AndroidHealthClinic

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elia= Robben+techniek.

Moeten we hier serieus op in gaan? Ben jij echt zo dom? Of doe jeje gewoon zo dom voor? Robben heeft dus geen techniek? De beste aanvaller ter wereld momenteel, heeft geen techniek?

Edit: ter verduidelijking, Patrick Pothuizen is bijvoorbeeld ook een speler zonder techniek. Dat is zo'n beetje de vergelijking die je wilt gaan trekken? Die kant wil je op?
 
Laatst bewerkt:
Moeten we hier serieus op in gaan? Ben jij echt zo dom? Of doe jeje gewoon zo dom voor? Robben heeft dus geen techniek? De beste aanvaller ter wereld momenteel, heeft geen techniek?

Edit: ter verduidelijking, Patrick Pothuizen is bijvoorbeeld ook een speler zonder techniek. Dat is zo'n beetje de vergelijking die je wilt gaan trekken? Die kant wil je op?

Ben jij nou echt zo dom om ''geen techniek '' op te vatten als totaal geen techniek hebben?We hebben hier over voetbal. Elia is qua techniek veel beter dan Robben ja!
Want Robben in de kleine ruimte is niet altijd om aan te zien , het gaat bij hem altijd om zijn snelheid in de grote ruimte. Bij Elia kan je ook acties in de kleine ruimte verwachten terwijl hij in de grote ruimte ook in zijn element is.

Dont get me wrong. Ik zeg nergens dat Robben niet goed is, hij doet het prima bij Bayern . Wel geef ik aan dat Elia veel beter kan worden dan Robben dat ooit geweest is.
 
Elia is momenteel 23, laten we zijn prestaties tot en met zijn 23e eens leggen naast die van Robben tot en met zijn 23e.

Elia:
2004 - 2007 ado denhaag
2007 - 2009 twente
2009 - heden HSV

Gewonnen? **** all...oftewel niets. Was die niet bankzitter en tribune-klant bij ADO? Juist ja.

Robben tot en met zijn 23e:
2000 - 2002 FC Grunn
2002 - 2004 PSV
2004 - 2007 Chelsea

Gewonnen? Heb je ff?

Eredivisie (2002/03)
Johan Cruijff Schaal (2003/04)

English Premier League (2004/05, 2005/06)
Football League Cup (2004/05, 2006/07)
FA Community Shield (2005/06)
FA Cup (2006/07)

(Na zijn 23e voegt hij daar nog 3 spaanse prijzen bij, oa een Spaanse Titel.)
(laten we naar dit jaar kijken, wat zal Elia dit jaar winnen? De ebben houten schoen? Of nee, die wint men in belgie, sorry. Wat zal Robben dit jaar aan zijn uitpuilende prijzenkast toevoegen? Duitse Titel? Duitse Bekert? De Champ. Leage hoogstwaarschijnlijk niet, maar hij schittert wel nog maandelijks in de Champ. Leage al jarenlang. Hoevaak heeft Elia al champ leage gespeeld? Juist ja.)
 
Moeten we hier serieus op in gaan? Ben jij echt zo dom? Of doe jeje gewoon zo dom voor? Robben heeft dus geen techniek? De beste aanvaller ter wereld momenteel, heeft geen techniek?

Edit: ter verduidelijking, Patrick Pothuizen is bijvoorbeeld ook een speler zonder techniek. Dat is zo'n beetje de vergelijking die je wilt gaan trekken? Die kant wil je op?

Messi heeft een goeie techniek ja.
 
Want Robben in de kleine ruimte is niet altijd om aan te zien, het gaat bij hem altijd om zijn snelheid in de grote ruimte.

Dus als hij op 2 vierkante meter gedekt wordt door 3 tegenstanders en hij ze alle 3 bezeikt en omspeelt op diezelfde 2 vierkante meter, wat hij dus wekelijks doet, geeft dat aan dat hij in die kleine ruimte (lees: 2 vierkante meter) volgens jou niet uit de voeten kan?

Fiorentina dat zo compact speelde dat er niet eens sprake is van grote ruimtes, en waarbij Robben toch weer de goal en assist maakt?

