MuscleMeat

Rocks log: strongman offseason post-finale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel echt sterk die deadlifts.

Wat weeg je nu?
 
sterk meis
 
Wel echt sterk die deadlifts.

Wat weeg je nu?
iets meer dan ik eigenlijk had gewild :roflol:

vanochtend getraind maar niet veel bijzonders om te loggen
 
welke wedstrijd ga je nog meer doen dan?
Kwalificatie finale:D

Events vandaag

Log clean en press
100 x 3
110 x 2
115 x 2
120
125 x 2 pr, ging prima. Dit wordt opener op wedstrijd denk ik

#Frame
Aantal runs tm 300 kg. Grip is killing, meerdere pickups nodig. 260 en 280 opnieuw gedaan en dat ging wel in één keer. Focus op grip.

#laadrace
2 fusten van 100 kg en zandzak van 95kg. 2 runs. Niet tevreden, moet beter

#stones
110 x 3
150 x 3 moeizaam maar wel pr
 
Volgende keer 4x150. Falen is geen optie.
 
Net aankondiging sterkste man van nl tm 23 jaar gezien en is blijkbaar eerder dit jaar. Dacht dat vorig jaar mijn laatste kans was maar het is nu dus een paar dagen voor mijn verjaardag dus kan gewoon nog een jaar meedoen.
 
Mazzel.

Wanneer is het en maak je een beetje kans?
 
Net aankondiging sterkste man van nl tm 23 jaar gezien en is blijkbaar eerder dit jaar. Dacht dat vorig jaar mijn laatste kans was maar het is nu dus een paar dagen voor mijn verjaardag dus kan gewoon nog een jaar meedoen.
Yes when and where? :D
Ik vind sterkste man-wedstrijden altijd tof om te zien!
 
Mazzel.

Wanneer is het en maak je een beetje kans?

25 mei. Onderdelen zijn op zich wel prima voor me, alleen truckpull moet echt nog beter. 2 jaar geleden was ik derde (vorig jaar niet meegedaan) dus met minder dan top 3 neem ik geen genoegen.
 
Yes when and where? :D
Ik vind sterkste man-wedstrijden altijd tof om te zien!

25 mei, maar wellicht is de locatie niet helemaal ideaal voor je. Het is namelijk in Friesland :p

de wedstrijden van 9 maart (bunschoten) en 20 april (wilnis) zijn waarschijnlijk dichterbij als je graag wil komen kijken. Support is altijd leuk :D
 
Net aankondiging sterkste man van nl tm 23 jaar gezien en is blijkbaar eerder dit jaar. Dacht dat vorig jaar mijn laatste kans was maar het is nu dus een paar dagen voor mijn verjaardag dus kan gewoon nog een jaar meedoen.

Waar heb je die aankondiging gevonden? Ik vind het altijd enorm moeilijk om de sterkste man wedstrijden in Nederland te vinden. Heb veel interesse in deze wedstrijd tot 23 jaar!
 
Waar heb je die aankondiging gevonden? Ik vind het altijd enorm moeilijk om de sterkste man wedstrijden in Nederland te vinden. Heb veel interesse in deze wedstrijd tot 23 jaar!
staat op de facebook van wout zijlstra. aankondigingen van wedstrijden zijn vaak te vinden op facebook, maar als je niet zoveel contacten in dat wereldje hebt kan het wel eens lastig zijn idd
 
#box squat
165 x 6 x 3

#military press vanaf vangers net onder kin
70 x 12
70 x 12
70 x 20 oeps
deze weer opbouwen om ook buitenom log weer zware dingen boven mijn hoofd te drukken. eventueel met een football bar nog

#lat pulldown
100 x 12 x 4

#cably fly
gewicht x 12 x 3

#rear delt fly
10 x 20 x 4

#leg extension unilateral
15 x 20 x 3

#unilateral db curl
18 x 15 x 2
18 x 12
16 x 5 dropset
 
gisteren:

#ssb split squat
60 x 8 x 3

#unilateral standing db press
37,5 x 11, 11, 9

#cable row
120 x 8 x 3

#ghr hip extension
45 x 12 x 3 was weer die vervelende lage

#incline chest press
90 x 8 x 3

#cable hammer curls ss tricep cable extensions
10 x 20 x 3 bicep
10 x 20 x 2 tricep
 
college tot 6 gehad, aardig gaar. neem eigenlijk nooit meer preworkout maar zag hier wel goede ervaringen over all black everything dus had deze afgelopen week meebesteld. 1,5 scoop maar behalve een beetje koppijn niet echt iets van gemerkt eigenlijk.

#deadlift beltless
210 x 3 x 3 beetje gekort op volume
235 x 2
265 x 2 op zich niet verkeerd.
220 x 10


dat waren de laatste deadlifts voor de wedstrijd. zaterdag nog events en dan deloaden.
 
Back
Naar boven