MuscleMeat

Robin Brantz

Bezoekers in dit topic

heb vandaag de nieuwe flex bij ons gekocht stond erg mooi intressant stukje van je in man! en zeker erg brute foto's! je bent een beest!!!!

Tnx Hendrie vind alleen dat ik in het echt niet zo'n lelijke kop heb als op die foto's ;)
 
Zag je nog in Schiedam zondag. Die armen. Hoeveel procent loop je nu rond?
 
Tnx Hendrie vind alleen dat ik in het echt niet zo'n lelijke kop heb als op die foto's ;)
haha ja dat weet ik dus helaas niet want ik heb je nog nooit in het echt gezien helaas!maare nice foto's mooi mooi ga zo door!
 
foto klopt toch echt robin
 
Nog eentje. Foto's zijn gemaakt door Erik van den Broek van Erron Fotografie iov Flex magazine.

2e fotootje heeft hij vorig jaar van mij gemaakt misschien wel leuk om het verschil te zien.


zie ik hier knip en plakwerk van xxl voor de foto in het nieuwe boekje? :p
allesinds prachtige fysiek!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zag je nog in Schiedam zondag. Die armen. Hoeveel procent loop je nu rond?

Ik weet niet hoeveel mn percentage is op het moment maar is rond de 9% schat ik. Ik zit nooit zo hoog.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

foto klopt toch echt robin

hahah rot vent ben je ook heh ;)

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

zie ik hier knip en plakwerk van xxl voor de foto in het nieuwe boekje? :p
allesinds prachtige fysiek!

Hahah klopt wel goed gedaan heh :)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

jaa ofniet he...
of die vent achter ons :rolleyes:


Hey wie was die gast achter jullie dan ? :D
 
Neger met armen die zonder grappen richting de 60cm ging.
 
Heej..

ik kende je eerst niet totdat ik een magazine van XXL kreeg met een foto van een beest en dat was jij... je hebt echt een goeie fysiek.. en die aders daar ben ik gek op... hoe krijg je eigenlijk zulke dikke aders? komt dat door leeftijd?, want ik ben 18 miss krijg ik het nog... of komt dat door het gebruiken van sommige illegale of legale producten? zo ja welke product? heel veel vragen he:P....

Maar k ga je vanaf nu ook volgen.... en ik kijk soms ff naar die magazine waar jouw foto op staat voordat ik naar de sportschool ga.. het werkt echt motiverend:P
 
Neger met armen die zonder grappen richting de 60cm ging.

Volgens mij weet ik wel wie je bedoelt ... oneerlijk is het soms heh :(

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Heej..

ik kende je eerst niet totdat ik een magazine van XXL kreeg met een foto van een beest en dat was jij... je hebt echt een goeie fysiek.. en die aders daar ben ik gek op... hoe krijg je eigenlijk zulke dikke aders? komt dat door leeftijd?, want ik ben 18 miss krijg ik het nog... of komt dat door het gebruiken van sommige illegale of legale producten? zo ja welke product? heel veel vragen he:P....

Maar k ga je vanaf nu ook volgen.... en ik kijk soms ff naar die magazine waar jouw foto op staat voordat ik naar de sportschool ga.. het werkt echt motiverend:P


Tnx man !!! Die aders ? Die heeft iedereen alleen zijn ze niet bijiedereen zichtbaar ;) Ligt ook een beetje ana hoe droog je bent. Ejn in wedstrijd voorbereiding worden ze bij mij altijd 2x zo dik.Komt natuurlijk ook door de supplementen een beetje ;)
 
robin komt er binnekort nog weer een update?
 
Bijna een jaar sinds de laatste update mag wel weer eens.
 
paar weken terug nog in Amersfoort gezien en dat viel dus echt niet tegen....
 
Update :) beter laat dan nooit ;) ...

Ben nu bezig voor de Arnold Classic in oktober. Eigelijk wilde ik de Olympia amateurs doen in maart maar helaas wordt deze gehouden in India ... Beetje te ver :(

Deze foto is een aar weken terug gemaakt in de sportschool . Beetje vaag licht :)

blue.jpg
 
Stats nu dan?
 
nice picture
 
Back
Naar boven