(ja, hij scoort uit een pingel, maar waardoor onstaat die pingel? door de assist die hij geeft. Dus in theorie gaf hij gister 2 assists en scoorde hij een goal voor een ploeg, die maar 2x scoort. (volg je me nog?) Dan ben je dus echt goed.:D)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Piet den Boer owned ze allemaal.

Juist, jij snapt hem.;)

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Dont get me wrong. Ik zeg nergens dat Robben niet goed is, hij doet het prima bij Bayern.

Ja, hij doet het wel aardig idd, niets om over naar huis te schrijven....(zucht)
 
Omdat Babel een beter rechterbeen heeft.

Weet eigenlijk niet of je hier een sarcastische grap wou maken. Als dat idd jou beoogd doel was, nou, chapeau, dan vind ik het eigenlijk de beste grap van heel het topic.

Was dit echter serieus bedoeld, dan ben je gewoon de domste vent van heel het forum. Gezien Robben een pure linkspoot is. En Babel van nature een rechtspoot.

Laten we ervan uitgaan dat je voor het 1e ging.

Edit: Ken natuurlijk ook zijn dat je bedoelde: Babel is tweebenig. Ja goed, Maradona, Rivelino of Van Hanegem deden ook alles met links, en die deden het toch ook best aardig? Babel zit echter met zijn tweebenigheid (is dat een woord?) op de bank naast Rafa.
 
Dus als hij op 2 vierkante meter gedekt wordt door 3 tegenstanders en hij ze alle 3 bezeikt en omspeelt op diezelfde 2 vierkante meter, wat hij dus wekelijks doet, geeft dat aan dat hij in die kleine ruimte (lees: 2 vierkante meter) volgens jou niet uit de voeten kan?

Fiorentina dat zo compact speelde dat er niet eens sprake is van grote ruimtes, en waarbij Robben toch weer de goal en assist maakt?

(ja, hij scoort uit een pingel, maar waardoor onstaat die pingel? door de assist die hij geeft. Dus in theorie gaf hij gister 2 assists en scoorde hij een goal voor een ploeg, die maar 2x scoort. (volg je me nog?) Dan ben je dus echt goed.:D)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------



Juist, jij snapt hem.;)

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------



Ja, hij doet het wel aardig idd, niets om over naar huis te schrijven....(zucht)
Ik heb Robben nooit een actie zien maken waarbij ik zoiets had van , wauwww hij komt met zijn fluwele techniek langs de tegenstander. Wat hij doet is 1 richt op rennen op volle snelheid , en zo komt hij langs zijn tegenstander. Vervolgens gauw een pass of een schot lossen, of gewoon weer een andere richting oprennen :D.
Elia kan langs een tegenstander op de ''Robben'' manier gewoon op snelheid. Ook komt hij met kapbewegingen langs , tis maar net wat hij wilt :D.


Wat jij zegt over de carrieres van beide voetballers slaat dus helemaal nergens op. Je hebt vroegbloeiers en laatbloeiers. Dus Ruud van Nistelrooij is van een lage kaliber omdat hij tot zijn 23e Den Bosch, Heerenveen en PSV heeft gehad. Zo kan ik nog een paar laatbloeiers noemen die de absolute top hebben bereikt. Achja , het is duidelijk dat jij op je pikie getrapt bent alleen omdat ik zeg dat Elia een hogere plafond heeft dan Robben.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Weet eigenlijk niet of je hier een sarcastische grap wou maken. Als dat idd jou beoogd doel was, nou, chapeau, dan vind ik het eigenlijk de beste grap van heel het topic.

Was dit echter serieus bedoeld, dan ben je gewoon de domste vent van heel het forum. Gezien Robben een pure linkspoot is. En Babel van nature een rechtspoot.

Laten we ervan uitgaan dat je voor het 1e ging.

Edit: Ken natuurlijk ook zijn dat je bedoelde: Babel is tweebenig. Ja goed, Maradona, Rivelino of Van Hanegem deden ook alles met links, en die deden het toch ook best aardig? Babel zit echter met zijn tweebenigheid (is dat een woord?) op de bank naast Rafa.

Als jij zo'n reactie zo serieus opvat en er ook nog op ingaat. Man man man.
Waar ging het mis?
 
Als jij zo'n reactie zo serieus opvat en er ook nog op ingaat.

