XXL Nutrition

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Recovery tren

Benchpress
5 x 60
4 x 72,5
3 x 85
3 x 95
2 x 95

Squat:
5 x 85
4 x 102,5
3 x 3 x 120

Beetje ego gaan trainen maar.

Incline db press SS 2 ct paused atg squat
12 x 20 - 6 x 90
2 x 20 x 20 - 12 x 60

Shitload aan calve raises supersetted met cable flyes, biceps curls gemixed met triceps extensions. Chasin' the pump. Felt good.
 
Hey Rob. Hoe verloopt de Sheiko? Vond h'm goed voor het bench volume maar vond het naar deadlift en squat nogal saai en langdradig.
 
Hey Rob. Hoe verloopt de Sheiko? Vond h'm goed voor het bench volume maar vond het naar deadlift en squat nogal saai en langdradig.

Ben nog te kort bezig om oordeel te vellen. Tot op heden bevalt het wel erg goed. Ik heb de voor- en nadelen van het template wat ik nu volg al aangekaart hier. Maar verder prima trainingsmethode.
 
Even kort

Sheiko herstel

Weder paar dagen goed gegeten

Gewicht 77 kg

Deadlift
2 x 12 x 50
8 x 80
3 x 120
3 x 140
3 x 160
2 x 2 x 175
1 x 190
3 x 1 x 200

Prima

Benchpress
6 x 60
6 x 70
4 x 6 x 80

Ok
 
Mm sterkte Rob, goed dat je toch nog jezelf kan pushen hier en daar nog te gaan sporten. Helpt mij vaak mentaal wel als het leven even tegenzit.
 
ouwe rammer

Hoe is t?
 
Met terug van weekje Singapore voor werk. Paar trainingen in het hotel gedaan maar was allemaal maar mager. Goed beetje bloed laten vloeien. Volgende week komt er wel weer wat meer regelmaat en hoop ik de draad wel weer op te pakken tot op zekere hoogte.
 
Nog een beetje kunnen trainen?
 
Tis beetje kommer en kwel haha. Vandaag alles geprept om naar de gym te gaan, kwam een 90 minuten durend belletje tussendoor. Toen was het al weer detmate laat.

Dit weekend ook nog hele weekend in bed gelegen met griep. Gainz be lost. Positieve noot is dat ik even slaap achterstandje ingehaald heb.

Ik heb besloten even wat ub/lb werk te doen totdat er weer voldoende struktuur is voor de serieuzere gains. Maaltijden liggen weer in de vriezer en morgen komt nieuwe lading musclemeat. Ik weet dat de schade wel te overzien is gezien ik meestal weer vrij snel on track ben. Maar ik ben wel echt sucker for mealprep, wat er redelijk bij ingeschoten was.

Moet wel zeggen dat als je zo even uit je ritme getrokken wordt ik ook altijd snel mijn momentum kwijt ben. Dus even hervatten.

Ga ook even mee doen aan stoptober en alle pwo en stims uit het repetoire gooien. Dat sowieso al gedaan afgelopen weken gezien geen train. Maar na een dagje werken was ik toch altijd wel van een goede mix.

Zal wel ff beetje updaten maar ik denk dat het er op neer komt dat ik even paar weken ub/lb doe tot stabiele thuissituatie en dan weer helemaal opniew begin met Sheiko week 1. Minor setback maar goed, de leven.
 
Life gets in the way sometimes. Alles een beetje bijhouden met UB/LB is inderdaad geen slecht plan in plaats van nu weer vol in Sheiko te duiken.

Ff doorbijten maar!
 
Ub tje

Vriezer ligt weer vol musclemeat. Gewicht ca. 83 kg in de ochtend. Doel is asap terug naar 90. Benieuwd hoe snel het gaat.

1) benchpress opwarmen tot 3 x 3 (ca. 90% 1RM)
2 x 8 x 50
5 x 70
3 x 80
3 x 3 x 90

2) cable flies 2 x 15 pompsetje (pulleys hoog)
2 x 15 x 15

3) Military press 3 x 5
3 x 5 x 40

4) weighted chinups 5 x 5
Cable pulldowns wegens chinup faalangst
5 x 52
4 x 5 x 59

5) BOR 3 x 10
10 x 40
2 x 10 x 60

6. Facepulls
10 x 18
2 x 10 x 23

7) triceps dumbbell extensions 3 x 15-10
15 x 20
2 x 12 x 26

8) dumbell shrugs 3 x 15-10
Geen zin in

Op zich ok. Hoorde dat er een deadlift wedstrijd was geweest in de gym. Winnaar zat op 240. Mja, jammer, ego had best gestreeld kunnen worden als ik mijn lijn door had kunnen zetten.

De squat kan ik voor gaan, die is blijkbaar pas over 6 maanden. Volgens mij zit ik qua squat wel aardig hoog in de gym.
 
Vanwaar dat je bench op 3x3 pakt, is dat niet te weinig volume?
 
Ja tis ook gewoon ff inkomertje weer. Deze trainingen kan ik in uurtje doen en is prima om weer ff in de flow te komen.
 
Lower buddy

1) squat
2 x 8 x 50
8 x 70
8 x 90
3 x 6 x 100

Woioi conditie was echt beschamend. He-le-maal buiten adem tussen setjes door.

Nog paar atg paused squats om te kijken whatsup.

1 x 110
1 x 120
1 x 130

Ging allemaal goed.

2) snatch grip stiff legged DL
8 x 50
8 x 80
2 x 8 x 100
6 x 100

3) barbell calve raises
25 x 50
3 x 20 x 80

4) ab rollouts
3 x 15

Ging allemaal aardig lekker na een lange tijd niets te hebben gedaan. Denk wel dat ik veel spierpijn ga hebben.
 
Lekkere training weer. Succes met de boel oppakken. Heb daar "iets" ervaring mee.
 
Back
Naar boven