AndroidHealthClinic

Rob S - Ibo - Trickster

Bezoekers in dit topic

lol



hoezo is trickster trouwens klein? is aardige huge ook . of is dat omdat rob S een paar centimeter langer is
 
Rob. S duidelijk.

Van Ibo te skinny en Trickster is te klein (althans lijkt zo op de foto)

Haha grapjas je mocht dromen dat je zo een fysiek gaat krijgen
 
Haha grapjas je mocht dromen dat je zo een fysiek gaat krijgen

Ja ik weet, nergens staat ook dat ik dit fysiek ooit zal krijgen. Maar als ik zou moeten kiezen tussen die 3 met de mogelijkheid het te krijgen ga ik voor Rob
 
Ja ik weet, nergens staat ook dat ik dit fysiek ooit zal krijgen. Maar als ik zou moeten kiezen tussen die 3 met de mogelijkheid het te krijgen ga ik voor Rob

Kijk dat is wat anders :) want trickster is echt huge.
 
Kijk dat is wat anders :) want trickster is echt huge.

Weet je ook zijn lengte? Koos er uiteindelijk niet voor omdat hij op de fotos klein oogt (onder de 1m80)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:16 ----------

Rob S: 1m82 103kg 7%
Trickster: 1m78 101kg 13%
Kan zijn dat outdated is, maar nog steeds Rob S.
 
Weet je ook zijn lengte? Koos er uiteindelijk niet voor omdat hij op de fotos klein oogt (onder de 1m80)

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 21:16 ----------

Rob S: 1m82 103kg 7%
Trickster: 1m78 101kg 13%
Kan zijn dat outdated is, maar nog steeds Rob S.

Hij idd niet zo lang, 179 cm
 
Hij idd niet zo lang, 179 cm

Ooh wacht ik snap hem nu, met "te klein" bedoelde ik natuurlijk in lengte, volgens mij dacht je na het lezen van me 1ste post dat ik qua spieromvang bedoelde :P

Qua spieromvang is Trickster ook zeker nice
 
Ooh wacht ik snap hem nu, met "te klein" bedoelde ik natuurlijk in lengte, volgens mij dacht je na het lezen van me 1ste post dat ik qua spieromvang bedoelde :P

Qua spieromvang is Trickster ook zeker nice

Mijn excuses! Dacht inderdaad de spieromvang.
 
Rob S overduidelijk.. voor mij persoonlijk dan. Gruwelijke fysiek.
 
Moet wel zeggen dat ibo op deze pics wel heel erg klein lijkt, op het nk en gewoon in de gym oogt hij stuk beter.
(Ook meer detail dan de andere 2)
 
Moet wel zeggen dat ibo op deze pics wel heel erg klein lijkt, op het nk en gewoon in de gym oogt hij stuk beter.
(Ook meer detail dan de andere 2)

ok.
 
btw, nattys kunnen niet stemmen aangezien ze niet zon fysiek kunnen krijgen.

:trollface: jelly?
 
Zij waren toch ook ooit naturel?
 
Niet iedereen is aangelegd om zo een fysiek als hun te krijgen, naturel of met aas maakt niet uit. Mijn mening
 
Niet iedereen is aangelegd om zo een fysiek als hun te krijgen, naturel of met aas maakt niet uit. Mijn mening

Natuurlijk niet, ibo gaat niet voor de lol naar madrid.
 
Moet het toch Rob S. geven, dat is gewoon een bruut fysiek om er zo bij te lopen.
 
ligt eraan welke fysiek de grootste snikkel heeft
 
Ben jij er zo 1 Kuki? :p
 
Back
Naar boven