AndroidHealthClinic

Rocks log: strongman offseason post-finale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel kcals cut je op?
 
Hoeveel kcals cut je op?
rond de 2500. wellicht een iets minder groot deficit hanteren wanneer ik wat droger word. voor nu gaat dit prima
 
Op jouw bodyfat moet je inderdaad prima weg kunnen komen met een relatief hoog deficit, dan even een dieet break en iets rustiger aan.
 
Op jouw bodyfat moet je inderdaad prima weg kunnen komen met een relatief hoog deficit, dan even een dieet break en iets rustiger aan.
noem je me nu dik?!

oke je hebt gelijk
 
2500, 50% deficit? :roflol:

Zolang je er geen last van hebt prima toch.
 
Laatst bewerkt:
a training vanmorgen, nog minder logwaardig dan normaal. denk nog 2 of 3 trainingen deze week met deload op presses en quad oefeningen
 
gisteren weer b training met deload op quads en presses, vandaag maar wel rust anders train ik straks alsnog 6 keer deze week
 
C

#deadlift
205x2x4

Ub pompwerk

 
quadaanhechting voelt weer stuk beter. elleboog nog niet helemaal. heb hack squat even vervangen door leg press want ontlast mijn knieen iets meer heb ik het idee

#leg press against bands
130 x 15,15,15 gewoon easy, even weer inkomen en aanvoelen. geen last

#unilateral standing db press
16x15,15 beter da nvorige keer maar toch nog iets gevoelig

#cable front raise
16,3x18,17,15 tricep ontlasten en toch schouder volume

#unilateral pulldown
86x11,8,8

#hip thrust
100x15,15,15

#db hex press
20x30,25 minder last van tricep hierbij en toch een beetje chest kunnen pakken zo

#facepulls
32x20,20

#unilateral hammer drag curl
26x20,20,17
 
maandag 10-12-2018

#db lunges
10x30,30

#bulgarian split squat
bw x 15, 12 wilde het eens proberen. Zag er vast belachelijk uit. een gast van 120 kg die bodyweight split squats doet en vooral bezig is met niet omvallen. Wat een balanceer act.

#landmine press geknield
30x15,30,25 eerste setje even aanvoelen met elleboog, ging redelijk.

#machine row unilateral
52x15,15,15

#hyperextension
50x15,15,12

#machine fly
93x20,18,18

#triceps
skip

#calf jumps
113x20,20,13

#wide grip machine shrugs
30x30,30

Dinsdag 11-12-2018

#stiff legged deadlift
152,5x12,10,9 pr denk ik

#bench press against bands
60x8 70x8 75x8 wederom beetje voorzichtig met elleboog. lang niet gedaan ook. Had bij bench een lange periode last van mijn linkerpec maar al een tijdje geen last meer van dus wilde het weer eens proberen maar zelfs met deze babygewichten kwam het terug. Bench kan ik prima missen dus ga hem ook gewoon niet meer doen. wil nog wel een football bar (neutral grip) bench proberen als ik daar weer de mogelijkheid voor heb.

#straight arm lat pullldown
45x18,18,16

#seated butterfly raise
12x17,14,12

#shoulder pull
41,3x20,20

#unilateral machine curl
27x12,11,10

vorige week nogal veel gegeten icm deload dus heb me nog niet durven wegen.
 
Close grip bench geen optie of daarbij ook last?
 
Close grip bench geen optie of daarbij ook last?
In het verleden ook geprobeerd maar gaf ook last. Dat het nu met 75 kg alweer last geeft terwijl ik met db's gewoon zonder last tot falen kan motiveert ook niet echt om maar per se die barbell bench erin te houden. Had eerst bij football bar geen last dus hoop/denk dat dat nog steeds zo is. Floorpress gaat wel pijnvrij trouwens
 
Haha welkom bij de club. Split squats zijn :fire:
 
Haha welkom bij de club. Split squats zijn :fire:
vertel mij wat :roflol: deed ze eerst in de smith machine om het balanceeraspect weg te halen maar had het idee dat mijn knieen die vaste bewegingsbaan niet zo tof vonden. Werd wel pijnlijk duidelijk bij de normale split squats dat ik echt coordinatie mis daar haha

Afgelopen sterkste junior van nederland toch wel spijt gehad dat ik niet mee heb gedaan. Was er wel wezen kijken en dat deed toch wel een beetje pijn. Kwam net een wedstrijd tegen op facebook die me wel aansprak en de organisator die ik wel goed ken een bericht gestuurd. Aanmeldingen gingen erg hard en dus maar de knoop doorgehakt om me gewoon in te schrijven. Er was gelukkig nog één plek vrij. Erg sterk deelnemersveld wel met meerdere ex finalisten.
 
Ik heb splitsquats er uit gegooid lol. Ik zat op 4x12x32,5kg ofzo maar elke training keek ik er weer tegen op. Vooral ook omdat wanneer ik m'n linkerbeen klaar had, ik net een hijgende hond was en geen lucht meer had voor rechts.
 
Ik heb splitsquats er uit gegooid lol. Ik zat op 4x12x32,5kg ofzo maar elke training keek ik er weer tegen op. Vooral ook omdat wanneer ik m'n linkerbeen klaar had, ik net een hijgende hond was en geen lucht meer had voor rechts.
je kunt tussen links en rechts toch ook gewoon rust nemen?
 
ga weer een squat variatie invoeren. schuif de leg press en split squats een training door en ga pin squats tijdens mijn a training doen

#pin squats
60x8 70x8 80x8 90x8 allemaal prima te doen en pijnvrij. volgende keer even knee sleeves aan. pins staan op parallel

#unilateral standing db press
18x20 24x15 prima en pijnvrij, volgende keer weer een paar kg zwaarder en vanaf daar weer opbouwen

#unilateral pulldown
86x12,9,9

#hip thrust
105x15,15,15

#floor press
90 x 10,10,10 prima en pijnvrij, weer opbouwen

#facepulls
34,3 x 20,20

#hammer grip drag curls
28 x 20,18
 
Back
Naar boven