AndroidHealthClinic

Contest Log Robin - Contest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Langzaam he :p Of ja.. "Langzaam". Is waarschijnlijk al terug +5kg tov de zomer. Geen adertjes meer op de kuiten/quads of buik :( En de aders op de armen komen er ook maar met moeite door
 
Langzaam he :p Of ja.. "Langzaam". Is waarschijnlijk al terug +5kg tov de zomer. Geen adertjes meer op de kuiten/quads of buik :( En de aders op de armen komen er ook maar met moeite door
Als je wel sterker wordt en je bent nog zo in shape dan heb je een ideaal tempo gevonden :)
 
Als je wel sterker wordt en je bent nog zo in shape dan heb je een ideaal tempo gevonden :)
Ik werd ook nog sterker tijdens de cut :p Misschien iets sneller nu maar valt niet echt op, is meer hoe strikt ik me aan een schema houd. Maar heb nu gewoon wat meer energie gedurende de dag, das 't belangrijkste
 
#38 BENEN
Deadlift:

3x7x200

Leg extension:
5x12-15

Unilateral leg extension:
4x8-12

Machine legpress:
5x10-12

Seated leg curl:
4x12-15

Standing one leg curl:
3x10
Was kut want knie zit tegen leg extension ding maar vel eraf van deadlifts

RDL:
3x12

Paar sissy squats
 
#39 RUG
Benchpress:

5x100
5x90
5x90

Lat pullover:
4x12-15

Lat pulldown:
5x12-15

V-grip lat pulldown:
5x12-15

Two arm HS row:
5x8-12

Biceps
 
#40 BENEN
Squat:

3x4x170

Leg extension:
10x80
8x80
10x80
8x80
12x72.5
5x65

Seated legpress:
4x12

Unîlateral leg ext:
3x8

Adductor machine:
2 sets

Was in 45 min, gym sloot vroeg want feestdag
 
#44 RUG:
Benchpress (korte pause):

...
1x117.5

Veel lat pulldowns, moest me haasten terug.
 
Knap hoor, 200!
 
#46 BORST
Paused benchpress:

8x100
6x100
20x60 niet paused
Wrist wraps vergeten, polspijn en voelt wat minder sterk. Dus zeer tevreden met 8 reps

Cable flyes:
6x12-15
2xDS

HS Chest press:
6x6-8
2xDS

Machine chest press:
3x8-10

Beetje chest stretches

Tricep
Schouder

Buikspier
 
een kleine afwijking in rechte lijn kan heel veel schelen, (maar is echt pijnlijk idd) heb je die niet standaard in je sporttas? :)
 
een kleine afwijking in rechte lijn kan heel veel schelen, (maar is echt pijnlijk idd) heb je die niet standaard in je sporttas?
Idd, hou ze wel redelijk recht mja. Nu vangt de pols alles op ipv t bandje die helpt. Was direct na school naar de fitness gegaan, dus niet echt aan gedacht. Gewoon een broek en verse tshirt. Maar maakt niet zoveel uit, polsen moeten maar sterker worden :p
 
Lekkere bench robin
 
#49 BENEN
Deadlift:

7x200
3x200
5x180
meh, voelde niet super

...

#50 BORST
Paused benchpress:

3x100 nog niet genoeg opgewarmd
7x100
7x100
yogamatje op t bankje gelegd, wereld van verschil qua legdrive/plakken op t bankje. Kijk uit naar volgende week voor goeie benchsessie

...
 
:thumb:
even rustig geweest hier....
 
:thumb:
even rustig geweest hier....
Inderdaad, niet zoveel zin in het loggen want zoveel speciaal is er niet. Volg gewoon een schema van 12 weken dusja :p Nu bezig met 6e week
 
Vanaf morgen Candito 6 weeks benchpress ding volgen. Volg enkel de benchpress, niks anders. Ben benieuwd. Denk dat dit minder snel gaat vervelen dan mn vorig russisch schema.
 
Back
Naar boven