Fitness Seller

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic


Mijn oprechte deelneming. Sterkte met je verlies. :(


Sterkte beide!


Gecondoleerd.

bedankt allemaal!

Gecondoleerd Stefan.

Log was spot on. Goede beslissing om het zo op te bouwen.

Farmers moet je een baantje toevoegen.

Ik zou ook wat conditioning erin doen. Een laadrace bv
Dankjewel Gijs. Wilde het sowieso nog een keer met je hebben over mijn eventtraining. Doen we wel een keer bij rpb.
 
training 1

#pin squat
155 x 6 x 4

#unilateral standing db press
36 x 11
36 x 11
36 x 12

#ghr hip extension
67,5 x 12 x 3 pittig

#lat pulldown
90,6 x 10 x 4

#chest press against bands neutral grip
85 x 12
85 x 11
85 x 9

#rear delt fly
20,3 x 15
20,3 x 12 x 2

#unilateral rope tricep
9 x 12 x 3
 
Gecondoleerd.
 
sinds 1,5 week weer last van ouwe hamstringblessure waar ik destijds wel een jaar mee heb gelopen. was inmiddels zeker een half jaar pijnvrij maar helaas. Volgende week even geen deadlifts en veel hip extensions en high rep sldl en dan even de stand van zaken bekijken. heb iig geen zin om er weer een jaar mee te lopen dus wel echt even gas terug qua deadliften iig.
 
Dat is klote van de hamstring.
 
kleine update:
hamstring nog steeds aanwezig, maar lijkt onder controle door eerdergenoemde oefeningen als warmup te doen. helaas sinds vorige week wel last van een zenuw (denk ik) gekregen in mijn nek tijdens yoke lopen waardoor ik enorme hoofdpijn kreeg net boven mijn nek in mijn achterhoofd. afgelopen zaterdag tijdens trapbar deadlifts weer last van gekregen. gisteren pin squats gedaan en dat ging dan wel weer goed dus even kijken of yoke lopen morgen gaat, anders even naar fysio.

Ben van plan om vanaf volgende week weer magnussen ortmayer te gaan draaien op deadlift. heeft me afgelopen twee keer flinke deadlift gains opgeleverd maar dat was beide keren in een kcal surplus. ga nu cutten dus hoop dat het te doen is
 
half uur naar friesland gereden maar die gym bleek ineens dicht op zaterdag dus weer een uur de andere kant op gereden om toch nog snel wat events te kunnen doen

#log
70 x 8
90 x 5
98 x 6
106 x 6 x 2
wat een vreselijke log. een kant echt aanzienlijk zwaarder. schouder was het er ook niet mee eens. is ook al maanden een fatsoenlijke log beloofd maarja.

#strict log smalle log
100 x 6 x 3

#yoke speedruns beltless
160 x 20 x 4
elisa deed deze dus tussendoor maar even meegedaan

#stones no tacky
100 x 3 x 4 zonder tacky moet ik echt veel meer focussen op het knijpen. eerste keer faalde ik zelfs. ga deze op woensdag toevoegen om wat beter te knijpen zodat ik dat met tacky ook doe want dat is zwakste punt bij mijn stones. alleen even opletten of de biceppezen het trekken

#sledpull biceps
10 x 20meter
30 x 20
50 x 20
75 x 20
op mijn buik op een incline bankje en alleen met armen slee trekken

klotetraining. alles moest snel en log was niks mee te beginnen. volgende week gelukkig weer rpb
 
Gelukkig maar. Tot volgende week
 
ga denk ik gewoon mijn deadlifts en event training loggen. rest houd ik voor mezelf uiteraard bij maar geen zin om alles hier ook weer neer te pennen

ben dus deze week begonnen met magnussen ortmayer voor deadlift:

mag ort week 1
200 x 4 x 4
230 x 2
200 x 14
prima, week 1 zit nog geen zware dubbel in dus prima inkomen zo. merk wel bij mijn repout dat ik echt behoorlijk hoog start. voor veel reps blijkbaar een goede positie voor mij
 
Events vandaag. Eindelijk weer eens het idee dat het een beetje productief was.

#log push press
90 x 4
100 x 4
110 x 4
110 x 4
115
120
125 lekker hard nog
112.5 x 7 beetje wiebelig en niet explosief genoeg. Volgende week meer focus op legdrive

#yoke
290 x 10 meter
Weer last van flinke hoofdpijn door die yoke in mijn nek dus niet meer gedaan

#farmers
Wat speedruns met 60kg ofzo

#viking press strict
100x12x2

#stones
70x5 zonder tacky
105 kg 5x pickup 1x laden
115 kg 10x pickup 1x laden
115 kg 8x pickup 1x laden
Extra focus op pickup want zwakste punt. Langzaam verhogen

#trapbar deadlift
275 x 7 pr

#farmer holds fat grip
92 x 90 sec. Pr

#hooggooien
15 kg paar keer max hoogte

#trx curls
Bw x 25
Bw x 20
 
Lekker die val bar!
 
Oblique gescheurd.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Klote man, sterkte!
 
thanks guys. gister echo laten maken, blijkt een scheur te zijn in transversus abdominis. diepste buikspier die hecht aan ribben. nog steeds vrij pijnlijk maar vandaag wel voor het eerst weer wat licht gepompt en geprobeerd wat wel en niet kon
 
beter kan ik binnenkort weer wat fatsoenlijks tillen want ik loop de gym gefrustreerder uit dan in.

stiff legged deadlift
60 x 20
80 x 20
100 x 20 meh. kan niet bracen dus dit maar even laten voor wat het is.

floor press
80 x 15 x 3

#chest supported row unilateral
30 x 25 x 3

#shoulder press machine unilateral
50 x 12 x 3

#leg extension unilateral
18 x 25 x 4

#side raise
10 x 25 x 2

machine curl unilateral
27 x 12, 10, 9

hip abduction
39 x 30
52 x 25
 
Back
Naar boven