Fitness Seller

Gestopt Rob S. contestlog 2013

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga deze volgen! Ben benieuwd hoe je er op het einde weer bij komt te staan ;) Heel veel succes, groetjes Chef
 
Je snapt er niks van

ik begrijp best wat jullie bedoelen.
ben niet achterlijk.

weet alleen wel hoe het er in de praktijk uit ziet.
daarbij ziet 10% bij de een er knetterdroog uit terwijl sommige niet eens abs zien.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 19:34 ----------

13 zal er niet uitzien als zeven, ik denk dat maar7en8 dit bedoelt:

http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentages

kopje: does evereone look alike at the same bodyfat percentage?

precies!
goede post :)
 
Hoe gaan de trainingen man?
 
Idd man echt 0 trainingen gepost..

niet iedereen heeft zin om elke training neer te typen wat hij gedaan heeft.... en het is nu eenmaal verplicht om een log te maken als je aan de contest mee wil doen.
 
niet iedereen heeft zin om elke training neer te typen wat hij gedaan heeft.... en het is nu eenmaal verplicht om een log te maken als je aan de contest mee wil doen.

Niet verplicht, maar het lijkt me wel leuk om anderen te laten zien hoe jij de dingen aanpakt en dergelijke. Niet? ;)
 
puur inschrijven om alleen ff 500 euro aan supps te winnen is wel heel makkelijk vind ik. Ik zie ook graag meer trainingsupdates en voeding, kunnen mensen veel van leren en is natuurlijk hartstikke leuk.
 
puur inschrijven om alleen ff 500 euro aan supps te winnen is wel heel makkelijk vind ik. Ik zie ook graag meer trainingsupdates en voeding, kunnen mensen veel van leren en is natuurlijk hartstikke leuk.

dit, zou het zelf ook doen daar niet van maar heel ethisch verantwoord vind ik het niet
 
Niet verplicht, maar het lijkt me wel leuk om anderen te laten zien hoe jij de dingen aanpakt en dergelijke. Niet? ;)

Paar dingen:

1) een log is verplicht (zie contest aankondiging).

2) een log die onvoldoende updates bevat, kan mogelijk leiden tot een diskwalificatie.


Dat laatste is iets wat dit jaar strenger is dus. We willen natuurlijk wel zien dat mensen echt een hele voorbereiding doen en een prestatie neerzetten. Heb dit ook nog eens in de contest aankondiging gezet.
 
Rob, je kan wel eens pleasing physique hebben, maar als je niks post, niet update of wat dan ook, en straks wel in de top 3 een prijs te pakken hebt vind ik het niet helemaal safe.... Werk aan de winkel vent, post wat of laat wat van je horen.
 
Kom op Rob laat ons niet in de steek.
 
Hij heeft al 5paginas en zelf 3xat gepost :)
 
Gaat iedereen nu Rob dissen?
Haha hij gaat wel loggen.
Ff geduld mensen.
 
We dissen niet, we mirrin'zijn fysiek en kracht gewoon ;)
 
Tja leuk dat de before pic er eindelijk is, respect voor het fysiek, maar als men geen tijd heeft om te loggen dan moet je gewoon niet mee doen.

Het is vast niet zijn bedoeling, maar op deze manier kan het wel arrogant over komen.

Wel jammer, ik hoop dat we binnenkort voeding en trainingen voorbij zien komen die ons doen mirren:cool:
 
Tja, of hij zijn log nou 3 of 50 keer gaat updaten heeft weinig effect op de eindresultaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven