MuscleMeat

Robin uit ‘De Buurtpolitie’ wint internationale fitness-prijs

Bezoekers in dit topic

jeanpiston

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
21 mei 2014
Berichten
3.660
Waardering
497
BBxc3Zf.jpg
© Aangeboden door TagMag Robin uit ‘De Buurtpolitie’ wint internationale fitness-prijs

Henny Seroeyen (Robin uit 'De Buurtpolitie') heeft opnieuw een internationale prijs binnengehaald als fitnessmodel. Deze keer op een grote wedstrijd van Arnold Schwarzenegger, the big man himself.

De wedstrijd vond plaats in Barcelona en je kon er enkel aan meedoen als je gekwalificeerd werd door de nationale bodybuilding- en fitnessbond, in Henny zijn geval de BIFBB.

Henny is 'Fit Model', dat wil zeggen dat hij 365 dagen fit en shootklaar moet zijn. Dit is dus niet hetzelfde als bodybuilder en de shoots zijn niet altijd in ontbloot bovenlijf. Toch blijft de shape heel belangrijk.

Henny: "Op Instagram zie je mijn lichaamstransformatie van model tot fitnessmodel. De kledingmaat voor mijn kostuums zijn nog steeds hetzelfde, ik train om de tekening van de spieren te verfijnen. Tijdens mijn modellenwerk bleef ik steeds mager maar met een sixpack, al dan niet scherp. Ik heb nog steeds een kostuummaat 48/50 zoals in het begin van mijn carrière als model."







Proficiat makker!
 
Oud nieuws, toch ? Of gaat dit over een andere wedstrijd ?
 
Henny is toch ook geen naam voor een Vlaming.


:trollfacex:
 
Zeer goed geacteerd en al die serie. Reality gehalte is ook zeer hoog.
 
  • Like
Waarderingen: mat
uhuh was ook mijn eerste reactie, mijn e-peen is this long
 
Wat is het nut van een scripted reality show als het niet om satire gaat zoals Reno 911? :mad:

 
Back
Naar boven