MuscleMeat

Rob G foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G
Ik heb een rare huidziekte waar mijn huid erg wit van word en mijn neus r af valt, net als michael jackson! ;)

:grinny: zeg rob, hoe staan het met je stats? Ik denk dat we met dezelfde stats zijn begonnen enkel ben ik nog 3cm langer, dus 1.80.. Ik woog 3 maand geleden 66 - 67, nu weeg ik 75, (s'ochtends gewogen)..

Spijtig kan ik geen deads doen voor massa, wij hebben enkel een smithmachine in onze gym :(
 
Ik weet het nu ff niet omdat onze weegschaal al enkele weken kapot is. Vorige week was mijn laatste week creatine dus ik hoop dat ik nu geen massa ga verliezen (vocht). Heb het gevoel dat ik nog wel wat zwaarder ben geworden maar dat weet ik niet zeker. Ben ook iets minder gaan bulken omdat mijn maag zo groot was en ik een beetje een uitpuilende buik kreeg (wat ik in de zomer zeker niet wil). Nu met verbouwing van de sportschool heb ik ook nogal eens een oefeningetje moeten skippen omdat die niet beschikbaar was :(

Mijn doel was dus 67 kilo begin mei, wat ik, thank god, ruimschoots gehaald heb. Nu is het dus tijd voor een nieuw doel. Moet nog ff kijken hoe of wat. Heb mijn schema beetje overhoop gegooid en we zullen zien of dit betere resultaten geeft, ik hoop het!
 
Originally posted by Rob G
Ik weet het nu ff niet omdat onze weegschaal al enkele weken kapot is. Vorige week was mijn laatste week creatine dus ik hoop dat ik nu geen massa ga verliezen (vocht). Heb het gevoel dat ik nog wel wat zwaarder ben geworden maar dat weet ik niet zeker. Ben ook iets minder gaan bulken omdat mijn maag zo groot was en ik een beetje een uitpuilende buik kreeg (wat ik in de zomer zeker niet wil). Nu met verbouwing van de sportschool heb ik ook nogal eens een oefeningetje moeten skippen omdat die niet beschikbaar was :(

Mijn doel was dus 67 kilo begin mei, wat ik, thank god, ruimschoots gehaald heb. Nu is het dus tijd voor een nieuw doel. Moet nog ff kijken hoe of wat. Heb mijn schema beetje overhoop gegooid en we zullen zien of dit betere resultaten geeft, ik hoop het!

??? IK dacht dat er 7 kilo bij was? Dacht dat je nu ver 76 zou wegen? Weeg je er nu 76 of 67?
 
Trouwens dikke vooruitgang Bracke; 8 a 9 kilo in 3 maanden!!!!!

Mijn complimenten!!!

Hoe zit het met je vet%?
 
Originally posted by Bracke


??? IK dacht dat er 7 kilo bij was? Dacht dat je nu ver 76 zou wegen? Weeg je er nu 76 of 67?

Er is 7 kilo bij, dat wil zeggen dat ik van 62 kilo naar de 69 ben gegaan en nu denk ik rond de 70 maybe 71 kilo zit.
 
Originally posted by Rob G
Trouwens dikke vooruitgang Bracke; 8 a 9 kilo in 3 maanden!!!!!

Mijn complimenten!!!

Hoe zit het met je vet%?

Vet % schommelt, maar het ligt in ieder geval lager dan toen ik mn foto's postte, weet niet hoe het komt... Het zal rond de 7%, 8% schommelen, ik zie mn blokjes terug goed liggen dus..

Fantastisch he? 6 kilo's erbij in 2 maandjes ;) Ik hou het allemaal bij zodat ik attent blijf..


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn goed Bracke! Ik zou zeggen, erg optimistische planning; 2 kilo per maand. Maar je kan het nog waar maken ook, ruimschoots zelfs! Perfect dude!!! Keep on growing!!! :)
 
Originally posted by Rob G
Damn goed Bracke! Ik zou zeggen, erg optimistische planning; 2 kilo per maand. Maar je kan het nog waar maken ook, ruimschoots zelfs! Perfect dude!!! Keep on growing!!! :)


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Van prima resultaten gesproken! Congrats!

Hoe groot ben je eigenlijk?
 
Originally posted by bart82
Van prima resultaten gesproken! Congrats!

Hoe groot ben je eigenlijk?

Verdorie, lopen we mijn stats te bespreken in Rob's foto thread:D

1.80m
 
Daar heb je wel en punt...

ziet er goed uit Rob, misschien wat extra volume?

voor de rest alles dik in orde!

keep it up!

:D
 
Thnx m8, volume; daar word aan gewerkt :)
 
Ben trots op jullie allebei. :thumb: en tweemaal:lifter: :lifter: .
hebben jullie verdiend
 
netjes RobG. Ziet er droog uit, nu nog meer massa :thumb: dacht dat ik je foto's al had gezien, maar ik had ze dus nog niet gezien :D
 
Originally posted by dandyman
Ben trots op jullie allebei. :thumb: en tweemaal:lifter: :lifter: .
hebben jullie verdiend

Zeg, frikandellenkoning, wanneer krijgen wij jouw foto's nu te zien..???
 
Jah man!!! Kom op met die pic's joh!

En geen links naar gay-sites graag ;)
 
Originally posted by dandyman
jaja, ik zal binnekort maar eens beginne met trainen en mn voeding aan te passen
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5614&highlight=dieet

maar ik beloof dat ik binnekort fotooos laat of zelf ga maken. moet dan wel een digitale fotocamera zien te regelen ..dat is namelijk nog t probleem.

en dan wel een met een brede hoek anders komt dandy er nooit en te nimmer op:D :rolleyes: :(

Kun je niet op je stage op het copieer apparaat gaan liggen of zo? :)
 
Originally posted by Rob G


Kun je niet op je stage op het copieer apparaat gaan liggen of zo? :)

en dat inscanne? geen verkeerd plan. heeft iig mooie lichtinval

@Bracke....:fu: ;)
 
Back
Naar boven