MuscleMeat

Rob S. contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga geen BenJ geven natuurlijk he?Is een potje eiwit ook goed?
Ibo = Turk = niks gratiesh :)

Pot eiwiten? Je doet zo brutaal tegen mij dat ik er ook een pot creatine bij wil :mad:
 
Zag net je foto, maar heerlijk lichaam voor iemand die van webcamcoïtus houdt... Snap niet dat Rob daar geen BJ voor over zou hebben..
 
blowjob, ben en jerry ijs?
 
Blowjob is ook goed hoor
 
Kuki heeft idd wel gelijk. Maar zoals ik zei komen er over ca 2 weken goede foto's met andere poses. Vanaf morgen ga ik weer eens trainen...

komen de foto's nog rob? ben ook wel benieuwd welke producten je hebt gekozen als eerste prijs
 
De foto's gaan uiteraard nog wel komen maar zal iets langer duren als verwacht. Veel te druk geweest met mijn nieuwe werk dus trainen en eten heb ik zo goed als niet kunnen doen. Weeg op het moment ook nog maar iets van 100kg!!

Toevallig heb ik vandaag mijn nieuwe voedingsschema gemaakt waar ik vanaf morgen mee ga beginnen. Aangezien ik 9 oktober naar Mascha en Berry de Mey moet is echt het belangrijk dat ik vanaf morgen er weer voor 200% tegenaan ga!
 
Nog maar 100kg:O, jij valt snel af bro, maar je hebt het er ook zo weer op waarschijnlijk.
 
ga je met mascha en bdm dan wel meedoen met wedstrijden? want ik lees al 2 jaar dat je erover nadenkt om wedstrijden te doen

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 21:07 ----------

gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens
 
Nog maar 100kg:O, jij valt snel af bro, maar je hebt het er ook zo weer op waarschijnlijk.

Als je van 7-8 goede maaltijden per dag nog maar 3 tot max 4 redelijke maaltijden kan eten en zo goed als niet meer kan trainen gaat het helaas snel ja. Maar inderdaad, binnen 2 weken zal het er ook weer allemaal bijzitten dus mij boeit het verder niet.

ga je met mascha en bdm dan wel meedoen met wedstrijden? want ik lees al 2 jaar dat je erover nadenkt om wedstrijden te doen

---------- Post toegevoegd Sun 11 Sep 2011 om 21:07 ----------

gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens

Bedankt. Dat is natuurlijk wel het plan ja...maar ik zal tzt wel updates hierover geven.
 
  • Like
Waarderingen: verb
2 jaar lang niet, nu wel. vertel
 
De foto's gaan uiteraard nog wel komen maar zal iets langer duren als verwacht. Veel te druk geweest met mijn nieuwe werk dus trainen en eten heb ik zo goed als niet kunnen doen. Weeg op het moment ook nog maar iets van 100kg!!

Toevallig heb ik vandaag mijn nieuwe voedingsschema gemaakt waar ik vanaf morgen mee ga beginnen. Aangezien ik 9 oktober naar Mascha en Berry de Mey moet is echt het belangrijk dat ik vanaf morgen er weer voor 200% tegenaan ga!

Mascha en Rob zien het wel als je wat aangeklooid hebt hoor hahaha.

Ik ga je logje even lezen, doe de groeten aan Robbie en Mascha.
groet Martin
 
Ik ben jaloers:rolleyes:!

Ik ga me ook is consenteren op mijn benen!:P
 
Erg nuttig dit allemaal te lezen.
Geweldig fysiek dat van Rob.
 
Back
Naar boven