Fitness Seller

Robben VS Babel!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaa hoor, Seedorf kan niet eens een penalty nemen!

Ja, je krijgt ook 12 penalties per wedstrijd?
Seedorf is op zijn leeftijd nog steeds een beslissende factor bij AC Milan.
 
Ja, je krijgt ook 12 penalties per wedstrijd?
Seedorf is op zijn leeftijd nog steeds een beslissende factor bij AC Milan.

Niet als ie op de bank zit , en dat is het geval de laatste tijd..
20 minutjes krijgt ie...
 
Niet als ie op de bank zit , en dat is het geval de laatste tijd..
20 minutjes krijgt ie...

En toch laat die in 20 minuten meer zien dan de rest van de Milan middenvelders bij elkaar.
Als hij helemaal fit is, zou hij gewoon bij de selectie van Nederland moetn zitten.
 
En toch laat die in 20 minuten meer zien dan de rest van de Milan middenvelders bij elkaar.
Als hij helemaal fit is, zou hij gewoon bij de selectie van Nederland moetn zitten.

Daar ben ik het zeker mee eens :)
kijk alleen maar naar het hak balletje :cool:
 
Seedorf heeft ook zwakke punten. Moet trouwens zeggen dat ik Van Bommel ook heel sterk vind de laatste tijd. Niet alleen de laatste tijd, tegen Juve in de CL imponeerde hij ook. Al was Juve toen echt bagger.
 
eerste post waarvan ik het met elke letter eens ben :D

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------



e-wanker!

Praatjesmaker 2 aan het woord:D

@Lenny: Keepen is niet mijn ding. Wil wel graag rechtsback tegen Robben staan:D
 
Siem de Jong is zelfs beter dan Sneijder, Sneijder is wel zo'n overschat k*tspelertje.
Tijd dat De Guzman en Fer bij Oranje komen.
 
Siem de Jong is zelfs beter dan Sneijder, Sneijder is wel zo'n overschat k*tspelertje.
Tijd dat De Guzman en Fer bij Oranje komen.


Ik ben ook voor Feyenoord..ik ben ook van mening dat De Guzman en Fer aardige talenten zijn. Daarbij vind ik ook dat Sneijder een irritant mannetje is, vervelende uitstraling, typisch Ajax uit de jaren 90 als je het mij vraagt. Nare gozer, ik kan er van genieten als hij stevig aangepakt wordt, sja..

Maar hij is wel goed, als je echt gelooft dat de drie door jou genoemde spelers beter zijn dan Sneijder heb je echt een kilo stront in je ogen zitten.
 
Ik ben ook voor Feyenoord..ik ben ook van mening dat De Guzman en Fer aardige talenten zijn. Daarbij vind ik ook dat Sneijder een irritant mannetje is, vervelende uitstraling, typisch Ajax uit de jaren 90 als je het mij vraagt. Nare gozer, ik kan er van genieten als hij stevig aangepakt wordt, sja..

Maar hij is wel goed, als je echt gelooft dat de drie door jou genoemde spelers beter zijn dan Sneijder heb je echt een kilo stront in je ogen zitten.

Ik heb geen buitenlands voetbal op TV, dus voor mij presteert Sneijder minder dan De Guzman en Fer.

Overigens word ik ook vaak uitgelachen omdat ik vind dat Kevin Bobson een betere techniek heeft dan Marc Overmars had en dus meer talent heeft, maar ja mijn mening toch?!
 
Ik heb geen buitenlands voetbal op TV, dus voor mij presteert Sneijder minder dan De Guzman en Fer.

Dat is wel een heeeeele goeie redenatie idd.

Ik ben een Ajacied, maar heb het ook niet echt op Sneijder, m.i. té egoistisch.
Rechtsback tegen Robben staan zou ik ook geen moeite mee hebben :D
Wat kan ik me doodergeren aan die vent. Voor mij is hij een soort Rommedahl, die loopt ook als een blinde naar voren, met een moyenne van drie keer ruk. Robben heeft een beter gemiddelde, maar alleen omdat hij veel vaker in het spel wordt betrokken. Zóvaak bij Oranje gezien, gaat hij leuk op snelheid 2/3 man voorbij, bijna op de achterlijn, en dan gaat ie schieten uit een onmogelijke hoek ???
Voetbal is natuurlijk ook geen teamsport....
 
Rommedahl is verreweg beter dan Vurnon Anita als rechtsbuiten.
 
Vurnon Anita mag van mij fungeren als pyllonnetje ofzo, dan heeft toch niets met verdedigen te maken. Als je vies kijkt naar dat ventje, ligt hij al onder het gras.
 
Maar vind je ook niet dat Toby Alderweireld in potentie een betere verdediger is dan Romano Dennenboom?
 
Oh wacht ik zie het al, je bent voor Feijenooit; je mist dus een paar schakeltjes en linkjes in je bovenkamer.
 
Oh wacht ik zie het al, je bent voor Feijenooit; je mist dus een paar schakeltjes en linkjes in je bovenkamer.

Mijn bovenkamer is zodanig beschadigd, dat Jaap Stam een puntje kan zuigen aan mijn incasseringsvermogen na het koppen van een medicin bal.

Koppen was overigens in mijn korte voetbalcarrière duidelijk mijn sterkste punt, liep 1 op 1 als je kijkt naar kopgoals en wedstrijden.

Trouwens mijn laatste vergelijking voor nu: ik vind Ricardo Montolivo een completere speler dan Ricky vd Bergh.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven