XXL Nutrition

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thanks.

Nu is het weer een jaartje gedaan. Tijd om wat te cutten :o

Geen nieuwe prs meer dit jaar dan?

Moet ik ooit ook eens doen. Heb nog nooit gecut of toch nooit bewust. Soms wel benieuwd hoe het eruit ziet.
 
Geen nieuwe prs meer dit jaar dan?

Moet ik ooit ook eens doen. Heb nog nooit gecut of toch nooit bewust. Soms wel benieuwd hoe het eruit ziet.

Nah. Merk aan mijn lichaam dat dat niet meer leuk is :p Dus 1 keer opbouwen en maxen per jaar is wel voldoende. Nu gewoon terug wat meer cardio enzo.
Dus dan gaat de kracht sowieso weer naar beneden.

Echt cutten ga ik ook niet doen. Gewoon even naar een %tje of 12 a 15. Dat is maar een dikke 5% naar beneden.
 
Nah. Merk aan mijn lichaam dat dat niet meer leuk is :p Dus 1 keer opbouwen en maxen per jaar is wel voldoende. Nu gewoon terug wat meer cardio enzo.
Dus dan gaat de kracht sowieso weer naar beneden.

Echt cutten ga ik ook niet doen. Gewoon even naar een %tje of 12 a 15. Dat is maar een dikke 5% naar beneden.

Dat klinkt wel zalig. Is gewoon een doenbaar VP. Ja had zelf iets in ged8e om eens een kilo of 4 à 5 te proberen. Ook niks ervaring mee dusja :p mag ook niet ten koste van kracht gaan
 
Ik moet sowieso altijd laag in kcals gaan om iets van vet weg te krijgen. Dus ja. Dat is echt geen lachtertje als je dan richting 10% wilt.
Vind 12 a 15 ook gewoon goed. Dan zie je er tenminste niet uit als zo'n vieze bodybuilder :p
 
Nah. Merk aan mijn lichaam dat dat niet meer leuk is :p Dus 1 keer opbouwen en maxen per jaar is wel voldoende. Nu gewoon terug wat meer cardio enzo.
Dus dan gaat de kracht sowieso weer naar beneden.

Echt cutten ga ik ook niet doen. Gewoon even naar een %tje of 12 a 15. Dat is maar een dikke 5% naar beneden.
Wat een slim concept..... afbouwen op een hoogtepunt en niet als je lichaam door blessures weer naar de verdommenis is.... :thinking:
 
Wat een slim concept..... afbouwen op een hoogtepunt en niet als je lichaam door blessures weer naar de verdommenis is.... :thinking:

Haha. Ja nou. Mijn maag begint ook weer te protesteren door de zwaardere gewichten. Dus ja. Beter voorkomen dan genezen.
 
Inhaal SQ van gisteren en de training van vanmorgen nog...

1618896755616.png
 
Nah. Merk aan mijn lichaam dat dat niet meer leuk is :p Dus 1 keer opbouwen en maxen per jaar is wel voldoende. Nu gewoon terug wat meer cardio enzo.
Dus dan gaat de kracht sowieso weer naar beneden.

Echt cutten ga ik ook niet doen. Gewoon even naar een %tje of 12 a 15. Dat is maar een dikke 5% naar beneden.
wat is laag voor je?
 
wat is laag voor je?

Alles onder de 12% :p

Of bedoel je qua kcals? Goh. Ik heb wel eens een paar weken op 800kcals gezeten. In combinatie met 3x 10km hardlopen per week en een zooi cardio.
Toen kwam ik altijd negatief in kcal balans. Wel 1 dag per week all you can eat.
 
Ik bedoelde van kcals.

Dacht ik al ineens :p

Ik heb wel eens een paar weken op 800kcals gezeten. In combinatie met 3x 10km hardlopen per week en een zooi cardio.
Toen kwam ik altijd negatief in kcal balans. Wel 1 dag per week all you can eat.
 
Dacht ik al ineens :p

Ik heb wel eens een paar weken op 800kcals gezeten. In combinatie met 3x 10km hardlopen per week en een zooi cardio.
Toen kwam ik altijd negatief in kcal balans. Wel 1 dag per week all you can eat.
Ge zijt zot dat is slechts 1 fles wijn.
 
Dacht ik al ineens :p

Ik heb wel eens een paar weken op 800kcals gezeten. In combinatie met 3x 10km hardlopen per week en een zooi cardio.
Toen kwam ik altijd negatief in kcal balans. Wel 1 dag per week all you can eat.
Dat is niet leuk meer .... :(
Mijn onderhoud ligt rond 2300, dus met 1800-1900 gaat het cutten nog met een redelijk tempo. Dat is nog te doen..... (maar leuk is anders)
 
Dat is niet leuk meer .... :(
Mijn onderhoud ligt rond 2300, dus met 1800-1900 gaat het cutten nog met een redelijk tempo. Dat is nog te doen..... (maar leuk is anders)

Nope. En het minste dat je afwijkt, ben je gelijk een paar dagen cutten kwijt. Dus vaak duurt het ook veel langer dan gepland :o
 
SQ fail op 225 was enkel de walk out. Voelde gewoon niet goed genoeg om te zakken.

1618982290359.png
 
Is ook wel een grote stap na de 205....

Bwah. Per 10% omhoog moet normaal wel lukken. Maar het ging sowieso niet gaan. Dus ik had er ook geen goed oog in. Quads voelde niet goed,
heupen onstabiel enzo. Het was meer voor de show dan een echte attempt :p
 
Is ook wel een grote stap na de 205....
Vind ik ook. Of althans zeker op dergelijke gewichten!

Dan kan soms 2.5kg erbij al sterven zijn:roflol:

Ach..die 200+ squat blijft steady!
 
Back
Naar boven