MuscleMeat

Rocks log: strongman offseason post-finale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

magnusson ortmayer week 5 + C
ben eigenlijk bij week 4 maar dat is een rustweek. ain't nobody got time for that. heb ze vorige keer wel netjes gedaan maar heb nu ook nog niet het idee dat ik er een nodig heb en daarnaast is de wedstrijd al over 6,5 week en wil nog wel aardig verhogen.

#deadlift
190 x 4 x 4
217,5 x 2
245 x 2
190 x 15
erg lekkere deadlifts. 245 ging vrij soepel en ben op de repout in 4 weken van 15x180 naar 15x190 gegaan

#chest press vs bands
95 x 10 x 3

#lat prayer
61,3x15, 14

#side raise machine
36 x 25,22,22

#cable curl
36x10,10,8
 
Loop je dan niet het risico dat je nu te veel doet en bij je wedstrijd juist minder presteert?
 
Loop je dan niet het risico dat je nu te veel doet en bij je wedstrijd juist minder presteert?
Nee hoor, zit een goede opbouw in en voor de wedstrijd deload ik sowieso. en zoals gezegd werk ik met een 1rm die onder mijn daadwerkelijke 1Rm ligt. Ik ga ipv de voorgeschreven 2 rustweken over het hele programma er wsl 1 doen wat volgende week wordt omdat ik dan twee dagen met mijn vriendin naar een wellnessresort ga voor haar verjaardag. Prima rustmomentje :p
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Gisteravond wat last van si gewricht gekregen. Even langs fysio. Squat iig vervangen vandaag

Andere gym

Uni standing db press
40x12 dik pr

#leg ext.
36x25x3

Uni pd
200x15x3 fullstack rip. Onderin maar lekker geskweezd

Cable chest press
40x12x3 chille machine

Facepulls curls ss
 
190 x 15 dl is netjes man
Hoeveel kan je dan wel niet met touch & go? 30? :D
 
Gvd die deadlifts.

Rockofrepouts.
 
Gisteravond wat last van si gewricht gekregen. Even langs fysio. Squat iig vervangen vandaag

crossfit is ook gevaarlijk man, zou uitkijken bij meer dan 5 reps.
klote van je SI man, hopen dat het niets ernstigs is.
 
crossfit is ook gevaarlijk man, zou uitkijken bij meer dan 5 reps.
klote van je SI man, hopen dat het niets ernstigs is.
hoop het ook. denk dat het gewoon een beetje stijf is. tijdens het trainen niet echt last van en nu ik op de bank zit weer wel. gewoon paracetemol erin en doorheen bewegen (lopen etc. en niet 300 kg deadliften) en even langs de fysio om het goed los te maken is het beste denk ik
 
Wat logjes

Wat steentjes

Wat pompwerk
 
afgelopen zaterdag en zondag getraind, maandag en dinsdag twee dagen naar een wellness resort geweest voor Kakelkipje haar verjaardag en vandaag weer prima getraind. geen last van si

#box squat
155x6x3

#z press
beetje oefenen

#unilateral pulldown
88,3x12,10,10,9

#machine fly
134x14,14,12 zwaarder gaat ie helaas niet

#rear delt fly
11x20x3

#unilateral machine curl
23x12x4 tijdje niet unilateraal gedaan maar ik vind het toch fijner zo

#hip abduction
45x20x3

extra set pulldowns en curls per meso toegevoegd
 
#bulgarian split squats
40x10x3 van db's overgestapt naar barbell omdat ik niet meer elk setje omval. rechts blijft toch wel een stuk minder qua coordinatie dan links for some reason. barbell ipv db's was ook wel even wennen

#uni standing db press
geskipt omdat ik voor de derde week op rij events op vrijdag moet ipv zaterdag en ik redelijk zwaar wil op log

#t bar row
90 x 8,8 laatste set op cable row gedaan. merk dat ik hier mijn onderruk ook wel aardig mee belast en die pak ik al genoeg. vervangen door cable row dus

#incline db press
46x12,12,10

#ghr hip extension
57,5x13,12,12

shrugs
 
Log pr

Farmers

Stone pr

Biceps, triceps, side raises
 
T weekend nog bij de nsb meet kijken?
 
echt gesloopt van een lange dag wedstrijd, en heb niks getild :o
 
Back
Naar boven