Fitness Seller

Robert's EctoLog

Bezoekers in dit topic

rob1990

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
870
Waardering
33
Massa
74kg
Op verzoek van mijn broer heb ik besloten er eentje te openen:

Ik ben robert, 19 jaar en ben sinds 2 weken begonnen met krachttraining.
Ik doe 1 a 2 maal per week aan krachttraining (naast mijn wekelijkse PK training)

Heb al wat ervaring met krachttraining zonder gewichten maar heb sinds kort wat doelen voor mijzelf vastgesteld.
In deze log houd ik mijn progressie bij.

Doelen:
Mentaal en fysiek sterker worden.


Dit schema is niet meer van toepassing.
 

Bijlagen

  • robert's ectoschema.xls
    8,5 KB · Weergaven: 125
Laatst bewerkt:
Meen je dit nu? Stickies lezen :)
 
dit word mijn nieuwe eetschema:

Per dag:
-ontbijtgranen (minimaal 50 gram)
-1,2 liter melk
-11 boterhammen met beleg
-veel avondeten
-kwark
 
Zoals ik al zei : stickies lezen :)
 
Train anders eerst goed op de uitvoering van oefeningen en doe daarna starting strength. Zit alles in wat jij wilt en nodig hebt. Met losse gewichten en zonder machines.

Want tja parkour doe je ook niet met machines
 
wat is PK, parkour zoals hierboven?

Denk dat je bij die dunne, zwakke broer van je wel wat raad kan vragen :p
Ik zie dat je ook push/pull gaat doen, leuk.

Maar ja gewoon gaan vreten, wat je nu in je bakkes douwt stelt niet veel voor he


btw: staat die niet in de verkeerde sectie?
 
Ja ik heb hem mijn cutschema gegeven for starters, eerst is kijken of die dat weg kan krijgen en binnenkort fix ik nog wel een degelijk schema voor je aars.

Staat in de verkeerde sectie, aangezien je niet specifiek op kracht traint.
 
Whaha, ja inderdaad er moeten flink wat kcals bij. en mijn dunne broertje, bosshog en p8rb hebben me ook al flink op weg geholpen.

en zou fijn zijn als deze ook gemoved kan worden naar de juiste sectie ^^.

en jup, PK= parkour. t staat bekend als freerunning maar dat is maar een slap aftreksel van parkour, dus ik moet niet te dik worden anders spring ik straks geen 9 voet meer :)
 
Laatst bewerkt:
Robert waarom in je schema incline db press en incline bb press achter elkaar? Dat is toch best dubbelop Dan kan je beter voor die incline bb press gwn plaat bankdukken met een bb.
 
move naar BB logjes?
 
Robert waarom in je schema incline db press en incline bb press achter elkaar? Dat is toch best dubbelop Dan kan je beter voor die incline bb press gwn plaat bankdukken met een bb.

Omdat flat press waardeloos voor massa is en gewoon een kracht oefening is
 
2 dezelfde oefeningen achter elkaar is gewoon verspilling van kracht en energie. Heeft niks te maken of vlak benchen wel of geen goede massa bouwer is. 2 dezelfde oefeningen is gewoon redundant.
 
leo ik wist wel dat je schema waardeloos was XD.
ik ram gewoon die incline barbell press eruit ok, naar mijn idee train je meer spiertjes en coordinatie met dumbbells.
 
2 dezelfde oefeningen achter elkaar is gewoon verspilling van kracht en energie. Heeft niks te maken of vlak benchen wel of geen goede massa bouwer is. 2 dezelfde oefeningen is gewoon redundant.

bb en db zijn sowieso verschillende oefeningen

leo ik wist wel dat je schema waardeloos was XD.
ik ram gewoon die incline barbell press eruit ok, naar mijn idee train je meer spiertjes en coordinatie met dumbbells.

Stil, jij groeit zelfs nog als je een drol presst ;)
 
Wanneer ga je weer trainen ecto?
 
bb en db zijn sowieso verschillende oefeningen

Daarom wissel je af om de paar weken. Je gaat ze niet in dezelfde training stoppen. Maar trainingschema's opzetten is nooit je sterkste punt geweest ;)
 
Me stem is aardig gedaalt volgens DSO ;)
Maar goed als je verder niks kunt inbrengen qua discussie kun je het altijd proberen daar op te gooien.
 
Tsja mijn vermogen om schema's te maken in de grond boren vind ik ook te ver gaan en je weet zelf ook dat dat onzin is wat je zei.

Zielig gedrag werkt zielig gedrag in de hand ;)
 
Back
Naar boven