AndroidHealthClinic

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic

Tijd was op.... Haha

Rpb was open van 11 tot 14.20 toen reden kev en ik weg en waren jullie nog bezig. Tempo moet omhoog!
Vind mijn tempo prima zo. We waren er alleen pas om 12 uur en daarvoor moet je bij iemand anders zijn.
 
jij laat mijn hart ook sneller kloppen vriend
 
Bult gezeik afgelopen weken. Slaap kut en zit mijn herstel aardig in de weg.

Gister events.

Log clean en press elke rep clean
120x3
120x3
110x3
110x3

Yoke
270x15x3

#ssb squat
120x10x3

#stones
130 x 3
150 x 3
110 x 10
Sinds ab tear niet zwaarder gedaan dan 110 Dus dik tevreden met die 3x150 voor nu. Hoeft niet altijd tot het gaatje.

#frame hold
220kg 60sec
Pittiger dan farmers want breder
 
pols toch weer verneukt zaterdag tijdens log clean. ging tijdje de goede kant op met minder last maar helaas. leek zaterdag ook mee te vallen maar dagen erna toch aardig last. kan niet eens mijn kont pijnvrij afvegen
 
als je uberhaupt nog je eigen reet af kan vegen, ben je niet buff genoeg
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Bolle rug op deadlift is sws beter...
 
pols toch weer verneukt zaterdag tijdens log clean. ging tijdje de goede kant op met minder last maar helaas. leek zaterdag ook mee te vallen maar dagen erna toch aardig last. kan niet eens mijn kont pijnvrij afvegen

klote man, beterschap.

assume the position. goede tip van Dave Tate.
zie hier punt 23
 
pols toch weer verneukt zaterdag tijdens log clean. ging tijdje de goede kant op met minder last maar helaas. leek zaterdag ook mee te vallen maar dagen erna toch aardig last. kan niet eens mijn kont pijnvrij afvegen
Al tijdje last van pols dus tijdens log clean vooral maar sinds vorige week stuk erger geworden. Kan niet eens fatsoenlijk mijn reet afvegen. Doorverwezen naar handfysio en waarschijnlijk scheurtje in een pees. Echo volgt nog
 

Bijlagen

  • IMG-20191224-WA0004.jpeg
    IMG-20191224-WA0004.jpeg
    138,5 KB · Weergaven: 104
Dat is niet handig! :fluit:
 
Is ook niet zo handig
 
Back
Naar boven