Fitness Seller

Robke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Gisteren zaten we in Lommel. Best mooi daar.

Natuurlijk met een picknick erbij. En gisteren Margarita's in de bidon. Aangelengd met fanta citroen welliswaar :p
 
Was een bestaande route?
België heeft enkele zeer mooie regio's.
 
Was een bestaande route?
België heeft enkele zeer mooie regio's.

Ja inderdaad. Het Verloren Kabouterdorp. Kortbij het Parelstrand in Lommel. Nadien ook Keimannetjesland in Balen erbij gedaan.

Vorig weekend in Kapellen geweest. Fort Ertbrand. Ook een hele mooie regio.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren zaten we in Lommel. Best mooi daar.

Natuurlijk met een picknick erbij. En gisteren Margarita's in de bidon. Aangelengd met fanta citroen welliswaar :p
:roflol:
 

Bijlagen

  • 20211111_121055.jpg
    20211111_121055.jpg
    123 KB · Weergaven: 35
Prachtig. En ook mooi rustig herfstweer om een stuk te struinen :)
 
Vannacht mijn alarm. Ik sta op. Neem mijn pre-workout supplementen Kleren aan. Kom ik beneden staat de vaatwasser nog te draaien.
Raar dacht ik. Maar ok. Dus boterhammen maken voor de zoon. Koffie'tje gedronken. Sigaretje gerookt. Krijg ik de klok in het oog.
Was het nog maar 12u
🤪
Natuurlijk was die cafeïne al volop aan het werken dus slapen zat er niet in. Ben ik maar gaan trainen
😋

En van 3u tot 5u wat op bed gaan liggen. Plafond staren. Vrolijke maandag :p

1636965719943.png
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat had je eigenlijk op moeten staan?😅
 
Ook een lekkere tijd🤣

Moet je zo vroeg op je werk zijn?

Ga gewoon altijd om 4u - 4u30 sporten. En dan ben ik net op tijd klaar om mijn zoon uit bed te halen, alles klaar te maken, en hem
te droppen bij de opvang. Werk start tussen 6u30 & 7u00.
 
Ga gewoon altijd om 4u - 4u30 sporten. En dan ben ik net op tijd klaar om mijn zoon uit bed te halen, alles klaar te maken, en hem
te droppen bij de opvang. Werk start tussen 6u30 & 7u00.
Ik sport meestal in de avond, dus ik lig er zelden vroeg in. Voor mij is 7:00 al vroeg in de ochtend😜
 
Ik sport meestal in de avond, dus ik lig er zelden vroeg in. Voor mij is 7:00 al vroeg in de ochtend😜

Na het werk heb ik vaak geen fut meer om te sporten. En dan is het een hele opgave om uit de zetel te raken en naar mijn hok te trekken :p
 
Ga gewoon altijd om 4u - 4u30 sporten. En dan ben ik net op tijd klaar om mijn zoon uit bed te halen, alles klaar te maken, en hem
te droppen bij de opvang. Werk start tussen 6u30 & 7u00.
Rare jongens, die Belgen :P
 
1637217806905.png
 
Paar pittige dagen gehad.

Nog wat bankzaken ivm het overlijden van mijn vader.

Hoofdsteen voor de urne kelder moeten uitkiezen. Raar. Gezien het niet alleen over mijn vader ging, maar ook mijn zus.
En in de toekomst mijn moeder ook. Het uiteindelijk resulaat dan zien met de 3 namen etc... was wel slikken.

Om mijn gedachten even te verzetten heb ik dan maar mijn tuinhuis/trainingskot helemaal gepoetst :) De robotmaaier opgeruimd en
nog wat andere kleine klusjes gedaan.
 
Back
Naar boven