MuscleMeat

Rocks log: strongman offseason post-finale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Asian girl is not impressed
 
#bench press paused
135 x 3 x 5

#lat pulldown northside
43.5 x 8 x 4

#push press
100 x 8
100 x 5 x 2

#unilateral standing db press
32.5 x 10 x 3

#cable row unilateral
32.5 x 12 x 4

bicep cable curl 4x10
tricep 4x10
cable fly 3x12
 
Nog interesse in voortzetting log?
 
altijd zoetje
 
Kom maar door Steef, ik zit er klaar voor :heart:
 
Alright! Momenteel train ik zo'n 6 keer per week fullbody, voornamelijk isolatie en high rep ivm pijntjes. Vanmiddag naar fysio die hopelijk mijn chest en quad even kan dry needlen. Hamstringblessure lijkt eindelijk vooruit te gaan nu ik het al 2+ maanden niet meer provoceer met dl en squats (inmiddels rustig begonnen met fsq en sldl, beide highrep)

Begin november is de sterkste junior van nl en het kriebelt eigenlijk wel een beetje na de events te hebben gezien (niet echt dingen die niet kunnen door blessure) Events heb ik inmiddels geprobeerd en met een beetje oppassen lukt het wel om niet voortijdig uit elkaar te vallen denk ik, maar ik denk er nog even over na
 
Alright! Momenteel train ik zo'n 6 keer per week fullbody, voornamelijk isolatie en high rep ivm pijntjes. Vanmiddag naar fysio die hopelijk mijn chest en quad even kan dry needlen. Hamstringblessure lijkt eindelijk vooruit te gaan nu ik het al 2+ maanden niet meer provoceer met dl en squats (inmiddels rustig begonnen met fsq en sldl, beide highrep)

Begin november is de sterkste junior van nl en het kriebelt eigenlijk wel een beetje na de events te hebben gezien (niet echt dingen die niet kunnen door blessure) Events heb ik inmiddels geprobeerd en met een beetje oppassen lukt het wel om niet voortijdig uit elkaar te vallen denk ik, maar ik denk er nog even over na
Nice broeder! Waar wordt die wedstrijd gehouden?
 
events van donderdag: de twee waar ik het slechts in ben keertje extra gedaan

sled pull hand over hand
170kg 15 meter 3x
190kg 15 meter 1x

stones 100 en 120 paar sets op hoogste en 1na hoogste platform.

volledige wedstrijd is truckpull hand over hand, boom 100 kg voor reps, hooggooien met 20 kg zak, timber voor afstand 100kg per hand en stones 100 tm 170 op verschillende hoogtes
 
events van donderdag: de twee waar ik het slechts in ben keertje extra gedaan

sled pull hand over hand
170kg 15 meter 3x
190kg 15 meter 1x

stones 100 en 120 paar sets op hoogste en 1na hoogste platform.

volledige wedstrijd is truckpull hand over hand, boom 100 kg voor reps, hooggooien met 20 kg zak, timber voor afstand 100kg per hand en stones 100 tm 170 op verschillende hoogtes
Vind ik een behoorlijk hoge gewichten voor een junior wedstrijd, of niet? Hoe is je gevoel daarbij?
 
Vind ik een behoorlijk hoge gewichten voor een junior wedstrijd, of niet? Hoe is je gevoel daarbij?
ik vind persoonlijk alleen stones t/m 170 wat zwaar, maar dat maakt imo niet zoveel uit aangezien je dan alsnog 3 of 4 stenen wél kunt doen. Rest lijkt me goed te doen voor een NK. om even te vergelijken: vorig jaar waren de timbers ook 100kg, zat er ook een truckpull in en was hooggooien met 17,5kg zak.
 
vandaag extra event training. focus weer op hand over hand en stones want zwakke punten.

slee hand over hand (kunstgras)
paar sets opbouwen, steeds 25 meer
155 10 meter 3x
175 10 meter 1x

farmer walk
60kg 40 meter 2x
100kg 20 meter 1x chalk vergeten. zweethanden

stones
70kg 3x
100kg 3x
120 kg
120 kg
140kg (pr)
140 kg (op film)
nog wat pogingen 100 en 120 op 1,80 en 1,68, maar was het steeds net niet. moet echt beter. vorige week lukte 120 op 1,68 maar moet gewoon altijd goed gaan, zeker op mijn lengte.

weet eigenlijk niet hoeveel overdracht slee hand over hand naar truck hand over hand heeft want een slee rolt natuurlijk niet door.
 
Lekkere stone steef!






Maar nog veel lekkerder pakje
235729439000212.png
 
gisteren weer events bij wout:

hooggooien
18kg vaak gedaan, paar keer over 5,5 gegooid uiteindelijk

timbers
100 kg 30 meter 2 keer. ging prima

auto hand over hand
door het weiland met een boomstam eraan ging redelijk

log
95x4x3 clean erbij steeds. press gaat makkelijk, cleanen gaat conditioneel kut worden met 75 seconden

wat last van mijn bicep en si gewricht, hamstring geen pijn
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven