MuscleMeat

Robby en Frank's log voor YBF 2013

Bezoekers in dit topic

jullie posten wel niet zo veel in jullie log;)
 
Net uit bed, begin aan de eerste meal. No time to waste.
 
Eet smakelijk! Ff preworkout atten en dan er tegenaan!
 
Weer even een update:

Flink ziek geweest vorige week, koorts, ik heb lopen zweten en hoesten als een gek. Energieniveau 0. Ik kreeg ook een paar dagen bijna geen hap door mijn keel en ik heb deze week ook voor mijn doen te weinig gegeten. Probeer de komende dagen dit in te halen want mijn hongergevoel zit nu wel weer snor :meal:
Laat je wel even inzien dat jezelf gezond voelen evenveel waard is als goud!
 
Frank's 2e update:
Alles verloopt tot nu toe goed. 'T dieet is goed te volgen (was wel wennen in het begin) en de trainingen gaan ook beter zoals verwacht.
Qua kracht is het op sommige punten sterker geworden en op sommige weer net wat minder. Dus krachtverlies is er nauwelijks.
De pomp en energy is wel iets minder, maar dat komt naar mijn inzien omdat ik nu een stuk minder carbs binnen krijg en een pauze heb van creatine.
7 februarie, na dat ik de volgende meting heb gehad bij body&fashion (daar zal ook een update over komen) zal ik ook weer verder gaan met creatine.

Hier is de eerste foto progressie van ik (cutting van 20% naar 12%) en Robby (bulking van 8% naar 12%). De foto's zijn van 3 januarie - 3 februarie.

Frank front pose:
2zthik3.jpg

Frank back pose:
incqxv.jpg

Robby front pose:
of9i4n.jpg

Robby back pose:
1zbug6p.jpg

Robby's update volgt..
 
Back
Naar boven