XXL Nutrition

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1619068949826.png
 
Korte update.... nu ja... kort

Wederom een maagcrisis gehad. Donder 29/04.

Afgelopen dinsdag een gastroscopie laten doen.
Maagbreuk/hernia - niveau B/C met ergste niveau D
Onsteking maag
Ontsteking slokdarm
Helicobacter

Follow up:
Echo van de buik ivm gal
Poep in het potje ivm ontlasting bacterië eventueel.

Maar uiteindelijk vanmorgen wel getraind.

1620028519111.png
 
Kut man, ik heb ook maagklachten zit nu aan de maagzuurremmers. Wat waren jouw klachten?
 
Snel beter man!
 
Kut man, ik heb ook maagklachten zit nu aan de maagzuurremmers. Wat waren jouw klachten?

Maagzuur. Reflux. Misselijk. Braakneigingen als ik me bukte, sportte. Zo van die dingen. En eerst hielp die Pantomed. Maar nu de laatste tijd is het
erger geworden. Dus als ik wat veel eet ofzo, hang ik boven de pot.

Snel beter man!

Die helicobacter kan ik wel antibiotica voor nemen. Maar een maagbreuk moet in principe geopereerd worden. Anders kunnen ze het alleen behandelen.
 
Kut zeg. En gewone operaties zullen wel niet snel gepland worden met 1000-en feestvierders in een Brussels bos die allemaal hun ouders en grootouders weer besmetten :mad:
 
Kut zeg. En gewone operaties zullen wel niet snel gepland worden met 1000-en feestvierders in een Brussels bos die allemaal hun ouders en grootouders weer besmetten :mad:

Denk ook niet dat ze willen opereren tot ik op D zit. Dus ja... even mee leren leven :p
 
1620194610238.png
 
Squats hebben er nog niet onder te lijden :)
Een beetje opletten dat je alleen met lege maag gaat bracen denk ik...
 
Squats hebben er nog niet onder te lijden :)
Een beetje opletten dat je alleen met lege maag gaat bracen denk ik...

Nee. Ik vond het ook frappant.

Met lege maag gaat het beter natuurlijk. Dan zit er niks in om omhoog te boeren of reflux te krijgen :p
 
Nee. Ik vond het ook frappant.

Met lege maag gaat het beter natuurlijk. Dan zit er niks in om omhoog te boeren of reflux te krijgen :p
Ik ben eerder bang voor spanning op de maagwand, dan zou het scheurtje groter kunnen worden. En met een lege maag voorkom je dat denk ik.
 
Ik ben eerder bang voor spanning op de maagwand, dan zou het scheurtje groter kunnen worden. En met een lege maag voorkom je dat denk ik.

Ja klopt wel.

Het is geen scheurtje hé. Het is een stukje maag wat boven mijn middenrif zit. Hierdoor sluit dat niet meer goed af. En kan dus het maagzuur enzo
in beperkte mate vrij op en af.

Volgens de dokter vermijd ik inderdaad zware krachtinspanningen. En alcohol, nicotine, cafeïne, zwaar tafelen, kruidig eten, etc...
Hoe moet ik nou heel heel mijn leven en zijn vermijden? :p
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt wel.

Het is geen scheurtje hé. Het is een stukje maag wat boven mijn middenrif zit. Hierdoor sluit dat niet meer goed af. En kan dus het maagzuur enzo
in beperkte mate vrij op en af.

Volgens de dokter vermijd ik inderdaad zware krachtinspanningen. En alcohol, nicotine, cafeïne, zwaar tafelen, kruidig eten, etc...
Hoe moet ik nou heel heel mijn leven en zijn vermijden? :p
Jezus man..hij zegt feitelijk dat je moet doodgaan voordat je doodgaat...

Moet je echt wachten tot je niveau D bereikt..:o
 
Jezus man..hij zegt feitelijk dat je moet doodgaan voordat je doodgaat...

Moet je echt wachten tot je niveau D bereikt..:o

Haha. Ja inderdaad.

Goh. Denk dat je met veel zeuren en zagen er ook zo wel binnen komt. Maarja, ik weet niet of het wel alles gaat oplossen. Eerst de rest van de onderzoeken
maar afwachten.
 
Haha. Ja inderdaad.

Goh. Denk dat je met veel zeuren en zagen er ook zo wel binnen komt. Maarja, ik weet niet of het wel alles gaat oplossen. Eerst de rest van de onderzoeken
maar afwachten.
Of zorgen dat je snel op stadium D komt :D
 
Deze week staan er weer aardig wat werken op rondom het huis. Jawel. Ik mag terug beton/cement maken :p
Dus we trainen gewoon zo vaak we kunnen.

Wat er met mijn bench aan de hand is? Geen idee. Die 160 voelde 100x zwaarder dan mijn PR van 180 twee weken geleden.

1620709136185.png
 
Heb je pas geen deload gehad?
 
Back
Naar boven