Fitness Seller

@ Robin..

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
zag net in een antwoord op een thread, dat je non-carb dagen hebt?

kun je hier iets meer over vertellen?
 
Ja, het is helemaal ***. Je voelt je klote, trainen gaat nadat je glycogeen voorraden op zijn (na de 1e training dus) bar slecht. Als je er geen stimulerende middelen bij gebruikt als een ECA stack oid, dan denk ik dat je helemaal nergens blijft, en de 2e dag de brui eraan geeft (of zelfmoord pleegd :) )

Wat het inhoud? Totaal geen carbs meer (gedurende een aantal dagen) en wat meer eiwit.
 
hoe wil je dat voor elkaar krijgen.. ??? puur alleen eiwitten van eieren eten??? er zit toch zo goed als overal wel kh in?

wat wil je hiermee bereiken? in een paar dagen flink wat % verliezen aan vet?
 
Ja idd volgens mij is het nou weer niet zo goed voor je als je helemaal geen carbs binne krijgt maar dat kan je toch niet vermijden want overal zit haast wel carbs in.

Maar idd wat wil je hiermee bereiken?
 
Op zich wel een cool dieet. Alleen zou ik er langzaam naartoe werken. Elke dag iets minder carbs nemen. Anders is de schok voor je lichaam te groot en kan het juist tegen gaan werken.
Ik ga er over 2 maanden ook aan geloven denk ik. In de tussentijd dat dieet uitwerken (en bulken).
 
Originally posted by KaLe
hoe wil je dat voor elkaar krijgen.. ??? puur alleen eiwitten van eieren eten??? er zit toch zo goed als overal wel kh in?

wat wil je hiermee bereiken? in een paar dagen flink wat % verliezen aan vet?

Eieren, vis, vlees, shakes...dat soort dingen. Daarnaast wat koolhdyraatvrije groente. Ja, het is inderdaad een hele opgave om een dieet zonder koolhydraten te volgen...zowel het samenstellen, en over het uitvoeren ervan nog maar te zwijgen. :eek:

Het is de aftrap van een maandje cutten...
 
Originally posted by Elmar
... maar dat kan je toch niet vermijden want overal zit haast wel carbs in.

Toch wel :)
 
Originally posted by Ornathon
Anders is de schok voor je lichaam te groot en kan het juist tegen gaan werken.

Waarom denk je dat??? Juist door de eiwitten die je consumeerd van je die schok op...
 
In vlees zit sowieso volgens mij nooit koolhydraten. Ik houd van vlees, maar ik geloof niet in geheelonthouding van koolhydraten. Dat je af en toe wat hoger of lager gaat zitten ala, maar helemaal niks..... Ik zie er niks in, want als ik geen energie heb om lekker te kunnen trainen doe ik het niet.
 
hmmm suc6 iedergeval
 
Originally posted by RichardV
In vlees zit sowieso volgens mij nooit koolhydraten. Ik houd van vlees, maar ik geloof niet in geheelonthouding van koolhydraten. Dat je af en toe wat hoger of lager gaat zitten ala, maar helemaal niks..... Ik zie er niks in, want als ik geen energie heb om lekker te kunnen trainen doe ik het niet.

Tja, het zijn voor mij ook geen normale omstandigheden. Ik ben een geboren bulker :D Maar omdat ik toch ging cutten leek het me een goed idee daar meteen ervaring mee op te doen...
 
hoeveel % zit je nu?
 
Originally posted by KaLe
hoeveel % zit je nu?

-5

Nee, kweet niet precies..het lijkt wel wat minder na deze 3 daaggies, maar zit ook wel wat vocht bij vanwege de carbs natuurlijk...
 
hey robin, ken je eens wat pics plaatsen? of staan er misschien al op deze site? ben wel benieuwd. waarom ben je nu ah rippen? wedstrijd in het vooruitzicht?


Luca
 
Back
Naar boven