AndroidHealthClinic

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic

geen boeiende trainingen maar wel een verhaaltje:
Was iemand aan het deadliften op het platform. Squatrek was nog leeg (überhaupt geen stang). Ik til er dus een stang heen, zegt ie: wie zegt dat ik daar straks geen superset wil doen? Ik was even verbaasd want wat maakt het uit dat je daar straks iets wil doen als ik daar nu bezig wil? Dus ik zeg nou niemand maar het rack is leeg en ik wil nú bezig dus jij moet straks maar ergens anders die superset doen. Begon ie nog over dat ie niet naar mijn kont wil kijken tijdens het liften dus ik zeg dat ie dan maar andersom gaat staan. Hij werd steeds gefrustreerder omdat ik het duidelijk wel komisch vond want ik wist dat ie dit toch niet ging winnen. uiteindelijk een zielige ''nou het is wel duidelijk..'' en ging ie verder met zijn 60 kg deadlifts zo hard mogelijk laten vallen.

foto van de situatie: hij wilde dus het hele rack voor zichzelf terwijl hij enkel het voorste stuk gebruikte om te deadliften

1577732231609.png
 
We willen namen. Trainde Ano_05072020 niet bij Big Gym?;)
 
Wel goed dat je nog aardig blijft in zo een situatie.

Ik rage al bijna als ik dit lees lol.
 
Wel goed dat je nog aardig blijft in zo een situatie.

Ik rage al bijna als ik dit lees lol.
mwah aardig.. wel rustig ja. Dat soort opgefokte ventjes blazen zichzelf doorgaans wel op als ze doorhebben dat ze totaal geen indruk maken en je het eerder komisch vindt
 
Zo irritant.... :roflol: snot jochies
 
Pols zit weinig tot geen verbetering in en heb er nogal de pest in. Kan normaal vrij goed accepteren dat pijntjes en blessures erbij horen maar het is tegenwoordig de ene blessure na de andere en er lijkt geen eind aan te komen. Momenteel ook veel stress door tentamens en deadlines dus allemaal helemaal top. Nou groetjes
 
Pols zit weinig tot geen verbetering in en heb er nogal de pest in. Kan normaal vrij goed accepteren dat pijntjes en blessures erbij horen maar het is tegenwoordig de ene blessure na de andere en er lijkt geen eind aan te komen. Momenteel ook veel stress door tentamens en deadlines dus allemaal helemaal top. Nou groetjes
I feel you bro
giphy.gif
 
Pols zit weinig tot geen verbetering in en heb er nogal de pest in. Kan normaal vrij goed accepteren dat pijntjes en blessures erbij horen maar het is tegenwoordig de ene blessure na de andere en er lijkt geen eind aan te komen. Momenteel ook veel stress door tentamens en deadlines dus allemaal helemaal top. Nou groetjes
Oud worden hé...
 
Gisteren had ik geen mogelijkheid om log uit het rek te pressen dus voorzichtig clean opgebouwd tot de zwaarste set met 107.5. Dit gaf minder last dan verwacht en voelde technisch nog oké na een paar weken geen clean. Ook dag erna lijk ik geen extra last te hebben. Klein beetje positiviteit dus.

Wat wel echt lekker gaat is Squat en ga ik binnenkort dik op pr'en waarschijnlijk.
 
Gisteren had ik geen mogelijkheid om log uit het rek te pressen dus voorzichtig clean opgebouwd tot de zwaarste set met 107.5. Dit gaf minder last dan verwacht en voelde technisch nog oké na een paar weken geen clean. Ook dag erna lijk ik geen extra last te hebben. Klein beetje positiviteit dus.

Wat wel echt lekker gaat is Squat en ga ik binnenkort dik op pr'en waarschijnlijk.
Wat is je huidige PR op de squat?
 
Wat is je huidige PR op de squat?
3x200 van 2 jaar terug ofzo. Toen langdurige hamstringblessure en wat kleinere pijntjes/blessures met als resultaat vooral veel squatvariaties of überhaupt geen squats. Doe nu 5 weken weer squats en maandag soepele singles met 200 gedaan
 
En ja ik ben me bewust van het gigantische verschil tussen mijn squat en deadlift:roflol:
 
3x200 van 2 jaar terug ofzo. Toen langdurige hamstringblessure en wat kleinere pijntjes/blessures met als resultaat vooral veel squatvariaties of überhaupt geen squats. Doe nu 5 weken weer squats en maandag soepele singles met 200 gedaan
Lekker bezig! Ben benieuwd wat je gaat neerzetten binnenkort :D
 
Deadlift is toch veel stoerder dus geeft niks!!!!

Unequipped zit er ook een groot verschil.
Bij pl lijkt dit vaak niet zo groot maar dat komt om da t een suit bij squat aanzienlijk meer doet en de gewichten dus bij elkaar komen te liggen.
 
En ja ik ben me bewust van het gigantische verschil tussen mijn squat en deadlift:roflol:

zijn beiden slap:p

Unequipped zit er ook een groot verschil.
Bij pl lijkt dit vaak niet zo groot maar dat komt om da t een suit bij squat aanzienlijk meer doet en de gewichten dus bij elkaar komen te liggen.

equipped powerlifting is zo goed als verleden tijd:).
maar zelfs bij Raw zie je dat sommigen meer squatten dan deadliften. zeker in de 120+ klasse
 
week 6 training 1

squat highbar
210 x 1
210 x 1
180 x 3 x 5 backoff

stiff legged deadlift
170 x 6 x 3

#front squat
110 x 5 x 3 pijn binnenkant knie dus niet voorgeschreven 120x6x3 gedaan.

#leg press
230 x 10 x 3

leg raises
planks
hyper extensions
calfs
 
Back
Naar boven