MuscleMeat

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Untitled.jpg
 
Knee raises zijn toch wel heel veel makkelijker dan leg raises. Doet dat nog iets voor je?
 
Knee raises zijn toch wel heel veel makkelijker dan leg raises. Doet dat nog iets voor je?

Tuurlijk wel. Ik hang er ook 12.5kg aan vast. Leg raises vind ik minder werken eigenlijk.
 
Tuurlijk wel. Ik hang er ook 12.5kg aan vast. Leg raises vind ik minder werken eigenlijk.
Daar had ik glad overheen gelezen, zo kan het ook natuurlijk :)
 
Daar had ik glad overheen gelezen, zo kan het ook natuurlijk :)

Punt met leg raises is dat je nogal durft te cheaten. Minder ROM, minder benen strekken, etc... bij een knee raise moet je daar allemaal niet op letten.
Dat is gewoon knieën omhoog tot quasi tegen de borst bij wijze van spreken.
 
Punt met leg raises is dat je nogal durft te cheaten. Minder ROM, minder benen strekken, etc... bij een knee raise moet je daar allemaal niet op letten.
Dat is gewoon knieën omhoog tot quasi tegen de borst bij wijze van spreken.
Yep lekker allround exercise, ik doe nie anders 3-4x/wk, gewoon onderhouden is behouden :)
 
Yep lekker allround exercise, ik doe nie anders 3-4x/wk, gewoon onderhouden is behouden :)
Allround weet ik niet, zal vooral iliopsoas zijn toch en een beetje RF en abs....
 
Allround weet ik niet, zal vooral iliopsoas zijn toch en een beetje RF en abs....

Mmm. Ik voel dit anders aardig hard in mijn abs. Je lift je benen eigenlijk met je abs in de geval. Een beetje een body curl zeg maar.
 
Allround weet ik niet, zal vooral iliopsoas zijn toch en een beetje RF en abs....
moeilijke termen voor mij Neet, maar voor mij is het gewoon onderhouden, ik ben snel tevreden hoor
 
Mmm. Ik voel dit anders aardig hard in mijn abs. Je lift je benen eigenlijk met je abs in de geval. Een beetje een body curl zeg maar.
Hip Trust en Glutes Bridge pakt ook aardig aan zometeen maar weer gaan doen
 
moeilijke termen voor mij Neet, maar voor mij is het gewoon onderhouden, ik ben snel tevreden hoor
in de linkjes van ExRx kan je doorklikken naar het plaatje van de spiernamen, en zie je het makkelijk.
 
Ik zie dat het nogal van de uitvoering afhangt, je lift je benen niet met je abs, maar met iliopsoas (1e) maar pas als je middel buigt flex je met je abs (2e)

Ik heb zo'n MMC met mijn abs dat ik mijn iliopsoas niet gebruik Neet :mad:

:roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven