Fitness Seller

rob sager ,fitnessmodel of the year2002

Bezoekers in dit topic

Mooi fysiek, groot zat.
Mijn streven :)
 
Daar zal 99% van het board heel wat spuitjes voor moeten zetten :roflol:
 
heel mooi fysiek..!
 
Ryu of mass builder gun ik wel een kans
En rubensossa, maar weet niet zeker of die nog naturel is
 
hij is wel redelijk big voor een fitnessmodel. Hij stopt wel erg duidelijk een sok in zijn broek en die homo foto's zijn ook niet erg lekker voor het slapen gaan.

Rob Sager
 
Laatst bewerkt:
Mooie BOOTY! en goeie BODY ook,aardig huge voor een fitness model! Gay? ach,nie dat t er toe doet maar sommige van die kerels op zulke sites zijn ook NIET gay,whatever pays your bills right! lol
 
tja dat ik het een goede fysiek vind (streefdoel) weten oplettende forum'ers al wel langer

gay, tja veel bb'ers/fitnessers whatever verdienen zowel iets bij :)
 
Ik denk dat het merendeel van de mensen niet eens zulke benen heeft, vind het sowieso al over the top om dit als fitnessmodel af te stempelen, kan best een poging wagen bij natural bodybuilding ;) .

Dat de pics een roze tint hebben, tja... :P .

2nd that
 
Zijn traps mogen wel wat groter en zen foto's minder gay, maarja het is fitness :rolleyes:
 
Nette fysiek hoor:)
 
Iedereen die zegt. Zn schouders zijn te klein, benen te klein, lats te klein. Ik kan hier echt zo om lachen. Ook al ben je zometeen 100 kilo droog. Dan wil dat nog niet zeggen dat je zo'n fysiek hebt. Kilo's zeggen geen ****. Bovendien vraag ik me wel eens af, waar al die BEESTEN hier op dbb zijn ??? Dit nav het fototopic waar je je foto in kon sturen en een prijs mee kon winnen. Op de eerste plaats waren er heel weinig deelnemers en ten tweede waren er maar een vijftal mensen met een goed fysiek. Die overigens nog lang niet zo'n fysiek als Rob Sager hebben. Als je dit GAY vind, moet je je afvragen of je zelf niet van de PINK side bent.....
En vergeet trouwens niet dat deze foto's relaxed semi relaxed zijn geschoten. Als die een most musculare doet, zal je misschien anders oordelen.
 
Iedereen die zegt. Zn schouders zijn te klein, benen te klein, lats te klein. Ik kan hier echt zo om lachen. Ook al ben je zometeen 100 kilo droog. Dan wil dat nog niet zeggen dat je zo'n fysiek hebt. Kilo's zeggen geen ****. Bovendien vraag ik me wel eens af, waar al die BEESTEN hier op dbb zijn ??? Dit nav het fototopic waar je je foto in kon sturen en een prijs mee kon winnen. Op de eerste plaats waren er heel weinig deelnemers en ten tweede waren er maar een vijftal mensen met een goed fysiek. Die overigens nog lang niet zo'n fysiek als Rob Sager hebben. Als je dit GAY vind, moet je je afvragen of je zelf niet van de PINK side bent.....
En vergeet trouwens niet dat deze foto's relaxed semi relaxed zijn geschoten. Als die een most musculare doet, zal je misschien anders oordelen.

Volledig met je akkoord smout! Enkel vind ik de site ook wel gay en dat heeft niks met zelf aan de roze zijde zitten te maken... hoop ik :roflol:
 
Back
Naar boven