AndroidHealthClinic

Robert's EctoLog

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat je weinig volume per training doet. Misschien begint het eens tijd te worden om wat meer te gaan doen. Als absolute beginner kom je hier wel mee weg, maar het gaat wel steeds lastiger worden.
 
klopt
Ik vind dat je weinig volume per training doet. Misschien begint het eens tijd te worden om wat meer te gaan doen. Als absolute beginner kom je hier wel mee weg, maar het gaat wel steeds lastiger worden.
Wat wordt er lastiger en waarom?

paused deadlift
8x60
5x80
3x100
4x110
4x110
4x110
4x110
4x110
4x110

paused close grip bench
8x30
8x40
10x50
10x50
10x50

paused squat
8x30
5x50
3x70
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80
 
Wordt er hier nog getraind godverrrdedomme?
 
Wellicht kunnen we wat geld voor je inzamelen?
 
Ben je je frequentie aan t taperen
 
Wow wat een levendige sfeer weer hier!

Sinds mijn eerste grote dip (geen dip dip , maar een dip, snapje?) was mijn motivatie voor trainen redelijk afgenomen, daarnaast dus ook de motivatie voor het loggen. In de afgelopen 4 maanden heb ik ongeveer 12 trainingen gemist. Dat is voor het eerst in 4 jaar (waarin ik ongeveer 24 trainingen gemist heb in totaal) dat zoiets is gebeurt.

Daarnaast ben ik sinds de zomervakantie van 80kilo naar 73,5 gegaan, dan wordt het ineens ook een stuk minder stimulerend voor mij om mijn log ook nog eens up te daten.

Mijn plan was eigenlijk om met een mooie comeback weer te gaan loggen maar dat is tot op heden nog niet gelukt. sinds 3 weken heb ik geen trainingen meer gemist.

gister:
squat:
5x5x105

bench
5x5x72,5
 
Andere sport zoeken, je gaat het nooit maken.
 
Ik bedoel het overigens niet als haat, ik meen het serieus. Als dit soort dingen je gebeuren en je zo minimaal gaint, weet je gewoon dat dit niet echt de sport voor je is. In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.
 
Ik bedoel het overigens niet als haat, ik meen het serieus. Als dit soort dingen je gebeuren en je zo minimaal gaint, weet je gewoon dat dit niet echt de sport voor je is. In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.

Een dipje kan je hebben, maar voor de rest zie ik dat Robert wel behoorlijk plezier heeft in liften. Waarom zou hij dan moeten stoppen ermee? Voor zover ik weet heeft hij ook geen ambities voor deelnames aan wedstrijden. Hij eet niet of nauwelijks meer dan een gemiddeld persoon (2000 kcal) en daarom gaint hij eigenlijk niet of af en toe een heel klein beetje. Maar dat moet hij maar lekker zelf weten lijkt me.
 
Ha Rob ik was die buffe gozer vanmorgen toen je de bus uitstapte!
 
Ha Rob ik was die buffe gozer vanmorgen bij de koffie automaat!
 
Back
Naar boven