Fitness Seller

Robbert-Jan van Heeckeren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Ten eerste wil ik Rene en T bedanken dat ze zoveel moeite steken m.b.t. dit
mooie sub-forum rond Team XXL:thumbs:. Graag lever ik natuurlijk mijn bijdrage door ook regelmatig updates etc. etc. te posten.

Hierbij even een introductie; Mijn eerste stapjes in de sportschool maakte ik ongeveer 22 jaar terug, nadat ik van een schoolmaatje een "FIT" (toen een van de grote bodybuilding magazines) had mogen lezen. Ik ben dezelfde dag nog naar de winkel gegaan en heb er zelf een gekocht, Appie Steenbeek was net wereld kampioen geworden en stond op de cover....ik kon niet geloven dat iemand van 70 kg zo'n fysiek kon hebben, hij was dan ook direct een van mijn voorbeelden in die tijd. Dat magazine heb ik nog steeds en als ik er doorheen blader is het altijd weer een motivatie om er keihard tegenaan te gaan.

Vele jaren ben ik op de achtergrond in het hele sportschool gebeuren bezig geweest, heb vele pro's zoals Lee Haney, Berry de Mey, Appie Steenbeek, Dorian Yates, Robbie Robinson, Rich Gaspari, Ronnie Coleman, Jay Cutler, Ronnie Rockel, Aiman Faour, Alexander Fedorov en Ed van Amsterdam live
aan het werk gezien en allerlei nieuwe atleten, supplementen, toestellen etc. in de sport zien komen en gaan.

De laatste jaren ben ik wat meer op de voorgrond te vinden, in 2006 heb ik o.a. de langste workout ooit in de geschiedenis van de bodybuilding-sport neer mogen zetten (officieel IFBB wereldrecord) en het staat nog steeds !:cool:. Daarna heb ik het shocksysteem Robbert's Tripple geintroduceerd wat nu gebruikt wordt door vele atleten over de hele wereld.
Verder heb ik verschillende filmpjes gemaakt en werd het record vorig jaar door TV-Gelderland uitgeroepen tot meest spectaculaire record in die provincie ooit. Erg leuk allemaal want er is niets leuker dan onze sport positief
te beinvloeden en onze sport positief in het nieuws te brengen.

Op dit moment ben ik ook erg druk met vanalles en nog wat binnen onze sport. In juni vorig jaar ben ik begonnen met het ontwikkelen, samenstellen en matchen van stoffen m.b.t. een Detox supplement voor XXL Nutrition, die precies aansluit bij de wensen vanuit onze sport. Ik heb van Rene vernomen dat het binnen een maand op de markt komt...maar daarover natuurlijk later meer;). Verder ben ik in overleg met Jeroen Vermeer van VMMP (die o.a. mijn
filmpjes heeft geproduceerd en het onderhoud doet van mijn site www.robberts-tripple.nl) m.b.t. het uitbrengen van een nieuw filmpje(s)....we zijn nog aan het brainstormen over de opzet, onderwerpen, supplementen, training etc.. Sinds kort doe ik hier in de regio ook de distributie van wat XXL Nutrition-supplementen, geef o.a. adviezen aan beginnende atleten...en o, ja:D ben zelf ook lekker bezig in de gym, de gains zijn ok en als het me lukt enkele details te verbeteren de komende periode ben ik dik tevreden en probeer ik me straks weer op iets voor te bereiden.

Druk, druk, druk dus maar geniet er nog iedere dag van, het is ook leuk om met zoveel verschillende richtingen m.b.t. onze sport bezig te zijn:cool:.
In de nieuwe jubileum uitgave van de Sport&Fitness staat ook nog een klein interviewtje in de "Newsflash" met, ikke:D.
 
Laatst bewerkt:
Detox komt idd binnen een aantal weken, net de drukker op bezoek gehad voor de labels.

Ik hoorde dat je ook op de Fibo wat opnames gaat maken en interviews gaat doen, klopt dat?

succes met de plannen verder!
 
Detox komt idd binnen een aantal weken, net de drukker op bezoek gehad voor de labels.

Ik hoorde dat je ook op de Fibo wat opnames gaat maken en interviews gaat doen, klopt dat?

succes met de plannen verder!

Yep;), er lopen wat contacten met o.a. NutriWorld (Nederland) en Physique Magazine (Verenigde Arbaische Emiraten) maar alles valt en staat een beetje met goede ideeen, het plan er achter moet goed zijn en de mogelijkheden moeten optimaal zijn...en dan wil ik zelf natuurlijk ook nog in goed shape verschijnen:D........E.a. gaan we binnenkort nog eens bekijken, dat ik richting Fibo ga is zeker want dat wil ik natuurlijk niet missen:cool:.
 
Keep it up Robbert. We kunnen natuurlijk ook gewoon met team XXL op de proppen komen daar;)
 
hoe oud ben je eigenlijk? (als ik vragen mag, hehe :D)

Succes met je plannen!
 
