damn, wat heeft die kerel n prachtig lichaam,perfect afgewerkt,zo moet ik zijn binnen 4jaar
Male Fitness Model of the Year Rob Sager's Lifestyle Video
Male Fitness Model of the Year Rob Sager's Lifestyle Video
pas op gevoelige mensen en anti-gay personen ,er is n blote kont te zien op die site
mooi lichaam, gay site.
Oja kweet niet hoeveel je nu weegt, maar dit is zo'n 100k droogSucces met je doelen
pas op gevoelige mensen en anti-gay personen ,er is n blote kont te zien op die site
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding.
Dat de pics een roze tint hebben, tja....
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding.
mooi lichaam, gay site.
Oja kweet niet hoeveel je nu weegt, maar dit is zo'n 100k droogSucces met je doelen
het valt me op dat fitness models bijna altijd een grotere borst hebben dan schouders