XXL Nutrition

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was meer een voel setje. Volgende week is het amrap, de week erachter 3 sets, en dan weer max'en.
Oke ben benieuwd ! Waar doel je op? Puur 180? Of wat is momenteel je pr?
 
Oke ben benieuwd ! Waar doel je op? Puur 180? Of wat is momenteel je pr?

Vorige week heb ik 170 gedaan. Dat was evenaring PR. Maar nu met die SQ pr heb ik ineens terug hoop dat ik er misschien wel over kan :D
En onehunderdandeighty! klinkt leuker dan 175 :p
 
Vorige week heb ik 170 gedaan. Dat was evenaring PR. Maar nu met die SQ pr heb ik ineens terug hoop dat ik er misschien wel over kan :D
En onehunderdandeighty! klinkt leuker dan 175 :p
Ja dan zou ik er idd gebruik van maken! Ik heb nu eindelijk met die 531 bij Bench dat ik nog wel vooruitgang mogelijk zie. Ja 180 is best patserig haha.
 
Ja dan zou ik er idd gebruik van maken! Ik heb nu eindelijk met die 531 bij Bench dat ik nog wel vooruitgang mogelijk zie. Ja 180 is best patserig haha.

Ik zit al een paar jaar nu wat rond te zweven rond hetzelfde gewicht. Maar door corona geen vakanties. Geen vakanties = niet cutten.
Niet cutten = geen krachtverlies. En dat ik dus ook gewoon door heb kunnen trainen ipv hier en daar enkele weken vakantie te hebben.
Dus ja. En dat brengt wel op blijkbaar. Maar goed. Volgend jaar wil ik toch terug naar de Caraïben :p
 
Goeie cardio dinges!

1617253157057.png
 
Tel je de 5x RDL al als cardio? :p
 
Afgelopen zondag wezen Geo Cachen. Tripje van +- 6km uitgestippeld. Bleek dat in vogelvlucht te zijn. Totale wandeling was 13km :o
Dus... blaren op de kleine tenen en zere benen op maandag ochtend.

1617696952046.png
 
1617697144103.png
 
Mooie squat en bench weer!
Afgelopen zondag wezen Geo Cachen. Tripje van +- 6km uitgestippeld. Bleek dat in vogelvlucht te zijn. Totale wandeling was 13km :o
Dus... blaren op de kleine tenen en zere benen op maandag ochtend.
En dat met de harde wind en hagelbuien, of was dat niet in Belgie?
 
Mooie squat en bench weer!

En dat met de harde wind en hagelbuien, of was dat niet in Belgie?

Bench amrap viel best tegen. Had er eigenlijk 3 verwacht. Weg goede flow waarschijnlijk...

Nee hoor. Zondag was het aangenaam. Beetje aan de frisse kant wel. Maar wel opklaringen en rond de 12gr.
 
SQ ging dan weer beter dan mijn bench maandag. Raar. Nu ja. Vanavond nog een beetje isolatie.

1617775347215.png
 
Sterke high pull man

Tijdje geen foto meer geplaatst?
 
Back
Naar boven