Laatst bewerkt:
ff checken of dit werkt...

robgbacklats.jpg
 
hey verrek, ik wist niet dat dit ook kon!

koek nu moet ik weer 60 seconden wachten...

robgmostmusculair.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen dat het er goed scherp uitziet, maar je kan wel wat wijdte en dikte gebruiken. Ligt denk ik ook een beetje aan hoe je je armen houdt. Zier er goed uit. Zou wat deadlifts gaan doen voor dikte en wat wide lats voor de wijdte.

Grtz
 
ok dan :) ben nu laatste 2 maanden al flink aan't deadliften...

maar ik heb nog meer foto's alleen ik kan niet editten...

robgdubblebicepsfront.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok dan, dit waren ze allemaal :)
 
Je bent goed droog, wat is je bf%? Want persoonlijk vind ik je wel aan de erg lichte kant 69 kg bij 1.78, je zou minstens 80 moeten wegen bij die lengte.

Grtz
 
Goede Rug, en zeer droog.

Nu ff wat massiever ! :D

Waarschijnlijk gaat je BF% dan ook stukje omhoog.
MAar in jou geval zou dat helemaal niet erg zijn. Omdat aan jou te zien je toch wel een vrij snelle stofwisseling hebt en het er zo weer van af hebt.

Keep Up Going The Good Work :D
 
Thnx, jah ben droog genoeg ja. Mijn vet% was een jaar geleden 6.2%. Nu denk ik rond de 7 of zo?

En jah, ik vind 69 kilo ook niet zwaar genoeg riki :) Maar ik heb afgelopen tijd wel goede progressie gemaakt. Ik woog begin september vorig jaar nog 62 kilo. Nu, 7.5 maanden later ben ik 7 kilo zwaarder. Met mijn stofwisseling ben ik daar al uiterst tevreden over :)

Nu ben ik dan ook flink aan de dealifts en squats om meer massa aan te zetten. Merk al goed aan mijn rug dat die dankzij de deadlifts wat dikker word. Ik heb nu zoiets van: vooral door gaan! :)
 
zeker! VOORAHHLL DOOHRRGAAHN!!
 
Wat zei ik nou robbemans, niet photoshoppuh!!!:D

Ziet er goed uit hoor rob. droog zat idd
En wat bulken betreft, de zomer doet ook zijn intrede he.
en zeker een goede prestatie hoor 1 kilo per maand en dat met jouw stofwisseling:thumb:

ik ben mezelf ook pas echt bewust van de basisoefeningen als deadliften en squatten vanaf dat ik dat hier vaak las.

en ik heb er voor de rest vrij weinig aan toe te voegen.;) :thumbs:
 
Squat en deadlift zijn de basis voor massa, das idd wel netjes Rob, denk dat elk lichaam anders i maar 6.2 bf is wel erg netjes, denk dat ik op de tien zit.

Grtz
 
thnx guys, dadelijk weer eventjes lekker wat stevige squats r tegen aan gooien! :D


fototje ter vergelijking; begin augustus vorig jaar, op starbeach in kreta :D

robg62kg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit!
 
Originally posted by Riki
Ik zou zeggen dat het er goed scherp uitziet, maar je kan wel wat wijdte en dikte gebruiken. Ligt denk ik ook een beetje aan hoe je je armen houdt. Zier er goed uit. Zou wat deadlifts gaan doen voor dikte en wat wide lats voor de wijdte.

Grtz

Beetje raar antwoord dat ie 80 kilo zou moeten zijn, dan kan ie ook wel 110 zijn.

Ziet er goed uit bro keep ik up
 
Back
Naar boven