Ja, maar ik zal wel moeten met mensen zoals jij op dit forum. Het niveau ligt zo laag, dat ik begin te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van sommigen. En dan moet ik soms wel bevestiging vragen of ze het al dan niet serieus bedoelden.
 
Ja, maar ik zal wel moeten met mensen zoals jij op dit forum. Het niveau ligt zo laag, dat ik begin te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van sommigen. En dan moet ik soms wel bevestiging vragen of ze het al dan niet serieus bedoelden.

Van welk niveau ben jij dan? Het feit dat jij om bevestiging moet vragen of iemand het serieus of niet serieus meent, dat zegt genoeg over jou niveau.
 
Elia kan langs een tegenstander op de ''Robben'' manier gewoon op snelheid. Ook komt hij met kapbewegingen langs , tis maar net wat hij wilt

Ah, nu komt de aap uit de mouw. Elia is beter dan Robben, want Elia heeft kapbewegingen en Robben niet? Wat heb ik Robben dan gister heel de wedstrijd zien doen? Robben kapt en draait zich iedere week een ongeluk.

Geef me hier eens antwoord op.
 
Laatst bewerkt:
Ah, nu komt de aap uit de mouw. Elia is beter dan Robben, want Elia heeft kapbewegingen en Robben niet? Wat heb ik Robben dan gister heel de wedstrijd zien doen? Robben kapt en draait zich iedere week een ongeluk.

Haal diep adem en neem een slokje water, en tel tot 10. En bekijk alle elementen, en beoordeel het op een objectieve manier. Robben is een topper , maar Elia heeft meer in huis en WORDT als alles meezit een betere voetballer dan Robben.
http://www.youtube.com/watch?v=4ZZ5--mA_s8
 
Van welk niveau ben jij dan? Het feit dat jij om bevestiging moet vragen of iemand het serieus of niet serieus meent, dat zegt genoeg over jou niveau.

Je leest niet. Ik moet af en toe wel om bevestiging vragen omdat ik me niet kan voorstellen dat er zo'n domme posts geplaatst worden. Vandaar dat ik bij de auteur bevestiging vraag.
 
Ik heb Robben nooit een actie zien maken waarbij ik zoiets had van , wauwww hij komt met zijn fluwele techniek langs de tegenstander. Wat hij doet is 1 richt op rennen op volle snelheid , en zo komt hij langs zijn tegenstander. Vervolgens gauw een pass of een schot lossen, of gewoon weer een andere richting oprennen :D.

Robben = Rommedahl ?
 
Wat jij zegt over de carrieres van beide voetballers slaat dus helemaal nergens op. Je hebt vroegbloeiers en laatbloeiers. Dus Ruud van Nistelrooij is van een lage kaliber omdat hij tot zijn 23e Den Bosch, Heerenveen en PSV heeft gehad. Zo kan ik nog een paar laatbloeiers noemen die de absolute top hebben bereikt. Achja , het is duidelijk dat jij op je pikie getrapt bent alleen omdat ik zeg dat Elia een hogere plafond heeft dan Robben.

Tuurlijk slaat dat ergens op. Robben had op 23 jarige leeftijd zijn waarde overal al bewezen, met 30+ interlands en een tiental hoofdprijzen. Elia heeft nog geen klote gewonnen. Ik vind dat een aardig referentiekader. Ook het feit dat hij dit jaar wederom een prijs gaat pakken, en Elia waarschijnlijk weer niets, vind ik wel tekenend.

Het feit dat jij met Ruud van Nistelrooy op de proppen komt doet daar niks vanaf. Ruud van nistelrooy was idd een relatieve laatbloeier. Maar dat is ook de enigste vergelijking die hij heeft met Elia. Wil niet zeggen dat Elia dat pad gaat bewandelen.

Hoger plafond dan Robben? Dan mag die wel eens gaan opschieten. Wat is een nog hoger plafond dan op je 26e al 4 landstitels, 4 bekers en persoonijke prijzen te hebben gewonnen. Gespeeld te hebben bij Chelsea, Madrid en Bayern? Wat is dat hoger plafond? Het WK winnen? Elia zit op de bank deze zomer, Robben is onbetwist basisspeler.

let wel, Robben en Elia schelen maar 3 jaartjes hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven