AndroidHealthClinic

Robin van Persie opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

partysander zei:
Dat hij wat niet verzint ??? Wat hij op tv heeft gezien of dat hij een ingewijde is?


Hij heeft een erg hoge fuctie binnen de knvb vandaar dat hij een ingewijde is.

En dat wat hij op tv gezien heeft dat hij dat niet verzint.


snappie, beetje ingewikkeld mijnerzijds. excuses daarvoor ;)
 
partysander zei:
Jou schoonpa presenteer je eerst als een goed ingewijde bron en vervolgens haalt hij zijn informatie van de televisie. ???

Ik heb dhr Moszkowicz gisteren ook op tv gezien (Nova/Den Haag Vandaag), maar daar heb ik niets over gehoord.

Wel hoorde ik lichte vertwijfeling bij de verklaring van de onschuld van Van Persie (gedaan door Mosckowicz).

Let ook even op deze quote van Mosckowicz:

"Mijn cliënt heeft de vrouw met voldoende respect behandeld".

Dat is advocaten-praat. joh. Kan je niks uit op maken.

Die Mosckowicz weet wel wat hij moet zeggen en HOE hij het moet zeggen.
 
FrederX zei:
van persie, laat die jonge :D

nee, maar als ie t heeft gedaan, bijt ik zn ballen eraf

IDD. als 'ie het gedaan heeft: Ballen d'r af!!
Loopt dat wijf te liegen: Tong d'r af!!

:mad: :mad: :mad:
 
Voorlopige hechtenis wordt enkel en alleen verlengd als men voldoende bewijzen kan overhandigen aan de rechter-commisaris.

Indien dat niet het geval is, moet men de desbetreffende persoon na maximaal 3 dagen weer vrijlaten.
 
Leviathan zei:
Voorlopige hechtenis wordt enkel en alleen verlengd als men voldoende bewijzen kan overhandigen aan de rechter-commisaris.

Indien dat niet het geval is, moet men de desbetreffende persoon na maximaal 3 dagen weer vrijlaten.

klopt.

maar er worden wel een aantal zaken door elkaar gehaald
na max 2 x 6 uur verhoor kan de persoon voor 3 dagen in verzekering worden gesteld, wat met max 3 dagen kan worden verlengd. Na die 6 dagen en 12 uur volgt de voorlopige hechtenis: 10 dagen bewaring, 30 dagen gevangenhouding, met max 2 x 30 dagen verlengd

t lijken wel setjes :D
 
als hij haar heeft gepaald krijgt hij gezeik met zn wijf:D schijnmoslim issie dan wel zeg:cool: maar wanneer er gepaald is word het lastig zn onschuld te bewijzen dus ben erg benieuwd, zal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaan duren dit:cool:
 
Iguana zei:
:rolleyes: Ze werkte ook nog in de coïtusindustrie..

Ik weet niks van de motivatie voor van Persie, of van details van de hele zaak, maar als ze in de coïtusindustrie werkt, geeft dat nog geen vrijbrief voor verkrachting. Dat zou betekenen dat een man een prostituee zomaar mag verkrachten, want een aanklacht zou toch nooit als geloofwaardig in behandeling worden genomen. Dat lijkt me geen goede zaak.
 
builderB zei:
klopt.

maar er worden wel een aantal zaken door elkaar gehaald
na max 2 x 6 uur verhoor kan de persoon voor 3 dagen in verzekering worden gesteld, wat met max 3 dagen kan worden verlengd. Na die 6 dagen en 12 uur volgt de voorlopige hechtenis: 10 dagen bewaring, 30 dagen gevangenhouding, met max 2 x 30 dagen verlengd

t lijken wel setjes :D

Idd 100dgn in totaal, daarna moet er voldoende bewijs gelevert zijn om een rechtzaak te beginnen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ECHTGENOTE BOUCHRA MAG ROBIN VAN PERSIE NIET ZIEN!

Gesteund door een zus van haar man zat Bouchra van Persie gisteren in de Rotterdamse rechtbank een uur te wachten. Hopend op een glimp van de voetballer. En misschien wel zijn vrijlating. Ze zag hem weer niet.

Alsof ze aanvoelde dat haar man nog twee weken langer moet vastzitten, waartoe de rechtbank besloot, was ze ruim voor de bekendmaking daarvan vertrokken. Volgens eigen zeggen om de (Engelse) pers te ontlopen.

Sinds zijn aanhouding heeft Bouchra van Persie haar man niet meer gezien of gesproken, zegt Ron Rafel, zaakwaarnemer van de voetballer. Nog altijd weet ook zij niet uit eerste hand wat zich nu zaterdagavond precies heeft afgespeeld in het Tulip Inn op het Willemsplein, nota bene op steenworp afstand van de woning van Van Persie.

