Fitness Seller

Robin van Persie opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iguana zei:
Ja maar dan nog hij kan er ook gewoon gedoet hebben. ;)

Dat snap ik, alleen laat m dan het tegendeel eens proberen te bewijzen.
 
bur zei:
Nu nog mooier: het blijkt hetzelfde wijf te zijn als toen met Kluivert.

Volgens mij is die hoer niet helemaal in orde.

Echt waar?? Echt waar?? Waar staat dat dan??
 
haha, hoe je het went of keert die gast is getrouwd maar hij neemt wel een ho mee naar een flatje :D
 
bur zei:
Nu nog mooier: het blijkt hetzelfde wijf te zijn als toen met Kluivert.

Volgens mij is die hoer niet helemaal in orde.

Mja dit meen je toch niet?
Dan is het net als met Micheal Jackson die hoerige moeder had ook al meer lui aangeklaagd.
Maargoed zo dom zal het justitiele apparaat niet zijn dus is het een grapje van je. :D
 
van persie doet gewoon een hoer voor de gein en die hoer wil ff nel geld verdienen... klaar.
 
Walgelijk hoe jullie hierover praten! Alleen omdat hij bekend is zou hij niet in staat zijn om iemand te verkrachten??? Logica???
Juist bekende mensen doen dit soort dingen omdat ze denken dat ze er makkelijk mee weg kunnen komen.
Maar ja in mannen werled heeft de vrouw het altijd zelf uitgelokt en ze bedoelt met een nee altijd toch een ja!!!!!!!!!!!
 
Dylon zei:
Walgelijk hoe jullie hierover praten! Alleen omdat hij bekend is zou hij niet in staat zijn om iemand te verkrachten??? Logica???
Juist bekende mensen doen dit soort dingen omdat ze denken dat ze er makkelijk mee weg kunnen komen.
Maar ja in mannen werled heeft de vrouw het altijd zelf uitgelokt en ze bedoelt met een nee altijd toch een ja!!!!!!!!!!!

Ach, dat wijf schijnt een prostituee te zijn maakt het verhaal er niet echt geloofwaardiger op toch? Of hij had misschien een gierige bui en wou ze knaken in ze zak houden(en iets anders eruit).
 
ok de bron is misschien niet zo betrouwbaar ( me schoonpa :o ).

Maar hij zit er aardig in dus hij zal het niet verzinnen denk ik. :)
 
bur zei:
ok de bron is misschien niet zo betrouwbaar ( me schoonpa :o ).

Maar hij zit er aardig in dus hij zal het niet verzinnen denk ik. :)

Souteneur? :D
 
bur zei:
ok de bron is misschien niet zo betrouwbaar ( me schoonpa :o ).

Maar hij zit er aardig in dus hij zal het niet verzinnen denk ik. :)

en wat heeft jouw bron te melden dan???
 
Dylon zei:
Walgelijk hoe jullie hierover praten! Alleen omdat hij bekend is zou hij niet in staat zijn om iemand te verkrachten??? Logica???
Juist bekende mensen doen dit soort dingen omdat ze denken dat ze er makkelijk mee weg kunnen komen.
Maar ja in mannen werled heeft de vrouw het altijd zelf uitgelokt en ze bedoelt met een nee altijd toch een ja!!!!!!!!!!!

dat krijg je als er van die gestoorde gefrustreerde wijven zijn die valse aangifte doen. Niemand gelooft ze meer.

Als het waar is, dan is het natuurlijk een schande, is het niet waar dan mogen ze dat wijfie van mij wel een paar jaar opsluiten.
 
van persie, laat die jonge :D

nee, maar als ie t heeft gedaan, bijt ik zn ballen eraf
 
Pumpin' zei:
en wat heeft jouw bron te melden dan???


dat het hetzelfde wijf was als die Kluivert heeft aangeklaagd, tenminste dat zei mijn schoonpa. Evenals de Heer Moscowicz ??? gisteravond op televisie. daar heeft hij het van namelijk.
 
bur zei:
dat het hetzelfde wijf was als die Kluivert heeft aangeklaagd, tenminste dat zei mijn schoonpa. Evenals de Heer Moscowicz ??? gisteravond op televisie. daar heeft hij het van namelijk.

Nou dat wordt interessant dan :D

hehe... dat mag onze Robin ff mooi aan zijn vrouwtje uit gaan leggen waarom hij bij de hoeren was :D

Misshcienheeft Robin wel een tip gehad van partick: "hey Robin, die hoer moet je nemen. Gewoon palen en niet betalen. Ze kan je niks maken, want ze is toch ongeloofwaardig na die gangbang van mij en mijn brada's."
 
bur zei:
dat het hetzelfde wijf was als die Kluivert heeft aangeklaagd, tenminste dat zei mijn schoonpa. Evenals de Heer Moscowicz ??? gisteravond op televisie. daar heeft hij het van namelijk.

Jou schoonpa presenteer je eerst als een goed ingewijde bron en vervolgens haalt hij zijn informatie van de televisie. ???

Ik heb dhr Moszkowicz gisteren ook op tv gezien (Nova/Den Haag Vandaag), maar daar heb ik niets over gehoord.

Wel hoorde ik lichte vertwijfeling bij de verklaring van de onschuld van Van Persie (gedaan door Mosckowicz).

Let ook even op deze quote van Mosckowicz:
"Mijn cliënt heeft de vrouw met voldoende respect behandeld".
 
Laatst bewerkt:
partysander zei:
Jou schoonpa presenteer je eerst als een goed ingewijde bron en vervolgens haalt hij zijn informatie van de televisie. ???

Ik heb dhr Mosowicz gisteren ook op tv gezien (Nova/Den Haag Vandaag), maar daar heb ik niets over gehoord.


zat met hem op de bank en toen vertelde hij mij dat. Dat hij het op tv gezien had.

Kan er dus zelf niet over oordelen maar ken hem lang genoeg om te weten dat hij het niet verzint.
 
bur zei:
Kan er dus zelf niet over oordelen maar ken hem lang genoeg om te weten dat hij het niet verzint.

Dat hij wat niet verzint ??? Wat hij op tv heeft gezien of dat hij een ingewijde is?
 
Back
Naar boven