MuscleMeat

Robert Jensen dist een calltv-kijker

Bezoekers in dit topic

Dat zijn ze hé dit is nou zo flauw!
 
ghehee wel geinig :D
 
hahaha dom wijf laatste 5 sec kwam ze er pas achter dat het geen voicemail was druuf
 
:roflol:

ik kende hem al, alleen het laatste stukje nog niet...
 
Robert Jensen zou zelf eens gedist moeten worden.
Stomme wannabe hetero.
Luister Robert, het is 2005, in Nederland accepteren we tegenwoordig homocoïtusualiteit. Je mag zelfs trouwen met je stiekeme toyboy als je dat zou willen. :rolleyes:
 
fantastisch haha.. wat kan ik altijd lachen om dat soort grappen!
 
:haha: HAHAHAHAAHA OMFG Wat lachen :D

Ook een lekker droge meid
 
Lauw zei:
Robert Jensen zou zelf eens gedist moeten worden.
Stomme wannabe hetero.
Luister Robert, het is 2005, in Nederland accepteren we tegenwoordig homocoïtusualiteit. Je mag zelfs trouwen met je stiekeme toyboy als je dat zou willen. :rolleyes:

Robert Jensen heeft stiekem een relatie met die irritante Josti met dat strikje die altijd bij hem op de bank zit.... Die heeft de capaciteit om nog irritanter te zijn dan Jensen zelf.....
 
Vond hem best grappig
 
is wel grappig dit.

maar heb een btje een hekel idd aan die robert jensen, zeikt altijd kopspijkers af etc. maar komt wel met die kloterubriek aan het begin. Leuke lachband ook....
 
hehe wel lache :) Toen die tv-show van Jensen er net was keek ik er altijd naar, hij zette altijd iedereen voor lul. Nu is het maar half softe humor en de gasten maken meestal nog betere grappen. Beetje jammer.
 
whahaha hij is gewoon grappig :roflol:
 
Zegt dat mens nou Moniek Hork als naam? :roflol:
 
Dit is ****ing lachen. 'Is dit correct? Nee. LEEEEEEEELYYYYSTAAAAAAAAAAAAAAAAD!'.
Dat wijf is zeker een tokkie met een iq van een keuen.
 
lol, lig in een deuk :roflol: keep 'm coming
 
Hehehe, ik hoorde hem al op de radio, wel geinig. Die Jensen is best een eikel maar ik moet tot mijn spijt toch vaak om m lachen.
 
hij is leuk
 
Back
Naar boven