MuscleMeat

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1641368892726.png
 
1641368936758.png
 
Valt niet meer veel mee te lezen :p 3 weken liggen lanterfanten door vakantie en geen zin meer om te trainen. Sinds deze week dan terug langzaam aan begonnen :p
Tijd om een schop voor je kont te krijgen van je volgers :D
 
Tijd om een schop voor je kont te krijgen van je volgers :D

:D Had er even geen zin meer zin. Cut duurde te lang. En was ook al te lang aan het trainen tegen de limiet. Dus die 3 weken deden deugd.
 
Same here, gister een eerste fatsoenlijke training uitgevoerd sinds voor de kerst. Nu de vaart erin weten te houden :).
 
Same here, gister een eerste fatsoenlijke training uitgevoerd sinds voor de kerst. Nu de vaart erin weten te houden :).

Dat is wel het probleem niet. Eens ik terug vertrokken ben, lukt het allemaal best wel goed. Maar soms moet je even de ketting eraf gooien.
 
Zo... dit is nu mijn 2de dag werken sinds eind januari.

Scheiding is bezig. Depressie gehad. Nu ja. Alles op een hoopje. Met andere woorden... training ruk, eten ruk, ik zie er maar platjes uit in andere woorden.
De laatste tijd ga ik wel terug naar de gym. Want ja, mijn homegym kon ik bij mijn moeder niet zetten. Dus zit in Basic Fit. En gezien mijn mentale toestand,
train ik voorlopig enkel op toestellen.
 
Zo... dit is nu mijn 2de dag werken sinds eind januari.

Scheiding is bezig. Depressie gehad. Nu ja. Alles op een hoopje. Met andere woorden... training ruk, eten ruk, ik zie er maar platjes uit in andere woorden.
De laatste tijd ga ik wel terug naar de gym. Want ja, mijn homegym kon ik bij mijn moeder niet zetten. Dus zit in Basic Fit. En gezien mijn mentale toestand,
train ik voorlopig enkel op toestellen.
Echt klote allemaal Rob! Heel veel sterkte weer de komende periode!
 
Sterkte man! Zulke moeilijke tijden vergen wat van een mens. Blijf in jezelf geloven!
 
Sterkte ouwe, Hoop dat je snel weer de oude bent. :flexbiceps::rocker:
 
Sterkte Rob! Hopelijk komen er weer betere tijden aan voor je!
 
Sterke ermee. De tunnel is soms lang maar er schijnt altijd nog wel licht daar aan het einde van de tunnel.
 
Dat is niet zo mooi man. Het was hier al wat stil sinds januari.
Sterkte, en probeer de boel weer een beetje op de rails te krijgen ouwe reus!
 
Back
Naar boven