Fitness Seller

Robke's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1633683498090.png
 
1633929386629.png
 
Al een beetje in die vakantie shape aan het komen?
 
Lekker die single benches:woot:
 
Lekker die squats!
 
Vallen me zwaar de laatste tijd. Die HIIT op die elliptical is moordend op de benen.
Ik moest toch eens opzoeken hoe dit werkt. We leren vooral hoe iemands gezicht en tieten eruit zien op de elliptical trainer :P
 
Ik moest toch eens opzoeken hoe dit werkt. We leren vooral hoe iemands gezicht en tieten eruit zien op de elliptical trainer

In het filmje is het een horizontale beweging. De elliptical wat ik heb, heeft een verticale beweging. En lijkt meer op staand fietsen qua beweging.
Dus eigenlijk een kruising tussen een step en een crosstrainer.

Verder staan er zo'n 36 progamma's op. Allemaal met wisselende weerstanden en wisselende tijden.

En tieten zijn altijd leuk toch :p
 
Man, wat zal jij fit worden inmiddels. Die combinatie van ijdelheid en naar een luxe resort gaan doet wonderen voor sommigen :D
 
Man, wat zal jij fit worden inmiddels. Die combinatie van ijdelheid en naar een luxe resort gaan doet wonderen voor sommigen :D

Fit worden? Ik voel me geradbraakt. Haha. Maar goed. Aftekeningen op de buik zijn er al. Nu de lijnen nog wat dieper krijgen en dan onderhouden
tot in december.
 
Man, wat zal jij fit worden inmiddels. Die combinatie van ijdelheid en naar een luxe resort gaan doet wonderen voor sommigen :D
Ken er nog wel eentje die zich altijd gaat uithongeren voor een vakantie 😆
 
Ken er nog wel eentje die zich altijd gaat uithongeren voor een vakantie 😆

Uithongeren doe ik mij niet hoor. Gisteren nog 3 hotdogs met 8 worstjes tussen gegeten :roflol:
 
Back
Naar boven