MuscleMeat

Robin van Persie opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha..ik ben al tevreden als ik me super nintendo terug krijg die dr boerlief heb mee gjat toen ze de 1e keer naar Pernis verhuisden..de 2e keer wisten we ze niet meer te achterhalen..maar nu ze in de media is ...IT'S PAyback-TIME BITCH!

iK zou alleen nog niet weten HOE ik dr te grazen zou nemen, zonder dat die Negerianen bij me op de stoep staan..en geloof me..die familie is GROOT!!!waarbij dr één HUGE mofo als een ware Ronnie bijzit:( ik wil dan wel bescherming van de DBB-knokploeg:)

overigens mensen, ik zuig dit ECHT niet uit mn duim!!!Ik moest goed kijken en 3 keer lezen in de krant...en ja hoor!!!het is dr!!!
 
mss moet je die Moskovic eens bellen, mag je straks getuigen tegen de bitch! WOEHA
 
boogie zei:
mss moet je die Moskovic eens bellen, mag je straks getuigen tegen de bitch! WOEHA

Hoe heet 'ie? :D
 
boogie zei:
mss moet je die Moskovic eens bellen, mag je straks getuigen tegen de bitch! WOEHA

IDD! Afmaken die Ho' !!
 
RobertHosper zei:
geloof het of niet mensen..maar ik ken het meisje in kwestie persoonlijk...das het zusje van een klasgenoot van me van vroeger..,die kwamen bij ons over de vloer...enne..hun ouders lichtte me ma en pa op voor 2700 gulden toendertijd..toen me moeder dr adres achetrhaald had waren ze weer verhuisd spontaan:D enne...die Sandra K..die staat voor Sandra Krijgsman..en ze ruiken gewoon GELD!!!:mad:

boogie zei:
ik denk Robert, dat jij hiermee best een klein plaatsje in de krant kan krijgen als je het slim aanpakt. Maak de bitch kapot!

Inderdaad, doe daar iets mee!! Bel die Prive die hebben daar wel een paar hondert euro voor over.
 
RobertHosper zei:
haha..ik ben al tevreden als ik me super nintendo terug krijg die dr boerlief heb mee gjat toen ze de 1e keer naar Pernis verhuisden..de 2e keer wisten we ze niet meer te achterhalen..maar nu ze in de media is ...IT'S PAyback-TIME BITCH!

iK zou alleen nog niet weten HOE ik dr te grazen zou nemen, zonder dat die Negerianen bij me op de stoep staan..en geloof me..die familie is GROOT!!!waarbij dr één HUGE mofo als een ware Ronnie bijzit:( ik wil dan wel bescherming van de DBB-knokploeg:)

overigens mensen, ik zuig dit ECHT niet uit mn duim!!!Ik moest goed kijken en 3 keer lezen in de krant...en ja hoor!!!het is dr!!!

Is het Ronnie niet? :cool:
 
RobertHosper zei:
geloof het of niet mensen..maar ik ken het meisje in kwestie persoonlijk...das het zusje van een klasgenoot van me van vroeger..,die kwamen bij ons over de vloer...enne..hun ouders lichtte me ma en pa op voor 2700 gulden toendertijd..toen me moeder dr adres achetrhaald had waren ze weer verhuisd spontaan:D enne...die Sandra K..die staat voor Sandra Krijgsman..en ze ruiken gewoon GELD!!!:mad:
Tja dat zet de arme man natuurlijk meteen in een ander daglicht...
 
builderB zei:
klopt.

maar er worden wel een aantal zaken door elkaar gehaald
na max 2 x 6 uur verhoor kan de persoon voor 3 dagen in verzekering worden gesteld, wat met max 3 dagen kan worden verlengd. Na die 6 dagen en 12 uur volgt de voorlopige hechtenis: 10 dagen bewaring, 30 dagen gevangenhouding, met max 2 x 30 dagen verlengd

t lijken wel setjes :D

Je hebt erg goed opgelet op school, of je hebt erg veel praktijkervaring... :D
 
RobertHosper zei:
geloof het of niet mensen..maar ik ken het meisje in kwestie persoonlijk...das het zusje van een klasgenoot van me van vroeger..,die kwamen bij ons over de vloer...enne..hun ouders lichtte me ma en pa op voor 2700 gulden toendertijd..toen me moeder dr adres achetrhaald had waren ze weer verhuisd spontaan:D enne...die Sandra K..die staat voor Sandra Krijgsman..en ze ruiken gewoon GELD!!!:mad:

Mogen ze toch hun grote platte neus wel eens laten nakijken. Al is van Persie schuldig is de kans dat ze er rijk van gaat worden zo goed als uitgesloten.
 
sja...ze kwamen 5 jaar lang bij ons over de vloer ne vraten onze koelkast leeg en zopen alle cola op..stelltje VARKENS!!!:mad: achteraf ben ik blij dat ze die bommen met suiker en vet hebben weggekaand..ik had anders net zo dik als Priyée (dr broer) geworden:D..maarre...serieus?zou je hier eigelijk geld aan kunnen verdienen?Als ik naar de Story of Prive dr mee ga?:lick: :rolleyes:
 
De story en privé azen op dat soort sappige verhalen, dus ik weet bijna zeker dat ze geïnteresseerd zijn. Gewoon doen!
 
hmmm...ik kan wel een extra zakcentje gebruiken deze zomer..maarre...ff serieus..ik overweeg het namelijk wel..pa en ma hebben ook nog n appeltje te schillen met de familie Krijgsman...maar dan wil ik wel bescherming van de DBB knokploeg..die grote zwarte mofo aka Ronnie 2 zit me niet helemaal lekker:(
 
en anders , als de privé/story/weekend het niet wil hebben, kun je het opbiechten aan Moszcowicz. Mag je deze zomer lekker in de rechtbanken zitten ;)
 
eeeh..rechtbanken?ojee...dan kom ik nog op tv en dan ben ik voor de nigeriaanse maffia vogelvrij verklaard:(
 
trouwens, de britse sensatiepers houdt zich ook flink met de zaak bezig (want van Persie = Arsenal). Die bladen hebben vast nog wel wat meer geld over voor een scoopje van Robert ;)
 
Laatst bewerkt:
haha..over hoeveel euris hebben we het dan? ik wil wel onbezorgd met vakantie naar Lloret de Mar kunnen gaan zonder geldzorgen:P
 
RobertHosper zei:
ik wil wel onbezorgd met vakantie naar Lloret de Mar kunnen gaan zonder geldzorgen:P

Als je daar het geld niet eens voor hebt..... :rolleyes:

Overigens een update:
Van Persie is vrijgelaten, maar nog wel verdacht.
 
jaja..ik heb het gelezen ..en ze verdenken die familie ook van meerdere oplichtingen en betrokkenheid in de zaak Persie..hehe..ik weet wel beter..eindelijk na 12 jaar gerechtigheid:evil2:

me vakantie heb al betaald;) extra centje is alleen nooit weg:D
 
Back
Naar boven