Natuurlijk kent ze wel de verklaring van Robin van papier én van de mensen die Van Persie terzijde staan, maar ze wil het zo graag van hem zelf horen. Ze moet nog even geduld hebben, want haar echtgenoot mag alleen maar contact hebben met zijn advocaat. "Bouchra zit in een rouwproces'', aldus Rafel. "Het zijn zware tijden voor haar,'' zegt hij op www.fr-fans.nl/

De vrouw die, de nog altijd in de cel zittende, Robin van Persie beschuldigt van verkrachting blijkt een 21-jarige Nigeriaanse, die volgens de advocaat van Van Persie, een verleden in de coïtusindustrie heeft. De Nigeriaanse zou zich al eerder opgedrongen hebben aan de voetballer, maar die had nooit getaald naar nader contact.
Afgelopen zondagavond zou de vrouw, in gezelschap van een vriendin, zich andermaal aan de voetballer hebben aangeboden voor een avontuurtje. Dat ging zelfs zover dat Van Persie's vrouw, de Marokkaanse Bouchra, naar huis ging en haar man met zijn vrienden alleen liet op hun stapavondje. De Nigeriaanse zag hierin blijkbaar een uitgelezen gelegenheid om Van Persie alsnog voor zich te winnen. Ze ging zelfs zo ver dat ze niet alleen zichzelf, maar ook een vriendin in de striijd gooide. De beide dames boden Van Persie triocoïtus in een hotel aan!

Toen de eerste weigerachtige voetballer uiteindelijk zwichtte voor het aanbod, besloot een van de vrouwen in de disco achter te blijven, de ander ging met Van Persie en twee vrienden naar een hotel. Daar huurde de vrouw -en niet Van persie- een kamer voor een paar uur op haar naam.

Die lezing van de feiten, die uiteindelijk er toe leidde dat Van Persie in de cel belandde voor verkrachting, geeft hockeyster Fatima de Moreira de Melo.

Zij zegt vandaag in haar column in het AD: "Ik wil niet beweren dat ik Van Persie goed ken. Maar de keren dat ik hem heb gesproken, leek hij mij een zachtaardige jongen. Een tikkeltje jong en onzeker zelfs. Allesbehalve een bruut. Dat hij roekeloos zou rijden, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Met een meisje het bed induiken ook nog wel. Maar een meisje verkrachten - daar geloof ik helemaal niets van.

Van een vriendje van me, ook een sporter, hoorde ik dat twee meiden hem in diezelfde club hun lichaam hadden aangeboden. Of hij met hen samen even van bil wilde gaan! Ongelofelijk! Vervolgens krabbelden ze terug toen hij zou hebben ingestemd. Verder zou er niets zijn gebeurd.

Wat er ook gebeurd is; Robin van Persie blijft in de cel! Het voorarrrest van de voetballer is namelijk donderdag door de Rechter Commissaris met twee weken verlengd! Van Persie verscheen toen rond 11.00 uur voor de RC, die er meer dan anderhalf uur voor nodig had om tot een besluit te komen. Ook voor de Rechter-Commissaris bleef Robin van Persie ontkennen dat hij zich in een hotelkamer vergrepen heeft aan een vrouw die vroeger haar brood zou hebben verdiend als stripteasedanseres.

De vrouw beweert dat zij met Robin en twee vrienden naar een hotelkamer is gegaan waar zij tegen haar zin werd gedwongen tot coïtus. Dat zij een coïtusverleden heeft wordt overigens ontkend door haar advocaat, die zegt dat cliente door Van Persie is misbruikt en door zijn aanwezige vrienden vernederd. Bovendien zouden de mannen haar kleren niet hebben willen teruggeven zodat ze kon vertrekken.

De voetballer van Arsenal zegt echter dat er helemaal geen seksueelcontact is geweest. of het op (of in) de vrouw aangetroffen DNA van de voetballer is, is nog niet bekend! Tot aan de rechtszaal beweerde de advocaat van Van Persie, Bram Moszkowicz, dat zijn client onschuldig was en dat de vrouw het verhaal verzonnen had. met die stelling is de RC het duidelijk niet eens... Die RC wil dat er in de komende veertien dagen nader onderzoek plaatsvindt. Tot die tijd blijft Van Persie in de cel!

Na de rechtszaak van donderdagmorgen beweerde de advocaat van Van Persie dat de vrouw de voetballer al eerder had lastig gevallen, maar Moszkowicz toonde zich niet verrast door de beslissing, maar had het liever anders gezien. Volgens hem is Van Persie ontdaan. ‘Mijn cliënt heeft de vrouw met voldoende respect behandeld’. De advocaat stelde dat hij Van Persies club Arsenal heeft geïnformeerd en dat die achter de speler staat.

De speler van Arsenal, hier op beeld van RTV Rijnmond, werd maandag gearresteerd, nadat afgelopen weekeinde aangifte tegen hem werd gedaan. Zij Marokkaanse vouw Bouchra weigert commentaar te geven op de arrestatie van haar man met wie zij twee jaar geleden trouwde. Bouchra verblijft op dit moment ook in Rotterdam.