Doe eens een gok wanneer je kijkt naar de namen van profs die hij live aan het werk heeft gezien? ha ha;)
 
Sport jij bij Strada?
 
word tijd dat we elkaar eens leren kennen, leuk hoe je je eigen bezig houd met de sport
 
Keep it up Robbert. We kunnen natuurlijk ook gewoon met team XXL op de proppen komen daar;)

:DZowiezo een goed idee:D...ik denk dat ze bij de Fibo best interesse hebben in een Nederlands team. De grootste sponsors en organisators van het hele bodybuilding gebeuren daar, is ook in handen van Nederlanders;).

Johnlol, ik train idd bij Strada Sports Vorden.

SuperKnurft, Ben nog niet superrr bejaard hoor:D, was alleen al vroeg met het bb-virus besmet:D.

Baks, ja zou echt leuk zijn als er binnenkort een XXL-meet komt;), leuk om al die bekende gezichten te ontmoeten en wat bij te babbelen want je kunt echt leuke dingen met het team doen op bb-gebied. Denk dat dat ook dat hij bij draagt aan een positieve kijk op de sport.

Ik ga iedereen op DBB natuurlijk ook ff bijbabbelen m.b.t. het nieuwe Detox supplement, eerst even kijken wanneer Rene het binnenkrijgt van de producent en wanneer het dan te verkrijgen is etc..
 
Ja Robbert de Fibo zou echt wel wat zijn zeg, ha ha. Ik zou zeggen als je een ingang weet dan horen we het heel graag!
 
Ja Robbert de Fibo zou echt wel wat zijn zeg, ha ha. Ik zou zeggen als je een ingang weet dan horen we het heel graag!

Dat is wel een beetje het evenement waar het om draait in Europa, de Duitsers zie je ook vaak als team zich presenteren, denk aan All Stars, bodies, Body Attack etc....als we daar vorm in kunnen krijgen, liggen de kansen denk ik vooral volgend jaar, weet zeker dat ze er gek op zijn als
Rene het team aan gaat bieden:cool:.

Er liggen tal van mogelijkheden, vooral m.b.t. ondernemingen die niet actief zijn binnen het bb-circuit maar wel in het sportschoolcircuit...daar kun je altijd mee samenwerken.
 
Ja idd wat je zegt.
 
Ff het e.a. m.b.t. mijn training, ik train altijd in een splitsysteem, dit omdat ik me zo een betere focus heb op de spiergroepen en er rustig de tijd voor kan nemen. Ik probeer altijd 3 a 4x p.w. te trainen en train puur op gevoel, geen enkele oefening, set of rep staat eigenlijk van te voren vast. Na 22 jaar training is het vooral goed kijken en luisteren naar jezelf, daarom lukt het me nog steeds stukje bij beetje te verbeteren en heel belangrijk blessure vrij te blijven:cool:.

Kwa supp's hou ik het beperkt op dit ogenblik, iedere morgen mijn Colenmans ontbijtje met vloeibare eiwit, vitamine drinks, CLA, Omega en Selenium.
Verder bij iedere maaltijd CLA en Omega....over een aantal weken gooi ik de
CLA er uit omdat ik het maximale effect eruit haal als ik het in perioden van 6 tot 8 weken neem. O, ja voor de training neem ik altijd nog 2 RPM-etjes maar ook dit doe ik in fases.
 
wat zijn de bezigheden dan van een team op de fibbo of zo, ben er nog nooit geweest
 
wat zijn de bezigheden dan van een team op de fibbo of zo, ben er nog nooit geweest

veel merken staan er met hun supplementen samen met de atleten die ze sponsoren en maken reclame daar. Maar wij gaan daar niet heen.

We kunnen wel een bezoek brengen, als je nog nooit geweest bent dan is het wel leuk om een keer te zien. Gaan we samen anders ;)
 
wanneer is dat dan eigenlijk in april of zo toch
 
wanneer is dat dan eigenlijk in april of zo toch

Yep, is in april;)....kwa promotie is het voor XXL denk ik niet interessant omdat ze geen markt in Duitsland hebben maar denk dat zo'n organisatie of specifieke onderneming wel interesse heeft om iets met het team te doen,
ze willen toch graag wat namen rond hun programma dus kunnen ze zich denk ik altijd melden bij Rene:D.

Denk dat iets dergelijks in Nederland/Belgie wel aantrekkelijk is voor Rene, wedstrijd en beursorginisatoren die atleten rond hun programma willen hebben
moeten maar eens een belletje of pmetje naar XXL Nutrition doen:coffeepc:.
 
oh dat is de maand dat ik erbij loop als een zombie
 
oh dat is de maand dat ik erbij loop als een zombie

:DVeel atleten houden daar ook netjes hun shirtje aan hoor:D, het is voor hun daar promoten van het merk, het zichzelf in de markt zetten, contacten op doen etc.;)....wel het neusje van de zalm om daar bij te staan hoor.
Stond vorig jaar bij een wedstrijd ook in een stand van een bedrijf samen met Chris Cormier, dat zijn gasten waar ik vroeger bijwijze van spreken een poster van boven mijn bed had hangen:cool:.
 
oh dat is de maand dat ik erbij loop als een zombie

Ja idd want had anders ook graag mee gewild. Ben er nog nooit geweest eerlijk gezegd:o
 
Back
Naar boven