Fitness Seller

Robke's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1611919775945.png
 
Rustige workout voor jou doen of niet?
 
Rear delts met 36kg dumbbells?!
 
2 weekjes niet getraind... waarom niet? Te koud, te oud, geen zin, ik had gewoon even een pauze nodig. Verder waar ik gestopt was dus...

1613627930963.png
 
2 weekjes niet getraind... waarom niet? Te koud, te oud, geen zin, ik had gewoon even een pauze nodig. Verder waar ik gestopt was dus...
Herkenbaar 🤣

Maar nog steeds lekker bezig!
 
Wilde vorige week anders al wel opnieuw starten. Maar toen ik in mijn hok aan kwam en 3gr zag, ben ik maar terug naar binnen gegaan :o
Moet je eens op een rogue echo bike zitten met die temperaturen 🤯
 
Moet je eens op een rogue echo bike zitten met die temperaturen 🤯

Lekker windje erbij dus :D No thanks. Mijn knoken zitten al vast genoeg zonder dat ze ook nog eens bevriezen :p
 
Wilde vorige week anders al wel opnieuw starten. Maar toen ik in mijn hok aan kwam en 3gr zag, ben ik maar terug naar binnen gegaan :o
Ja snap ik wel, behalve onprettig is het zelfs gevaarlijk met stijve gevoelloze handen aan het ijzer. Succes weer Rob!
 
Ja snap ik wel, behalve onprettig is het zelfs gevaarlijk met stijve gevoelloze handen aan het ijzer. Succes weer Rob!

Inderdaad. Leuk voor de vingers is dat niet.

Raar wel. Vorige jaren maakte me dat allemaal niet uit. Maar ik begin het moeilijker en moeilijker te krijgen om toch maar weer te starten elke dag.
 
Back
Naar boven