Van Persie maakte vorige week in het WK-kwalificatieduel met Finland nog zijn debuut voor het Nederlands elftal. Ook tegen Roemenië kwam de aanvaller in actie en maakte hij zijn eerste officiële interlanddoelpunt.

Van Persie maakte in de zomer van 2004 de overstap van Feyenoord naar Arsenal.

Van Persie's club Arsenal wilde niet reageren op het voorval. Zijn advocaat A. Moszkowicz liet nog weinig los de afgelopen dagen, maar dacht wel dat de verkrachtingsaffaire met een sisser zou aflopen gezien de reputatie van de vrouw. De raadsman stond enkele jaren geleden Patrick Kluivert bij, die eveneens werd beschuldigd van het verkrachten van een vrouw.

Robin van Persie mag in Arsenal als voetballer dan tot rust gekomen zijn, in het dagelijkse leven is de 21-jarige geboren Rotterdammer inmiddels voor de tweede maal in één jaar tijd in opspraak geraakt.

Van Persie kwam in oktober 2004 met de schrik vrij toen hij met zijn BMW 645Ci met hoge snelheid over de kop vloog en daarna tegen een vangrail botste. Maar de speler verliet destijds de plaats van het ongeval verliet zonder de Britse politie in te lichten.

Het verlaten van de plaats van een ongeluk waarbij publieke werken zijn beschadigd, is in Engeland echter een misdrijf waarop een celstraf van maximaal een half jaar en een boete van ruim 3000 euro staat. Een woordvoerder van zijn club Arsenal meldde destijds dat Van Persie uit paniek handelde. De zaak liep uiteindelijk goed af voor Van Persie.

Het nieuws over de arrestatie van international Robin van Persie kwam hard aan bij Foppe de Haan, die in het afgelopen seizoen menig robbertje met de Rotterdamse spits uitvocht. "Ik vond het heel triest om te horen. Ik schrok er echt van. Ik was er ook een beetje verdrietig van."

De Haan, met Oranje in voorbereiding op de tweede wedstrijd tijdens het jeugd-WK tegen Australië (woensdag in Kerkrade), sprak van een heel vervelende zaak voor alle betrokkenen. "Maar laten we niet te vroeg oordelen en veroordelen", benadrukte hij. "Daar zijn andere mensen voor. We wijzen in Nederland altijd heel snel met het vingertje. Maar zeker in dit soort zaken moeten we daar heel voorzichtig mee zijn."
 
Socrates zei:
Ik geloof er helemaal nix van.... zoals RichardV zegt..die gozer kan zo een wijf krijgen...(ik weet hoe het is..ik heb het namelijk ook.. hij is rijk en beroemd en ik heb de looks en ben onweerstaanbaar voor vrouwen :o :D ).. waarom zou hij iemand gaan verkrachten...

Hij is gewoon met dit grietje naar bed gegaan en nu wil ze er een slatje uit slaan..... ik vind het ook niet eenseen originele zet van haar.....
Misschien net daarom, hij zoekt een kick die verder gaat.
Nuja das natuurlijk wel heel erg ver gezocht, ik ken de gozer niet en ken ook z'n reputatie niet buiten het veld (op het veld wil hij wel eens een etter zijn) maar iemand veroordelen voor er serieuze bewijzen zijn, da's niets voor mij.
Unguilty until proven guilty.
 
Goed werk Axestream. Zo zijn we tenminste weer helemaal op de hoogte. :) :)
 
bigtony zei:
Goed werk Axestream. Zo zijn we tenminste weer helemaal op de hoogte. :) :)


Lekkere ouderwetse roddel. :D
 
050618_272_Sandra-K.jpg
 
Wie is dit? Zijn vrouw of diegene die hem beschuldigt?
 
Sorry :o Ik had idd even mijn rechter muisknop moeten gebruiken.
 
Hij dacht natuurlijk dat hij haar gewoon mog nken. Toen bleek ze een hoer te zijn. En van Persie is niet gewend te betalen voor vrouwen, deze vrouw wilde gewoon haar geld, daar was hij het niet mee eens.

Dus de vrouw doet aangifte van verkrachting.


(is ook maar een theorietje van mij hoor)
 
geloof het of niet mensen..maar ik ken het meisje in kwestie persoonlijk...das het zusje van een klasgenoot van me van vroeger..,die kwamen bij ons over de vloer...enne..hun ouders lichtte me ma en pa op voor 2700 gulden toendertijd..toen me moeder dr adres achetrhaald had waren ze weer verhuisd spontaan:D enne...die Sandra K..die staat voor Sandra Krijgsman..en ze ruiken gewoon GELD!!!:mad:
 
Dr oudere broer heet Priyée Krijgsamn die toendertijd met mn supernintendo vandoor is gegaan toen zn ouders m peerden:mad: als ik m te pakken krijg...
 
ik denk Robert, dat jij hiermee best een klein plaatsje in de krant kan krijgen als je het slim aanpakt. Maak de bitch kapot!
 
Back
Naar boven