AndroidHealthClinic

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Babel ownt robben, robben is net zon blindpaard dat altijd naar binnenkomt en dan uithaalt met zijn links. Babel doet tenminste vaker nog eens iets verassends.

Omdat ze hem op rechts zetten ja... Weet je het ek 2008 nog met robben op links? En het mooie is iedereen weet dat hij altijd naar binnen trekt (als hij rechts staat) en gaat schieten maar weinig kunnen zijn actie tegen houden ;) Gewoon top klasse!
Snap sowieso niet dat iemand dit topic heeft aangemaakt.. robben is 5x beter dan babeltje..
 
Jammer dat beiden vandaag weer niet meededen;)
 
dit seizoen vind ik robben totaal niet egoistisch hij heeft af en toe nog wel dat hij eigenlijk moest afleggen maar vaker geeft hij nu af
 
Vind je dit nog steeds?



Over Robben, zonder hem is oranje vleugellam.
Ja, zonder Robben is Oranje in de verste verte nog niet zo gevaarlijk als met hem.



Jammer genoeg erg egoistisch en van suiker.
Dit zijn eigenschappen die je niet snel kan veranderen. Van suiker zal hij altijd blijven. Hij zit in een goede periode dat zijn egoisme het voordeel van de twijfel zal krijgen omdat acties lukken. Benieuwd of hij in Oranje ook zo hard zal werken en meeverdedigen of dat hij zichzelf daarvoor te groot voelt.


Overmars was misschien niet beter maar wel waardevoller voor een team.
Nog steeds dezelfde mening en die zal ook niet meer veranderen in het einde van zijn Carriere. Tenzij Robben ons naar de wk titel had geschoten. Is Robben in topvorm dan is hij misschien wel waardevoller dan Overmars. Helaas is dit vaker niet dan wel het geval. Overmars was altijd constant. je weet precies wat je aan hem hebt. Dat is bij Robben afwachten. Als speler over een heel seizoen zou ik voor Overmars kiezen. Pak je van beiden zijn beste 5 wedstrijden, Robben.
 
Ze zijn gewoon beiden, op hun eigen manier, vreselijk.
 
Babel is overschat, bij ajax deed hij het goed, daarna bij Liverpool was hij ook niet echt constant
 
Einde carriere dus, Its all about the money

Voor babel niet, die heeft juist heel veel geld ingeleverd om zijn carriere nieuw leven in te blazen. Dit verdient niets meer dan respect. Dat hij niet zo goed is ok, maar een van de weinige die zich niet op de bank vorstelijk wilt laten betalen maar juist inlevert om elders aan spelen toe te komen.

Dat had ik graag van Drenthe en Elia gezien.
 
Einde carriere dus

Welke carrière? :o

Typisch zo'n speler die nu pas bij een club van zijn niveau terecht komt. En dat heeft dan 40+ caps bij Nederland. :nanner:

Drenthe is ook een goed voorbeeld. Tegenwoordig kopen grote clubs blijkbaar alle jeugdspelers die binnen het kader kunnen schieten.
 
Hoe is het met Babel?
 
Babel had de eerste penalty wel gemaakt met een heupschot.
 
Dat had die RichardV toch maar goed gezien, he jongens.

Ook zijn verkapte nuance in dit topic, door Elia in het geheel te betrekken, was een bijzonder groot succes:

Ik ga mee met Elia. Zie ik ook veel meer in, dan Robben en Babel.
Erg jong, supersnel, meer overzicht en ook geschikt tegen goede verdedigers (gewend in de duitse competitie).
 
Wat doet Elia tegenwoordig? Rijdt ie nog iedere week auto's total loss op de autobahn?
 
Robben komt bij de bakker
Zegt de bakker: Arjen, de vloer is nog nat
dgmi6h.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven