Fitness Seller

Robin van Persie opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft maandag profvoetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan wegens een incident dat zich dit weekeinde in Rotterdam heeft afgespeeld. Het OM gaf verder geen toelichting. Van Persie kan maximaal drie dagen worden vastgehouden zonder formele aanklacht. Arsenal weigerde dinsdag vooralsnog te reageren.

Meer..
 
jah ik hoorde t, ik geloof er ook nix van. persie is een goede gozer!

(niet een michael jackson-achtige goede gozer soort :D)
 
ik vind het een kinderachtig jong. Wist zich in het verleden nooit te gedragen, en heb nog steeds als ik hem hoor praten last van veel achterdochtgevoelens.
 
zelfde verhaal als met Kluivert waarschijnlijk gewoon een slet die aan de kant is gezet door hem, en het niet kon verkroppen.
 
is een feyenoorder dus kijk er niet raar van op!
 
Als ik het zo allemaal lees is die Van Persie zeker geen makkelijke jongen.
 
ja nouja, dit moet natuurlijk eerst nog maar eens bewezen worden hè
 
Als je een goed boek over deze materie wilt lezen moet je Valse zeden, van Chris Veraart lezen!! Niet normaal wat je dan allemaal tegenkomt. Het gaat erover dat coïtus in onze maatschappij wel degelijk als wapen gebruikt kan worden. :mad:

UIteindelijk is iedereen de lul. De mannen; die worden namelijk vals beschuldigd, maar ook de vrouwen; die worden dadelijk (als er een keer iets echt gebeurd) niet meer geloofd.

Die Veraart is zelf advocaat en beschrijft wat hij zoal in zijn praktijk tegenkwam... Je gaat onderhand twijfelen aan de rechtvaardigheid van dit land als je dat allemaal leest.

Hoop maar dat je daar nooit van wordt beschuldigd..... :mad:
 
zal wel weer loos alarm zijn:cool:
 
volgens zijn advocaat Moskowicz is het idd loos alarm.

Donderdag wordt bekend of zijn voor-arrest wordt verlengt.

OK, het is geen makkelijke jongen (volgens de media) maar hij is wel ouder en volwassener geworden in Engeland. Ik geloof er zelf geen **** van dat het waar is.

Het zou je maar overkomen dat je vals beschuldigt wordt... lijkt me niet aangenaam.

(verkracht worden lijkt mij ook niet aangenaam... ;))
 
kalosse zei:
is een feyenoorder dus kijk er niet raar van op!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niks tegen van per(ver)sie :D

Goede gast..ben hem aantal keer tijdens stappen tegengekomen in rotje. Ik dacht alleen dat hij al geruime tijd een meisje had..was toch met hem mee naar Engeland gegaan?
 
:rolleyes: Ze werkte ook nog in de coïtusindustrie..
Alsof zon voetballer die schatrijk is niet beter kan krijgen dan een hoer.
Het kan in mijn ogen dus niet wat voor belang heeft hij nou bij verkrachting? ???
 
Inmiddels hebben ze DNA van v. Persie afgenomen.
 
Hij is al getrouwd en kan elk mokkeltje krijgen wat ie wil (geld en bekend). Zou een hele domme jongen zijn als ie een meid verkracht aangezien anderen zich graag voor zijn voeten werpen!
 
dat wijf is gewoon een aandachtshoer
 
Leviathan zei:
Inmiddels hebben ze DNA van v. Persie afgenomen.

Ja maar dan nog hij kan er ook gewoon gedoet hebben. ;)
 
Ik geloof er helemaal nix van.... zoals RichardV zegt..die gozer kan zo een wijf krijgen...(ik weet hoe het is..ik heb het namelijk ook.. hij is rijk en beroemd en ik heb de looks en ben onweerstaanbaar voor vrouwen :o :D ).. waarom zou hij iemand gaan verkrachten...

Hij is gewoon met dit grietje naar bed gegaan en nu wil ze er een slatje uit slaan..... ik vind het ook niet eenseen originele zet van haar.....
 
Nu nog mooier: het blijkt hetzelfde wijf te zijn als toen met Kluivert.

Volgens mij is die hoer niet helemaal in orde.
 
OF, hij kan elk wijf krijgen behalve haar. Dat zou natuurlijk wel frustrerend zijn, zelfs zo frustrerend dat hij haar...

Maar ik denk ook dat hij onschuldig is..
 
Back
Naar boven