AndroidHealthClinic

Rocks log: strongman offseason post-finale

Bezoekers in dit topic

Hahaha! Dat contrast met die gasten op de achtergrond die een schijfje staan te rowen, is wel hilarisch :')
 
Hahaha! Dat contrast met die gasten op de achtergrond die een schijfje staan te rowen, is wel hilarisch :')
Never underestimate the warming up! :)
 
Zagen er easy uit nice
 
Hoeveel gesquat of was het niet noemenswaardig?
 
I am in, soon als ik weer wat in mijn deadlifts zit ff weer deadliften in BG?
 
I am in, soon als ik weer wat in mijn deadlifts zit ff weer deadliften in BG?
prima, een van de weinige dingen die nog goed gaan.

was weer helemaal niks vandaag. was een deload training maar veel meer zat er ook niet in, pols heeft ook weer een setback lijkt het.

log
100 x 3
110 x 1 vorige week prima 115 gecleand, maar hier al last van pols. hopelijk niks geforceerd. even kijken hoe het morgen voelt
100 x 3 1x clean

yoke
220 x 15 x 3

frame
200 x 15m x 3

#circle
50 x 1 rondje
100 x 1 rondje x 2
nooit eerder gedaan (misschien 1 keer ooit?) maar aangezien deload even wat anders. gewoon makkelijk

beetje zandzakken opruimen
nog wat lichte squats

helemaal klaar met die pols en ook een beetje met strongman op deze manier eigenlijk, kutgezeik
 
helemaal klaar met die pols en ook een beetje met strongman op deze manier eigenlijk, kutgezeik
Balen man!
Gewoon een tijd met de safety bar gaan squatten zo zwaar mogelijk. Je zult zien dat je de polsen/armen kunt ontzien en je benen, rug en core worden sterk.
Succes met deze waardevolle tip
 
Balen man!
Gewoon een tijd met de safety bar gaan squatten zo zwaar mogelijk. Je zult zien dat je de polsen/armen kunt ontzien en je benen, rug en core worden sterk.
Succes met deze waardevolle tip
Heb geen last met squatten
 
prima, een van de weinige dingen die nog goed gaan.

was weer helemaal niks vandaag. was een deload training maar veel meer zat er ook niet in, pols heeft ook weer een setback lijkt het.

log
100 x 3
110 x 1 vorige week prima 115 gecleand, maar hier al last van pols. hopelijk niks geforceerd. even kijken hoe het morgen voelt
100 x 3 1x clean

yoke
220 x 15 x 3

frame
200 x 15m x 3

#circle
50 x 1 rondje
100 x 1 rondje x 2
nooit eerder gedaan (misschien 1 keer ooit?) maar aangezien deload even wat anders. gewoon makkelijk

beetje zandzakken opruimen
nog wat lichte squats

helemaal klaar met die pols en ook een beetje met strongman op deze manier eigenlijk, kutgezeik

Ik snap je sentiment Stefan maar strongman is nu eenmaal blessuregevoelig. Je moet accepteren dat je er omheen moet trainen. Log clean moet je niet doen. Loopevents gaan blijkbaar wel. Succes in strongman hangt voor een heel groot gedeelte af van hoe je omgaat met tegenslag.
 
Ik snap je sentiment Stefan maar strongman is nu eenmaal blessuregevoelig. Je moet accepteren dat je er omheen moet trainen. Log clean moet je niet doen. Loopevents gaan blijkbaar wel. Succes in strongman hangt voor een heel groot gedeelte af van hoe je omgaat met tegenslag.
Ja dat is allemaal leuk en aardig en doe ik ook wel. Het is inmiddels echter al wel een half jaar zo. De eerste 3 maanden netjes omheen getraind maar toen ik de cleans weer introduceerde was het zo weer raak. Wellicht te snel weer te zwaar, wie weet. Feit blijft dat langdurige blessures kut zijn en op een gegeven moment je geduld een keer op is en je weer dingen wil doen, helemaal als iedereen om je heen als een trein gaat, maar daar weet jij ook alles van.

Had echt mijn zinnen gezet op de finale dit jaar, maar die kansen schat ik met deze blessure een stuk lager in. Log zou een goed onderdeel van me moeten zijn, mits ik de clean zou verbeteren want dat is mijn achilleshiel en juist die kan ik niet trainen. Wil ik kwalificeren moet ik op de rest echt beter gaan presteren. Ga er zeker mijn best voor doen, maar wil ik ook enigszins realistisch blijven. Looponderdelen gaan inderdaad wel en eigenlijk alles in de gym gaat ook goed. Focussen op wat wel kan en inderdaad maar even helemaal geen cleans meer doen, ook niet licht. Dan tzt maar even kijken hoe het ervoor staat. It is what it is en op sommige momenten heb ik er echt even de pest in, maar mij zie je niet bij de pakken neerzitten. Dan is het misschien maar een jaar later, maar sterker en beter dan ik dit jaar geweest zou zijn. We'll see.
 
Back
Naar boven